FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
griba
Wysłany: Wto 17:57, 28 Lip 2009 Temat postu: Fotki...
Aktualizacja tematu w nowym poście...
beatles
Wysłany: Wto 12:56, 28 Lip 2009 Temat postu:
Nie bardzo rozumiem, co znaczy do połowy zaślepione, zrób może jakieś zdjęcia co?
ivf
Wysłany: Wto 12:20, 28 Lip 2009 Temat postu:
chyba nikt nie jeździ.. albo ciągle jeżdżą i nie mają kiedy do kompa zajrzeć hehe
teraz pytasz o tylny airbox? ktoś tu kiedyś pisał, że wlot tylnego airboxa skierowany w przód powodował dławienie przy większej prędkości, należało skierować wlot do tyłu.
ostatnio sprawdzałem u siebie i wlot mam skierowany do przodu, ale jest on przecież chyba wystarczająco schowany za owiewką i nogą, żeby nie było z tego powodu żadnych problemów.. może kiedyś odwrócę i zobaczę różnicę..
griba
Wysłany: Wto 10:39, 28 Lip 2009 Temat postu: Nie mógłby ktoś zobaczyć jak u niego jest?
Nie mógłby ktoś zobaczyć jak u niego jest?
Boczne kolanko można dostać jak się lekko odchyli owiewkę.
Pozdr,
Griba
ivf
Wysłany: Pon 15:00, 27 Lip 2009 Temat postu:
na szybkiego to nie przypominam sobie żebym miał w połowie zaślepione te kolanka, a raczej zauważyłbym to.. jednak 100% pewności oczywiście nie mam. przedni wlot miałem ustawiony na bok i tak też zostawiłem. moto idzie powyżej 180 km/h
griba
Wysłany: Pon 14:20, 27 Lip 2009 Temat postu: Zagadka z dolotem - proszę o szybkie info...
1) Dziś po zdjęciu dolotów - czyli gumowych kolanek - od filtrów powietrza zauważyłem, że każde z nich jest w połowie zaślepione, moje gaźniki to 45C00, motor niby oddławiony (w briefie było, że zdławiony, moje gaźniki jak rozbierałem mają na dyszach takie same oznaczenia jak 45C50, tłoczki mają pełny zakres ruchu), 170 km/h idzie spokojnie, jak jest u Was, czy ciąć te gumy do pełnego światła?
2) Jakie jest prawidłowe ustawienie kolanka przedniego filtra, w bok czy w dół?
Z góry dzięki za pomoc,
pozdrawiam,
Griba
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin