FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
dis
Wysłany: Pią 8:36, 10 Lip 2009 Temat postu:
faktycznie rąbnąłem się lecz to pewnie przez fakt iż nie byłem zalogowany i raz napisałem wiadomość jako gość i zdziwiło mnie że muszę jakieś kody wstukiwać więc się zalogowałem i napisałem jeszcze raz tym razem z gafą przepraszam
ivf
Wysłany: Pią 8:17, 10 Lip 2009 Temat postu:
no tak, mały chochlik się wkradł - w dół otwarty, w górę otwarty
w instrukcji obsługi podają, że generalnie w górę jest rezerwa, a w dół otwarcie. jednak dopisana jest również informacja, że w niektórych moto może to być odwrócone i żeby pamiętać tylko, że obrót zgodny ze wskazówkami zegara aktywuje rezerwę, a kręcąc przeciwnie do wskazówek zegara wracamy do otwarcia.
zasadę otwarcia widać na schemacie kranika w serwisówce (str. 6-2)
dis
Wysłany: Czw 22:57, 09 Lip 2009 Temat postu:
Skierowany w dół to otwarty w poziomie zamknięty a skierowany do góry otwarty ot cała filozofia.
Gość
Wysłany: Czw 15:33, 09 Lip 2009 Temat postu:
Mógłby ktoś wstawić fotki kiedy kranik w vx jest otwarty, zamknięty a kiedy ta rezerwa bo nie mam zielonego pojęcia.
dis
Wysłany: Czw 12:48, 09 Lip 2009 Temat postu:
Ja tylko raz jechałem do czysta(niezbyt fajna sytuacja i przypadkowa). Wtedy moje spalanie wynosiło 10/100 więc znacznie za dużo i wtedy przejechałem 40km. Teraz spalanie już jest bliżej normy lecz wciąż pracuję by było niższe (ach te ceny paliwa).
Rezerwa to jak pamiętam 4l więc zależnie od tego jak jeździsz tyle przejedziesz na rezerwie.
Weź tylko niewielką poprawkę że rezerwa 4l to jest gdy moto stoi prosto. Podczas jazdy paliwo pływa i raz jego poziom się podnosi a raz opada więc dobrze i najlepiej jest przyjąć że rezerwa to ok 2-3l.
kamis
Wysłany: Czw 12:15, 09 Lip 2009 Temat postu:
faktycznie koledzy macie rację, kranik się sprawdza. a propos to ile km można jeszcze przejechać na rezerwie?? ja zawsze gdy poczuję spadek mocy i przełączę na rezerwę to jadę na najbliższą stację i najwięcej to przejechałem coś koło 20 km ale to nie był jeszcze max.
Pozdrawiam[/b]
dis
Wysłany: Czw 9:34, 09 Lip 2009 Temat postu:
Też chciałem mieć moto ze wskaźnikiem poziomu paliwa lecz kranik wystarcza. U mnie jest tylko jedno małe ale a mianowicie jakoś mała jest rezerwa tak jak by na normalnym on zasysał już z rezerwy więc wtedy wiem że trzeba szybko na stację zawitać. Jednak dzięki licznikowi kilometrów (dzienny licznik) można spokojnie jeździć i wiedzieć kiedy się kończy zupka.
Jakiekolwiek przeróbki są nie warte wysiłku i wkładania w to kasy
..:maniek:..
Wysłany: Wto 16:03, 07 Lip 2009 Temat postu:
zamontowac to sie zawsze da ale... :
w motocyklu wskaznik paliwa jaki by nie byl nie jest rozwiazaniem sensownym (z uwagi na ksztalt zbiornika, duze pochylenia, styl jazdy - i prawde mowiac mialem juz kilkanascie motocykli ze wskaznikiem i ZAWSZE najdoskonalszy byl zwykly kranik!!! z pozycia ON/RES)
kamis
Wysłany: Pon 13:05, 06 Lip 2009 Temat postu: Wskaźnik paliwa
Witam
Wie ktoś czy można zamontować lub może ktoś ma zamontowany w swoim VXie wśkaźnik paliwa. Jeżdzę swoim VX od 3 miesięcy jest to mój pierwszy motorek i jak narazie jestem z niego zadwolony, tylko zawsze taknując do pełna i ruszajac w trase zastanawiam się ile zrobię km na jednym baku, zazwyczaj jest to niceałe 300 km, więc już raczej mam to opanowane ale fajnie byłoby mieć wskaźniczek na który mógłbym spojrzeć sobie i zoabczyć ile jeszcze paliwka jest w baku.
Pozdrawiam
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin