FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
griba
Wysłany: Śro 11:00, 10 Cze 2009 Temat postu: Wpisy...
Co do wpisów w dowód rejestracyjny - u mnie jakiś magik pomylił nr ramy z nr silnika i musiałem czekać na przerejestrowanie moto.
Co ciekawe sprawa wyszła dopiero podczas zakupu motoru, wcześniej jeździł rok w Polsce.
Pozdrawiam,
Griba
bogdan-27
Wysłany: Sob 17:11, 06 Cze 2009 Temat postu:
Dis -tobie również dziękuję - masz rację:sprzęt sprowadzony, ale ja go kupiłem już zarejestrowanego w Polsce.Pozdrawiam.
bogdan-27
Wysłany: Sob 17:06, 06 Cze 2009 Temat postu:
Janusz, dzięki za podpowiedz - wynika z niej, że mam najmocniejszą wersję. a oznaczeniami na gaźniku nie przejmuję się dopóki dobrze działają.
dis
Wysłany: Sob 9:59, 06 Cze 2009 Temat postu:
Jeśli sprzęt masz sprowadzany to mogli głupoty wpisać na przeglądzie zerowym. Jak widziałem jak u mnie robili przegląd zerowy to można się było załamać. Gościu się mnie pytał czy wiem jakie są parametry motocykla zamiast zmierzyć co trzeba i zrobić porządne badanie techniczne. Robił to na "odwal się" i wpisał taką głupotę jak masa własna 240kg a przecież on tyle nie ma jak jest zalany bo waży wtedy jak się nie mylę 238kg ale wtedy to już nie jest masa własna. Z mocą mogło być podobnie w twoim przypadku
Janusz
Wysłany: Sob 9:24, 06 Cze 2009 Temat postu:
Leistungsvarianten der deutschen VS 51 B (E 22) ab Werk
Wersja "Standard"
61 PS
Standardmäßige Auslieferung bis Ende 1995, keine Drosselung, Vergaserkennung (
Napis na gazniku
)
45C50
60 PS standardmäßige Auslieferung der VX800 T (ab ca. 1996), Vergaserkennung 45C50, der Leistungsverlust wurde infolge strengerer Geräuschgrenzwerte
umgesetzt.
(
Gaznik z elektrycznym wylacznikiem
)
Durch einen kleinen Killschalter am vorderen Vergaser wird die Leistung(-sspitze) reduziert. (
Odpieprzyc go
)
50 PS
Erfolgte die Auslieferung ab Werk mit 50 PS, trägt der Vergaser die Kennung (
Napis na gazniku
)
45C60
und die VX heisst VX800 UM - UT.
Kleine Kunststoffröhren reduzieren des Weg des Gasschiebers. Der Vergaser hat größere Hauptdüsen.
Die VX ist ohne zusätzliche Teile entdrosselbar.
(
Wersja niem. obnizona moc ze wzgedu na podatek
)
34 PS
Hier gibts zwei Methoden:
1. zusätzlich zur 50 PS-Drosselung reduzieren Drosselblenden die Vergaserdurchlässe. (als Nachrüstsatz erhältlich). Die VX ist ohne zusätzliche Teile entdrosselbar.
2. Modifizierte Gasschieber mit reduziertem Hub geben nur rund 1/3 des verfügbaren Strömungsquerschnitts im Vergaser frei. Für die Entdrosselung müssen die Schieber komplett getauscht werden.
Bei beiden Varianten sind die Düsen größer.
Jezeli cos niejasne, daj znac to przetlumacze dokladniej-
pozdrowienia- janusz
bogdan-27
Wysłany: Pią 10:06, 05 Cze 2009 Temat postu: oznaczenia na gaźniku
Witam wszystkich.Jestem nowy na forum i od tygodnia posiadaczem VX800 z 1993 roku. W dowodzie rejestracyjnym mam wpisane 56kW, czyli około 76kM.Ale to chyba niemożliwe. Według mojej wiedzy najmocniejszy vx miał 60kM.Przeczytałem artykuł ''spadek mocy'' i sprawdziłem swoje gaźniki.Jest napisane MIKUNI 00RP i nic poza tym.
Jak sądzicie, ile naprawdę możę mieć mocy mój motocykl i jak ewentualnie to sprawdzić - oczywiście bez wizyty na hamowni
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin