FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
ivf
Wysłany: Śro 13:12, 09 Gru 2009 Temat postu:
kupiłeś już waku? jeśli nie to polecam dobry i najtaniej bo u źródła:
http://www.carbtune.com/
jeśli masz możliwość zapłaty online w funtach to nic tylko zamawiać
sam waku na 4 gary to
55 funtów
(lub 62 funty z pokrowcem) + symboliczny funt za wysylkę do europy. oni sprzedają w ten sposób od lat, sam również dokonałem takiego zakupu. te same są na allegro, jednak to zawsze są pośrednicy..
tomek
Wysłany: Wto 16:53, 08 Gru 2009 Temat postu:
hej...
sprawdzilem pomiar na wskazowkowych vacu... okazuje sie, ze pomiar nieststy nie moze byc zbyt dokladny ze wzgledu na drgania... wskazowka skacze jak szalona i nawet kalibracja stanowi nielada problem.... postanowilem wiec, ze zakupie slupkowy vacuometr za 310pln... moze troche kosztuje, ale zwroci sie po dwuch sezonach
, w zasadzie to ze swoim sprzetem mozna pokusic sie o regulacje co 6kkm jak podaje serwis suzuki
tomek
Wysłany: Nie 14:30, 06 Gru 2009 Temat postu:
..:maniek:.. napisał:
a jak chcesz zegarowe to sklep z aparatura i kup 2 szt zwyklych plastikowych wakuometrow o zakresiedo "0-0,6Bar"(ja placilem ok.14zl/szt)+pare metrow przewodu gumowego(najlepiej silikonowego bo nie mieknie od temperatury) w sklepie z rybkami + srubki regulujace przeplyw (takie akwarystyczne do brzeczykow) i masz juz zetsaw do profesionalnej synchronizacji za jakies 40zl.
hej..
Maniek.. moglbys rozwinac nieco temat??... ja co roku przed sezonem place po 170-180zeta za synchro gaznikow... profesjonalny zestaw kosztuje dosc sporawo... gdybym nauczyl sie robic to samemu to ile wiecej kasy na palifko
... jak mozesz to zapodaj jakies szczegoly, tu lub na priv..
tojo3@wp.pl
kuzynn
Wysłany: Pon 8:39, 01 Cze 2009 Temat postu:
Łancucha nie słychać zostaw.
Mialem to samo jak kupiłem VX 800 z 1990 r , 36tys przebiegu. Stał 2 lata pod chmurką w Belgii. Mały przebieg a dymiło na czarno jak wchodził na wyższe obroty. Po rozebraniu gazników regulacji czyszczeniu ustawieniu zaworów, synchronizacji, wymianie filtrów przeszło.
eraz sam wakuometr zrobiłem i nie musze prosić i płacić za usługi. Jeżdże juz VX 800 3 sezon super motocykl no i na zlotach niema takich dużo, nietuzinkowa maszyna. Bardzo trudno poustawiać gazniki.
dis
Wysłany: Pon 2:21, 01 Cze 2009 Temat postu:
Po zrobieniu regulacji zaworów i synchro gaźników dymienie ustało więc sądzę iż było to związane z niewłaściwym składem mieszanki choć teraz też ciągle pracuję nad tym by było w 100% tak jak trzeba czyli świeca rdzawo-brązowa a nie czarna. Jest coraz lepiej ale kontroluję to po 1 dniu jazdy (ok. 10 km).
nitro
Wysłany: Nie 23:28, 31 Maj 2009 Temat postu:
jaki kolor dymu kolego? para szybko sie rozwiewa, dym niebieski lub szary dośc długo sie utrzymuje w pow. (olej) , na czarno/siwo, to juz bardzo bogata mieszanka. Sprawdz ciśn. w tym garze , jezeli bedzie ok. to reg. gaznika (iglica, poziom pływaka, śruba mieszanki), moze tez baaardzo zatkany filtr pow. (zadko).
dis
Wysłany: Czw 9:04, 30 Kwi 2009 Temat postu:
Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Wszystko jasne poza tym dymieniem z tłumika bo to dymienie nie występowało na świeżych nowych świecach dopiero po kilkunastu km znowu się pojawiło. Postaram się nagrać filmik i wrzucić go na jakiś serewrek by pokazać o jaki dym mi chodzi. Zwykła para wodna to nie jest na pewno bo nawet jak tłumiki są rozgrzane to i tak dymi.
..:maniek:..
Wysłany: Śro 20:25, 29 Kwi 2009 Temat postu:
Jesli lancuszka nei slychac to zostaw w spokoju! jak sam napisales wymienia sie paski w autach po okreslonym przebiegu, a lancuszki sie wymienia jak zaczynaja grac
>Przy okazji chciałem się zapytać czym może być spowodowane dymienie z lewego tłumika
zalezy jaki dym! jesli czarny to zbyt bogata mieszanka, jesli bialy gesty to olej lub uszczelka pod glowica i przedostajacy sie plyn chlodniczy, jesli bialy ale taki "lekki" to moze byc zwykla para wodna - to dymienie ustaje po rozgrzaniu tlumikow. Jesli masz swiece mokra to raczej sama regulacja skladu nic nie da - trzeba sie przygladnac zaworkowi iglicowemu i poziomowi paliwa w komorze plywakowej+ewentualnie ssaniu(czy sie domyka) i dyszy glownej+iglicy.
>nie mam obecnie kasy by kupić potrzebne urządzenia (wakuometr(y) i >szczelinomierze).
szczelinomierz ci wystarczy taki zwykly z castoramy za 5zl, wakuometry najlepsze to U-rurka+rtec- odpadaja tlumiki i inne niepotrzebne cary, a jak chcesz zegarowe to sklep z aparatura i kup 2 szt zwyklych plastikowych wakuometrow o zakresiedo "0-0,6Bar"(ja placilem ok.14zl/szt)+pare metrow przewodu gumowego(najlepiej silikonowego bo nie mieknie od temperatury) w sklepie z rybkami + srubki regulujace przeplyw (takie akwarystyczne do brzeczykow) i masz juz zetsaw do profesionalnej synchronizacji za jakies 40zl.
>Czy nierównomierne obroty biegu jałowego (1000-1500rpm) mogą być >spowodowane brakiem synchronizacji lub źle wyregulowanymi
zaworami??
zawory nie maja tu nic do rzeczy! tylko synchro+sruba skladu mieszanki
dis
Wysłany: Śro 16:52, 29 Kwi 2009 Temat postu: Łańcuszek rozrządu
Witam
Jestem nowym posiadaczem vx'a i zastanawia mnie czy kupując nowe moto należało by wymienić łańcuszek rozrządu?? Moje pytanie pojawia się ponieważ w autach zwykle wymienia się pasek rozrządu ale to jest pasek a nie łańcuszek. Nie słychać żadnych stuków lub innych niepokojących dźwięków z okolic łańcuszka.
Jest to moje pierwsze moto 4T (w 2T nie było tego problemu i wątpliwości) dlatego też się pytam.
Przy okazji chciałem się zapytać czym może być spowodowane dymienie z lewego tłumika (tylni cylinder)?? Po wymianie świec na nowe przestało dymić lecz po 1 czy 2 dniach znów się pojawiło. Świece mam czarne więc myślę iż zapodaje za dużo paliwa na oba gary przy czym świeca na tylnym cylindrze jest lekko mokra. Czy to może być przyczyna kopcenia?? Dodam, że myślę nad regulacją zaworów i synchro gaźników ale to dopiero po 7 maja gdyż nie mam obecnie kasy by kupić potrzebne urządzenia (wakuometr(y) i szczelinomierze). Czy nierównomierne obroty biegu jałowego (1000-1500rpm) mogą być spowodowane brakiem synchronizacji lub źle wyregulowanymi zaworami?? Bo jeśli tak to ulga duża bo niedługo to zrobię
Z góry dziękuję za wszelką odpowiedź.
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin