FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
pawelm20
Wysłany: Wto 9:00, 16 Cze 2009 Temat postu:
beatles napisał:
to są specjalne oleje, kup 20W fork oil firmy np. motul i będzie dobrze.
pozdr
wlasnie wszystko zlozylem zalalem taki wlasnie olej okazalo sie ze mam sprezyny progresywne. jest duzo lepiej niz bylo wczesniej.
beatles
Wysłany: Sob 23:02, 06 Cze 2009 Temat postu:
to są specjalne oleje, kup 20W fork oil firmy np. motul i będzie dobrze.
pozdr
pawelm20
Wysłany: Pią 22:26, 05 Cze 2009 Temat postu:
uszczelniaczy chyba nie wymieniam bo nic na razie nie cieknie nigdzie a szkoda robic dodatkowych kosztow. jutro zabieram sie do zdejmowania kola powiedz mi jeszcze czy to jest taki zwykly olej samochodowy silnikowy 20w czy to jakis hydrauliczny 20 w?
beatles
Wysłany: Pią 20:14, 05 Cze 2009 Temat postu:
jeśli masz lagi w motocyklu i przednie koło jest na swoim miejscu, można pewnym sposobem wylać olej z lag, przewrócić motocykl do góry nogami
Tak na poważnie, od jakiejkolwiek strony byś się za to nie zabrał, żeby spuścić olej trzeba wykręcić koło. Jeśli nie wymieniasz uszczelniaczy to: wyjmij sprężyny z lag, wykręć koło, zacisk hamulca przód (przykręcony do lagi)odkręć błotnik i popuść śruby zaciskowe w półkach. Lagi pięknie i z gracją wypadną same na dół. jak już pozbędziesz się zużytego oleju, to przed nalaniem nowego skręć wszystko oprócz tych chromowanych śrub na półkach, uzupełnianie oleju powinno być przedostatnią czynnością. Ja mam w lagach 20 W i widzę poprawę w pracy zawiasu, wcześniej miałem 15W i ten okazał się za "miękki".
pozdr
pawelm20
Wysłany: Pią 19:41, 05 Cze 2009 Temat postu:
przepraszam ze jako gosc ale zapomnialem sie zalogowac
Gość
Wysłany: Pią 19:37, 05 Cze 2009 Temat postu:
dzis chcialem dac zegary i ten element co zamontowana jest do niego stacyjka oraz kierownica do malowania. wykrecajac wszystko po kolei rozkrecilem tez amortyzatory. odkrecilem te nakretki od gory wyciagnelem takie rurki a pod nimi juz tylko podkladka oraz sprezyna. chce wymienic od razu olej czy da rade zrobic to jakos od gory czy trzeba odkrecac kolo? gdzies tam wyczytalem ze 390ml oleju na strone rozumiem. czy olej 20w wystarczy czy lac jakis inny. dodam ze bardzo mieciutki mam przod choc ja waze lekko ponad 70 tylko
beatles
Wysłany: Sob 19:36, 25 Kwi 2009 Temat postu:
jeśli chcesz wymienić sam olej, można wyjąć koło, wykręcić płaskie śruby od góry (na półce), wtedy sprężyny nie będą dawały nacisku i wykręcić same lagi z półek, później lagi do góry kołami i olej wycieknie. Ale jeśli będziesz miał już lagi na wierzchu proponuję wymienić też uszczelniacze (chyba jakieś 30 zł). Do wymiany uszczelniaczy trzeba już zastosowaś ów pręt (śruby na imbus te od dołu, wkręcone są do tej samej ośki - takiej dziwacznej śruby - którą będziesz trzymał z drugiej strony za skonstruowany klucz). W moim vx-ie uszczelniacze wytrzymują niecały sezon, z tym że robię jakieś 20 000 km w sezonie. Poproszę o komentarze do zdjęć mojej maszynki, są na piątej stronie galerii naszego forum:) jeśli jakieś pytania, służę. Mogę też przesłać odpowiednie rysunki z serwisówki żeby była jasność.
pozdr
Gajowy
Wysłany: Sob 15:40, 25 Kwi 2009 Temat postu: Wymiana oleju w lagach.
Dzięki za informację. Tak więc odkręcam przednie koło. Wyciągam ośkę i wykręcam śruby imbusowe - olej ścieka. Potem odkręcam górne śróby i zalewam nowy olej w ilości około 390 ml. Czy tak ?
beatles
Wysłany: Pią 14:16, 24 Kwi 2009 Temat postu:
oczywiście chodzi o nakrętki
tak jak piszesz, ta m16 wchodzi w śrubę podobną do imbusa. patent zdaje egzamin, w serwisówce nazywają ten pręt: "special tool"
ivf
Wysłany: Pią 7:46, 24 Kwi 2009 Temat postu:
też dobry i prosty patent bez spawania
chodzi jednak o śruby czy może nakrętki M16? chyba nakrętki skoro gwintujesz pręt.. chodzi o to, że taka nakrętka wchodzi w jakąś śrubę podobną do imbusowej? zawsze mnie to zastanawiało..
beatles
Wysłany: Czw 19:15, 23 Kwi 2009 Temat postu:
jeśli chcesz całkowicie rozkręcić lagę, trzeba zrobić pewien gadżet: metrówka (gwintowany pręt) a na niej cztery skontrowane śruby m16, po dwie na każdym z końców, wkładasz to do środka, a od dołu imbus. mogę zrobić fotę jak chcesz. Tak na marginesie, ostatnio wlałem olej dwudziestkę, bardzo gęsty i zawias pracuje dużo lepiej. Vx to leciwa sunia i sprężyny są często wypracowane, a co za tym idzie, zbyt miękkie.
pozdr
..:maniek:..
Wysłany: Pon 20:32, 20 Kwi 2009 Temat postu:
Albo do gory nogami, albo wykrecic kolo, wyciagnac oske i pod oska masz sruba na imbus i ja wykrecic.
Gajowy
Wysłany: Pon 15:51, 20 Kwi 2009 Temat postu: Jak wymienić olej w przednich lagach?
Kto trochę rozprostuje temat? Żeby wylać olej muszę udwrócić amortyzatory DO GÓRY NOGAMI ???
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin