FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
wojtasek201
Wysłany: Nie 20:33, 15 Mar 2009 Temat postu:
Dzięki za poradę gumis
co do siłowni, to wszyscy mi mówią, że już pakować nie muszę, a co do linki, to sprawdzę Twoje porady na pewno
Pozdrawiam
Seba_Gdynia
Wysłany: Pią 16:17, 13 Mar 2009 Temat postu:
Tarcze są w miare nowe (5000 km) wymieniłem razem z sprężynami, zostały tylko przekładki, ale były ok.
Zabiorę się za ślimak tak, jak opisałeś. Pozdrawiam i dziękuję.
gumis
Wysłany: Pią 12:13, 13 Mar 2009 Temat postu:
jezeli nie bedzie Ci wysprzeglac wtedy zrob korekte linka (pamietaj jednak aby pozostawic luz na klance) a jak to nie pomoze to znowu lekko wkrec srube az uzyskasz zadowalajacy efekt! Co do wymiany ,niestety nie pomoge (nie mam juz VXa) ale jak kojaze z innych moto nie powinno by problemów.Slimaka spokojnie zdemontujesz ,a w miejscu gdzie popychacz wchodzi w karter jest wuszczelniacz, wymien go bo pewnie ten luz masz na mysli. Pozdrawiam
p.s. moze byc rowniez fakt ze tarcze zblizaja sie ku koncowi i regulacja wiele tu nie pomoze...
Seba_Gdynia
Wysłany: Pią 10:02, 13 Mar 2009 Temat postu:
Popuściłem śrubę w popychaczu i jak narazie jest lepiej, ale sprawdzałem tylko na zimnym silniku. Zobaczymy, czy jak się rozgrzeje, to będzie wysprzęglał. Ale mam inny problem a mianowicie w momencie wciskania sprzęgła ślimak (popychacz) ma wyraźny luz, jakby tulejka była wyrobiona. Czy można go wymienić bez większej rozbiórki silnika?
gumis
Wysłany: Pią 0:37, 13 Mar 2009 Temat postu:
jezeli ciezko Ci wciskac sprzegło to popakuj na siłowni
a tak na powaznie to albo masz zle poprowadzona linke sprzegła lub nie orginalna (za długa, za krotka, patrz punkt 1). Takze moze byc przytarta linka lub zagiety pencerz. Przejrzyj tor ktorym przemyka linka i jak co to poprowadz lub przesmaruj tak jak to ma byc. Pozdrawiam
Seba_Gdynia
Wysłany: Czw 21:55, 12 Mar 2009 Temat postu:
dzięki gumis
wojtasek201
Wysłany: Czw 10:24, 12 Mar 2009 Temat postu:
A u mnie sprzęgło bardzo ciężko chodzi... Nie wiem z czego wynika problem, czy z zardzewiałej linki sprzęgłowej, czy może coś w silniku jest uszkodzone...
Miał może ktoś podobny przypadek??
gumis
Wysłany: Czw 10:12, 12 Mar 2009 Temat postu:
jak sie slizga wtedy wykrecasz.
Seba_Gdynia
Wysłany: Śro 20:56, 11 Mar 2009 Temat postu:
No właśnie, a jak sprzęgło delikatnie się ślizga, to śrubę od popychacza powinno się wykręcić, czy wkręcić? Na chłobski rozum wydaję mi się, że wykręcić, ale wolę się upewnić. Pozdrawiam
griba
Wysłany: Śro 18:15, 11 Mar 2009 Temat postu: Luz...
Dzięki.
Mam trochę za duży luz na klamce - spróbuję wybrać linką - może się rozciągnęła.
Śruby po drugiej stronie, od popychacza nie będe na razie ruszał.
Pozdrawiam,
Griba
gumis
Wysłany: Wto 13:38, 10 Mar 2009 Temat postu:
jezeli nadal nie masz odpowiedzi to odpowiadam
luz na klamce 1.5-3mm (jest to ugiecie klamki bez wyczuwalnego oporu sprzegła)
jezeli chcesz wyregolowac sama linke to podkrec / zluzuj ja na klamce
jesli chodziło Ci o regulacje sprzegła za pomoca linki to ciezko jest to opisac. Trzeba zrzucic dekiel ,wkrecic do konca regulacje na klamce, wtedy zaczynasz podkrecac srube regulacyjna (ta ktora pcha popychacz kosza sprzegłowego)trzeba miec wyczucie zeby nie przesadzic bo bedzie sie slizgac sprzegło ,jak za mało podkrecisz moze nie wysprzeglac. Podjedz najlepiej do kogos kto ma o tym pojecie. Pozdrawiam
p.s. mowiłem ze ciezko to opisac
griba
Wysłany: Pon 23:34, 09 Mar 2009 Temat postu: Regulacja linki sprzęgła...
Witam!
Jaka jest procedura regulacji linki sprzęgła?
Jaki jest prawidłowy luz dźwigni sprzęgła i jak go się mierzy?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam,
Griba
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin