FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
griba
Wysłany: Sob 10:43, 17 Wrz 2016 Temat postu: Naprawa kranika cd.
Góri,
tutaj jest podane od czego pasuje membrana -
post Stefana
.
Poniżej zdjęcie w jaki sposób można zamontować eletrozawór.
Elektrozawór w VX'ie Griby
Pod lewą cewką na przewodzie idącym od pompy do tylnego gaźnika.
Podłączenie zasilania. Na stałe do masy śrubą montażową cewki i do plusa na cewce przez konektor rozgałęziający. Elektrozawór otwiera się, gdy włączysz stacyjkę i czerwony przycisk na prawej manetce. Kupisz taki lub podobny zaworek na allegro lub w sklepie z alarmami samochodowymi.
Pytaj jak coś nie będzie jasne.
góri
Wysłany: Pią 16:42, 16 Wrz 2016 Temat postu:
Generalnie, żeby sprawdzić kranik to jak zdejmę węża to będzie samo cały czas lecieć? Są gdzieś na forum schematy jak poprowadziłeś przewody od elektrozaworu, ewentualnie na czym polega naprawa jakimś zestawem naprawczym bo mignęło mi gdzieś, że Stefan coś robił przy tym. Nie rozbieralem w sumie tego nigdy a czasu mam bardzo mało obecnie, żeby za dużo rozmyślać i szukać więc wybacz za upierdliwość
griba
Wysłany: Czw 22:20, 15 Wrz 2016 Temat postu: Kranik cd.
Raczej zły trop. Mogłoby tak ewentualnie być, gdybyś uszkodził w tym gaźniku zaworek iglicowy lub pływak, ale wtedy silnik nie pracowałby normalnie.
góri
Wysłany: Czw 20:26, 15 Wrz 2016 Temat postu:
Dzięki za odpowiedz, zastanawia mnie czy to ze czyscilem przedni gaznik i tam cos sie stalo, doszlo do wlania paliwa do bloku. Chociaz wczoraj przejechalem 100km i bylo ok a dzis taka niemila niespodzianka
griba
Wysłany: Czw 19:46, 15 Wrz 2016 Temat postu: Kranik
Góri,
wygląda na to, że kranik puścił i paliwo zleciało podczas postoju przez tylny gaźnik do silnika.
Trzeba naprawić kranik albo dodać elektrozawór, który będzie odcinał dopływ paliwa przy wyłączonym zapłonie.
Potem wymienić olej i jeździć.
góri
Wysłany: Czw 19:02, 15 Wrz 2016 Temat postu:
Witam, jestem załamany wyprowadziłem dzisiaj moto z garażu ujechałem kawałek a odpowietrznikiem od spodu wywaliło paliwo z olejem do tego oczko oleju miałem w połowie pełne a teraz jest full. To co się leje to paliwo z czarnym olejem. Co robić w takim razie jak już macie ogarnięty temat...
czarny
Wysłany: Wto 13:09, 29 Cze 2010 Temat postu:
dzięki jestem spokojniejszy
Poziom się utrzymuje ok.... jak stoi prosto ;]
STEFAN
Wysłany: Wto 11:04, 29 Cze 2010 Temat postu:
Czarny jeśli masz kranik paliwowy podciśnieniowy nie musisz się obawiać przedostania się paliwa do oleju. I z poziomicą co chwila latać nie trzeba.
Ja sprawdzam poziom oleju w ten sposób , że nie stawiam go na żadne stopki bo uważam , że w tym przypadku ( konstrukcja silnika VX-sa ) to jest błąd .
Na oko określam równy teren , na którym chcę określić poziom oleju .
Motocykl stoi na kołach ja stoję po prawej jego stronie prawą ręką staram się utrzymać taką równowagę moto , że stoi prawie sam i zerkam w wizjer i to tyle na ten temat.
Dodam jeszcze tylko tyle , że utrzymywać trzeba wyższy stan oleju bo te typy tego wymagają.
I już na prawdę na koniec .
Przy dłuższej i ostrej jeździe potrafią łyknąć trochę więcej niż zwykle oleju co może w nas wzbudzić pewien niepokój .
Jest to normalne . Większość konstrukcji silników z tego okresu produkcji suzuki i nie tylko z tego okresu tak mają.
Pozdrawiam Stefan
czarny
Wysłany: Pon 23:13, 28 Cze 2010 Temat postu:
tylko czy ziemia będzie równa
Nie myślałem, że tak małę różnice, mogą powodować tak duże zmiany w odczycie poziomu.
dis
Wysłany: Pon 22:45, 28 Cze 2010 Temat postu:
Odnośnie ostatniego pytania to oleju powinno być pomiędzy dolną i górną kreską i wtedy jest ok i nie ma się czym martwić. Gorzej jak jest go za dużo lub za mało.
Z własnego doświadczenia wiem że w VX minimalnie przechylony motocykl daje bardzo duże różnice we wskazaniach w okienku. Jak postawisz og nawet na równym terenie na centralce to olej spływa tobie do przodu i z tyłu gdzie jest okienko jest oleju poprostu mniej. Jeśli już postawisz na równym terenie na centralce to podłóż coś pod przednie koło by się ciut uniosło albo najprostsza metoda postaw na centralce na miękkim piasku wtedy centralna zapadnie się w piasek troche ale będzie trzymać maszynę i motocykl będzie stał na obu kołach wspierany przez centralkę i powinien stać prosto wtedy
czarny
Wysłany: Pon 20:12, 28 Cze 2010 Temat postu:
odświeżę nieco temat. Otóz parę tygodni temu sam zmieniałem olej , filtr i pierdoły. Poziom oleju miałem na 3/4. I tak się utrzymywało do przedwczoraj. Nagle mi się zrobiło ciut poniżej połowy. Że oleju wcześniej wlałem 2,7l dolałem setę. Podniosło mi się do górnej kreski. Następnego dnia po przejechaniu 70 km poziom spadł do połowy :/ No i nieco się zaniepokoiłem. Pod motorem zero plam, oglądnąłem wszystko, wszędzie czysto. Spojrzałem, że stoi na ciut nierównej powierzchni. Przesunąłem tam gdzie wydawało mi się równiej - poziom wzrósł do 3/4. No i szczęśliwy dziś pojechałem do pracy. Postawiłem moto na centralce, patrzę po 4 godzinach poziom poniżej połowy :/ (???????) Tym razem wydaje mi się, że jest równo. Łącznie oleju weszło mi już 2,8l. Teraz moje pytanie kolejne z serii "jestem jasnozielony" jak konkretnie powinno się sprawdzać poziom oleju? Czy na centralce, czy na kołach? Czy są aż takie różnice w okienku jak powierzchnia jest ciut nierówna? Mam z poziomicą latać szukać miejsca do sprawdzenia oleju? :/ Dodam , że moto chodzi bez problemu, dwa gary palą, chodzi raczej równo, nie dymi, i jak się zapomniałęm przy wyprzedzaniu, to miałem 170 na liczniku, mimo że manetka nie rozkręcona do końca. Zgłupiałem. Help
Edit: Nie dawało mi to spokoju, wziąłem kumpla i sprawdziłem coś. Leciutkie przechylenie moto na prawą stronę i poziom idzie o pół okienka w górę
Cholera chyba muszę się zaopatrzyć w poziomicę. I teraz inne pytanie: czy jak mam oleju równo na górnej kresce, to nie mam się czym martwić?
tyger
Wysłany: Pią 9:40, 25 Wrz 2009 Temat postu:
Panowie mi się wydaje że to nie bedzie kranik bo z tego co mi koledzy tłumaczyli to jak zaworki iglicowe był by sprawne to paliwo nie miało by prawa dostać sie do oleju w tym miejscu zacytuje jednego z kolegów z innego forum:
,,co by nie było z kranikiem, to i tak masz do serwisu gaźniki
Sprawny zaworek iglicowy nie przepuści paliwa, nawet jeśli będzie ono podawane pod ciśnieniem"
ivf
Wysłany: Pią 8:09, 25 Wrz 2009 Temat postu:
tak mi się przypomniało, jak znajomy oddał samochód do warsztatu między innymi w celu wymiany oleju (standardowa osobówka, silnik mieszczący około 4,2 L oleju). do wymiany samochód wpadł w ręce młodzika, który oddając samochód stwierdził z wyraźnym zadowoleniem "5 litrów zmieściłem"
griba
Wysłany: Czw 14:36, 24 Wrz 2009 Temat postu: Witam!
Przepraszam za błąd, fakt pomyłka - 3,5l to za dużo.
Nie wiem skąd mi się to ubzdurało, że 2,8l to jest w połowie min-max. Nawet wtedy to 3,5l za dużo... bo pomiędzy min a max jest jakieś 0,5l.
Oczywiście 2,8 wystarczy.
Pozdrawiam,
Griba
beatles
Wysłany: Czw 14:33, 24 Wrz 2009 Temat postu:
Olej proponuję wymieniać zawsze z filtrem (kosztuje chyba 20 zł, odejmij sobie od ust pięć piwek i już
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin