FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Matys0
Wysłany: Pon 11:55, 30 Mar 2015 Temat postu:
No i po robocie
nie było tak strasznie jak myślałem
odnośnie tej tulejki to wypadła i co najgorsze wpadła w kanał w garażu, spędziłem dobre 15minut na szukaniu jej. Ale koniec końców znalazłem, zamontowałem i po pierwszej krótkiej rundce jest wszystko ok
Gość
Wysłany: Pią 17:48, 27 Mar 2015 Temat postu:
zwróć uwagę na tulejkę dystansującą którą zobaczysz po zdjęciu koła, (włożona jest pomiędzy kołem a dyfrem). przy zdejmowaniu koła może ona wylecieć i pamiętaj żeby ją włożyć przy montażu bo jeśli zapomnisz to tryby w przekładni szlag trafi. powodzenia.
griba
Wysłany: Pią 16:17, 27 Mar 2015 Temat postu: Książka serwisowa?
Polecam lekturę -
Service manual - chassis
- s. 8-26.
dis
Wysłany: Pią 15:50, 27 Mar 2015 Temat postu:
Tak jak pisze góri jest to proste przy czym po zdjęciu ośki kolo przesuwasz w prawo i zejdzie z dyfra nie trzeba nim obracać. Czasem aby wyjąć koło trzeba też zacisk odczepic od tej belki łączącej ją z wahaczem z przodu ale to juz zobaczysz w praniu czy u ciebie trzeba czy nie. Udanej roboty, pamietaj o wyrażeniu koła!
Matys0
Wysłany: Pią 10:02, 27 Mar 2015 Temat postu:
No to nic, trzeba spróbować
góri
Wysłany: Pią 9:43, 27 Mar 2015 Temat postu:
Demontaż tylnego koła jest banalnie prosty
Musisz postawić moto na centralnej stopce a pod nią najlepiej podłożyć jakąś deskę, żeby stało luźno w powietrzu. Z prawej strony w osi tylnego koła jest srebrna zaślepka, należy ją zdjąć w środku jest śruba, którą odkręcamy kluczem nasadowym (bodajże 17 lub 19). Po odkręceniu wybijamy trzpień, który wyjdzie z drugiej strony. O ile się nie myle należy odkręcić również zacisk więc dwie śruby mocujące go do ramienia odkręcamy, oraz luzujemy, śrubę od ramienia, które wspiera go u góry tak żebyśmy byli w stanie wysunąć go ponad tarczę. Teraz delikatnie ruszamy kołem tak, żeby zeskoczyło z dyfra. To w sumie tyle, pozdrawiam
Matys0
Wysłany: Pią 9:06, 27 Mar 2015 Temat postu:
Witam. To mój pierwszy post
zakupiłem moje marzenie z dzieciństwa- vx800
lecz w nieco opłakanym stanie. Ale do sedna muszę zmienić tylną gumę ale nie mam pojęcia jak się zabrać za zdjęcie koła. Jeśli była by taka możliwość żeby ktoś opisał to krok po kroku byłbym bardzo wdzięczny
kamilo39
Wysłany: Wto 11:20, 03 Mar 2009 Temat postu:
Nowy (używany) kardan śmiga barzdo ładnie
Jeszcze tylko sprzęgło pordeperuję i sezon rozpoczęty
Arti
Wysłany: Pon 13:55, 02 Mar 2009 Temat postu:
Witam, niedawno miałem podobny przypadek, tylko u mnie zcięło jedno zabezpieczenie i dwie śruby, na szczęscie obeszło się bez wymiany, dorobiłem zabezpieczenie z nierdzewki, rozwierciłem urwane śruby wkeciłem nowe i jak narazie wszystko gra. A przyczyny w sumie nie znam, bo to stało się po dłuższym czasie od demontażu koła.
Pozdrawiam i powodzenia...
ivf
Wysłany: Pon 12:55, 02 Mar 2009 Temat postu:
a mówili, że jak po demontażu i ponownym montażu nic nie zostanie w ręku to marny flachowiec hehehe
a tak poważnie to oczywiście współczuję i przypominam, że i tak miałeś szczęście.. jakby tryby wytrzymały trochę więcej to zdążyłbyś się jeszcze poważnie rozpędzić, a wtedy to już by nie było tak różowo może..
miłego składania i jazdy! wczoraj podjarany słońcem ubrałem się w skóry, wyszedłem na dwór i zaraz wróciłem.. nagrzany termometr za kuchennym oknem pokazywał więcej niż realne 4 stopnie i to nadzwyczaj mocno odczuwalne.. w sobotę mimo podobnej temperatury wydawało się przyjemniej..
kamilo39
Wysłany: Pon 11:40, 02 Mar 2009 Temat postu: Kardan , demontaż i montaż tylnego koła.
Witam wszystkich. Chciałbym sie podzielić z wszystkimi (i jednocześnie ostrzec) moimi przykrymi doświadczeniami przy montażu koła tylnego. Sprawa niby banalnie prosta. Odkręcamy nakrętke, wybijamy ośkę, demontujemy tulejki dystansowe i zacisk, wysuwamy koło z kardana i zdemontowane. Montaż niby też banalnie prosty, robimy wszystko w odwrotnej kolejności. Jednak ja ostatnio montowalem koło po wymianie łożysk , i pomimo że robiłem to już wiele razy, to tym razem zostałem w brutalny sposób uświadomiony że warto zwracać uwagęna staranność takiej czynności jaką jest montaż koła w vx800. Przechodząc do sedna sprawy, po przejechaniu dosłownie kilkunastu metrów po montażu koła, w przekładni kardana zrobił się taki bałagan że aż zablokowało mi się koło !!! Tak tak, właśnie wczoraj jechałem po nowy (używany) kardan. Powodem zniszczenia było zbyt mocne dociągnięcie koła do kardana, tryby dostaly takiego ścisku że łożysko się rozpadło i ścieło kilka śrub w środku. Z kolei przyczyną zbyt mocnego docisku koła do kardana była tulejka dystansowa która po prostu wypadła z obudowy kardana gdy miałem zdemontowane koło (warto na nią zwrócić uwagę po zdemontowaniu koła, ja nigdy nie zwracałem na nią uwagi i mam za swoje) . Dopiero po zablokowaniu koła zacząłem główkować nad przyczyną i po powrocie do garażu znalazłem tulejkę która wypadła z kardana i pokulała się pod ściane. kilka niecenzuralnych słów wykrzyczanych w garażu , demontaż i rozebranie kardana, po czym znowu wiązanka niecenzuralnych słów i poszukiwania na Allegro nowego kardana. Trochę się rozpisałem ale mam nadzieję że po przeczytaniu tego tekstu ktoś z was zaoszczędzi sobie trochę nerwów i kilkaset złotych. Zaraz idędo garażu zakładać nowy kardan i w końcu pierwsza wiosenna jazda
Pozdrowienia
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin