FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
..:maniek:..
Wysłany: Pon 22:06, 02 Lut 2009 Temat postu:
Dumping to sila odbicia czyli tlumienie - i reguluje sie ja tym malym pokretelkiem - pokretlo przechodzi prez wnetrze tloczyska i reguluje zaworkami przeplyw oleju z jednej czesci tloka do drugiej.
PS>ja kiedys testowalem wszystkie polozenia tego pokretla i hmm..osobiscie roznicy zadnej nie czulem...
ivf
Wysłany: Pon 15:53, 02 Lut 2009 Temat postu:
tak, wg manuala i serwisówki są 2 rodzaje amortyzatorów:
z tego co dotychczas zauważyłem, najczęstsze są te z lewej "other models":
mimo wszystko w obu powinno być ustawne napięcie wstępne sprężyny (spring preload) oraz "damping force - rebound" (co to jest? dobijanie?):
natomiast w tym "naszym" dodatkowo powinna być ustawna właśnie twardość (dobrze to rozumiem?) - "dumping force - compression"
no to jeszcze wypada podać tylko wymieniane wyżej kody krajów:
prawdę mówiąc z kodów wynika, że te prostsze amoryzatory były stosowane głównie w stanach, jednak również na eksport ogólnoznaczący czyli jak mniemam do krajów nie wymienionych w tabeli.. czyli możemy to być my lub inna niewymieniona część europy, z której cały czas sprowadzamy te cuda..
griba
Wysłany: Pon 12:56, 02 Lut 2009 Temat postu: Różna regulacja...
Witam!
Mój manual do moto w wersji DE - o ile mnie pamieć nie myli - podaje dwa różne sposoby regulacjio twardości tyłu dla różnych odmian tylnego zawieszenia.
Czy to możliwe, że były dwa rodzaje sterowania twardością?
Pozdrawiam,
Griba
..:maniek:..
Wysłany: Sob 20:26, 31 Sty 2009 Temat postu:
nie wiem skad takie pytanie?
VX z tego co wiem wychodzily tylko z jednym rodzajelym amorkow, ale to ze nie sa one oryginalne o niczym nie swiadczy - jesli moto jest OK to pewnie amorki ktos wymienil bo stare sie zuzyly.
PS.oryginalne amortyzatory sa bardzo drogie, pewnie cos kolo 2000zl/kpl! a dobre zamienniki mozna kupic juz za 400zl/kpl...
vxiarz
Wysłany: Sob 17:57, 31 Sty 2009 Temat postu: tylne amortyzatory
Witam wszystkich, chciałem się Was zapytać, czy istniały wersje vx 800 z tylnymi amorami bez regulacji twardości? A jeżeli nie, to czy od razu odpuścić sobie oglądanie takiego motocykla, czy jednak spróbować obejrzeć?
Pozdrawiam
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin