FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
marjan
Wysłany: Pon 13:55, 02 Lut 2009 Temat postu: Re: przeróbka pompki paliwowej.
[quote="nitro"]Witam!
Kiedys juz o tym pisałem. Wczoraj zamontowałem membranową elektryczną pompkę paliwową od jakiegoś ściga. Starą tą pod aku zostawiłem na wszelki wypadek, tylko odłączyłem podćiśnienie. Kranik zrobiłem przelotowy. Moja stara oryginalna pompa nie dawała coś rady i górny gaznik niekiedy przestawał pracować z powodu braku wachy. Muszę przyznać, że zajebista jest ta pompka membranowa, nie możliwości zalania gażnika , poprzez nadmierne ciśnienie paliwa, poniważ sama się dostosowuje i przerywa podawanie gdy ćiśnienie nadmiernie wzrośnie. gazniki są teraz odpowiednio zasliane w paliwo co ma szczególnie wpływ w moim przypadku , gdyż oddławiłem go (był zdławiony) . Polecam!!![/quote]
Gdzie dokładnie zainstalowałeś pompkę?
Możesz wkleić jakieś fotki jak to teraz wygląda założone na moto?
Zaślepiłeś dziurę po kraniku w boczki, czy po prostu poprowadziłeś przewody poza nim, a sam kranik pozostał na miejscu?
Widziałem parę razy zaślepione na czarno kolorowe VXy - żenada dla mnie straszna.
Jaką moc miał przedtem Twój VX.
O kurcze, same pytania wyszły.
No, tak jakoś chaotycznie napisałeś to i pytań wiele.
U mnie w motocyklu pojawił się problem po rozebraniu gaźników do dokładnego wyczyszczenie przed synchronizacją. Zaczęły puszczać zaworki iglicowe i dwa razy zalałem sobie silnik.
Stary sposób z motorynki - pchanie na biegu z wyjętą świecą zaadoptowałem. Po wykręceniu świec odpaliłem rozrusznik kilka razy.
Nowa świeca i zapalił momentalnie, strzelił sobie z rury przy hamowaniu silnikiem i dało radę. Ale 10minut w plecy, hehe.
griba
Wysłany: Czw 10:59, 15 Sty 2009 Temat postu: Z ciekawości...
A tak z ciekawości pytam, wydaje mi się, że gdzieś mi kiedyś migneło. a teraz nie mogę tego w manualach znaleźć.
Pozdrawiam,
Griba
..:maniek:..
Wysłany: Śro 20:36, 14 Sty 2009 Temat postu:
nie wiem ile ma VX ale srednio w motocyklach altki maja 200-300W..a po co ci to?
griba
Wysłany: Wto 21:43, 13 Sty 2009 Temat postu: Zaporożec...
Tak właśnie w zaporożcu przy nagrzewnicy była zastosowana taka pompka. Jak paliwo było odcięte na gaźniku (był tam taki "gaźnik" z pływakiem to mebrana zostawała w takiej pozycji, że styki były rozwarte i cewka nie dostawała prądu. Te styki lubiły się wypalać...
Rozpisałem się - przypomniał mi się mój pierwszy samochodzik.
W nawiązaniu do zasilania - czy koledzy orientują się jaką moc ma alternator VX? Jakoś nie mogę znaleźć tego.
Pozdrawiam,
Griba
..:maniek:..
Wysłany: Wto 21:11, 13 Sty 2009 Temat postu:
gsx1100g ma taka membranowa pompke, virago 535 tez ma taka pompke. ruskie webasto z zaporozca tez ma taka pompke
ale czy ja wiem czy jest to az na tyle lepsze od zwyklej podcisnieniowej? w sumie to to samo tylko pradu potrzebuje i dodatkowa komplikacje wprowadza - ale fakt - nie ma problemu z zalaniem gaznikow po zimie
griba
Wysłany: Pon 16:01, 12 Sty 2009 Temat postu: Pompka paliwa...
No to pozytywnie. Ja na oryginał nie narzekam (na razie), chodź miałem problem z napełnieniem gaźników po ich rozbiórce - słaba wydajność na rozruszniku, a może się zapowietrzyła - dopiero jak wstrzyknąłem paliwo do układu strzykawką to było ok.
Przy elektrycznej nie będzie problemu po osuszeniu komór pływakowych.
A czemu kranik przerobiłeś? W sumie pompka też blokuje pewnie przepływ paliwa (na postoju), ale zawsze dodatkowe odcięcie gdyby coś się stało.
Pozdrawiam,
Griba
nitro
Wysłany: Nie 13:13, 11 Sty 2009 Temat postu: przeróbka pompki paliwowej.
Witam!
Kiedys juz o tym pisałem. Wczoraj zamontowałem membranową elektryczną pompkę paliwową od jakiegoś ściga. Starą tą pod aku zostawiłem na wszelki wypadek, tylko odłączyłem podćiśnienie. Kranik zrobiłem przelotowy. Moja stara oryginalna pompa nie dawała coś rady i górny gaznik niekiedy przestawał pracować z powodu braku wachy. Muszę przyznać, że zajebista jest ta pompka membranowa, nie możliwości zalania gażnika , poprzez nadmierne ciśnienie paliwa, poniważ sama się dostosowuje i przerywa podawanie gdy ćiśnienie nadmiernie wzrośnie. gazniki są teraz odpowiednio zasliane w paliwo co ma szczególnie wpływ w moim przypadku , gdyż oddławiłem go (był zdławiony) . Polecam!!!
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin