FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
dis
Wysłany: Pon 8:46, 03 Cze 2013 Temat postu:
Wymienić przewody bez problemu można samemu więc do warsztatu nie dawaj bo sporo przepłacisz. Potrzebujesz tylko klucza(do śruby przewodu chyba ok 12), śrubokręta (do pokrywki zbiorniczka), klucza małego (bodajże 8 lub 10 do odpowietrznika) i kawałka rurki z odpowietrznika do jakiejś butelki by płyn nie ściekał po zacisku i nie chlapał. Do tego potrzebny jeszcze tylko przewód i płyn.
Kupić możesz dowolny typ. Niektórzy polecają Hel'a, ja mam tańszego LSL robionego na żądaną długość i też jest ok. LSL mają ten plus, że można dowolnie zmieniać końcówki - kąt wygięcia i jego kierunek (prostopadle bądź równolegle do oczka).
tomek_olsztyn
Wysłany: Nie 23:29, 02 Cze 2013 Temat postu:
Też myśle o wymianie, co kupić, czy wymienić samemu czy lepiej w jakimś porządnym warsztacie?
pawelm20
Wysłany: Śro 11:56, 10 Cze 2009 Temat postu:
odswierze troche temat bo chce zmienic wezyk u siebie. jest tragicznie. wezyk pewnie od nowosci ten sam. tarcze mam nowa poprzedni wlasciciel zainwestowal klocki jeszcze w miare. duzo jest roznych wezykow a ktory najlepiej wybrac i jakie koncowki dopasowac bo chyba zamowie z allegro same koncowki a wezyk u siebie w miescie w firmie zajmujaca sie takimi sprawami (hydraulika, pneumatyka wysokocisnieniowa) ale koncowek nie maja takich. wiec jak na wstepie jaki wybrac wezyk i jaki rozmiar koncowek zamowic z allegro
ivf
Wysłany: Pią 15:26, 05 Gru 2008 Temat postu:
o proszę.. nie wiedziałem, że mają jeszcze jakieś zalety hehe
..:maniek:..
Wysłany: Czw 21:25, 04 Gru 2008 Temat postu:
ivf napisał:
to taki sam wężyk gumowy
no! prawie masz racje
z tym ze to nie gumowy wezyk a raczej teflonowa rurka
glowna zaleta tych przewodow jest wlasnie to ze nei zmieniaja swej geometrii i przekroju przy naciskaniu hamulca=> cala sila idzie na tloczki hamulcowe.
nastepna zaleta jest to ze jako iz sa teflonowe to sie nie starzeja- wiec sa teoretycznie wiczne, gumowe powinno sie wymieniac co 4 lata
kolejna zaleta jest wbrew pozorom cena! metr wezyka z koncowkami wychodzi kolo 120zl, a zobacz po ile w ASO sa zwykle gumowe przewody
ale maja tez wady!!! - podstawowa to trudnosci z odpowietrzeniem! pecherzyki powietrza wyjatkowo dobrze i mocno trzymaja sie teflonu i czasem naprawde trzeba czarow zeby dobrze odpowietrzyc! (opukiwanie przewodow itp..), kolejna wada to duza sztywnosc i czasem ciezko zawinac sie na jakims łuku...no i chyba tyle
hmersky
Wysłany: Śro 11:35, 03 Gru 2008 Temat postu:
dzieki za odp
pozdro !
ivf
Wysłany: Śro 8:41, 03 Gru 2008 Temat postu:
to taki sam wężyk gumowy czy tez z jakiegoś podobnego materiału, tylko opleciony stalową linką żeby się nie "nadymał" jak dusisz klamkę
dzięki temu nie musisz tak mocno dusić i dodatkowo hamulce szybciej reagują bo bez oplotu takie samo naduszenie klamki spowoduje przeniesienie tylko części parcia na klocki, a część "rozejdzie się" po przewodzie bo się po prostu nadyma
inaczej - jakby koniec zwykłego przewodu był zatkany, to klamkę i tak przydusisz bo będziesz w stanie nadymać ten przewód. przy stalowym oplocie powinno to się już nie udać..
zaznaczam, że znawcą żadnym nie jestem ale tak to na chłopski rozum pojmuję
hmersky
Wysłany: Śro 0:13, 03 Gru 2008 Temat postu: przewody w stalowym oplocie
wiem ze to moze smieszne
ale wytłmaczycie mi na czym to polega ? czy to są normalne linki tylko ze w stalowym oplocie a nie w plastikowym ? ? jak to dziala ze lepjej hamuje ? ? czy to moze chodzi o cos innego ?
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin