FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
gumis
Wysłany: Pon 10:24, 15 Wrz 2008 Temat postu:
maniek technika poszła troche do przodu i nie trzeba juz rozkopywac pol motora. Dzwonisz i masz
http://www.motorlaser.pl/
.Ogladałem to w Warszawie na targach ,bajerancki sprzecik (troche drogi 34tyś + VAT) ale faktycznie szybko mozna odzyskac kase.Pozdrawiam
..:maniek:..
Wysłany: Nie 12:17, 14 Wrz 2008 Temat postu:
no tak ale zeby sprawdzic geometrie ramy trzeba zdemontowac pol motocykla - m.in cale przednie zawieszenie..a to duzo wiecej pracy niz demontaz wahacza i kontrola lozysk
aa tak na marginesie skad wiesz ze masz krzywo wahacz? na oko? pytam bo w VX wahacz nei jest symetryczny, do tego dochodzi jeszcze duza obudowa kardana - wszystko to sprawia ze wygladac to moze na krzywe, wlasnie na lewa strone...
gumis
Wysłany: Sob 19:59, 13 Wrz 2008 Temat postu:
zadnego mimosrodu nie ma.Jezeli nie skontrolujesz łozysk "oczoleptycznie" to nie wiesz jakie jest to zuzycie i co sie porobiło.Najprosciej bez rozbierania zajedz na serwis gdzie maja stół do geometrii ram, tam wyjdzie twoje ostatnie podejzenie.A jezeli okaze sie OK to rozbieraj wahacz.Daj znac co wypłodziłes
Gość
Wysłany: Wto 22:44, 26 Sie 2008 Temat postu: Regulacja położenia wahacza.
Czy isnieje możliwość rogulacji ustawianieni pozycji wahacza? Jakiś mimośród czy coś? W moim vx-e tylne koło razem z wahaczem przesunięte jest troche w lewo w stosunku do osi motocykla. Zastanawiam sie jaka może być tego przyczyna, może zużyte łożyska wahacza ale luzu jest minimalny. Motocykl na 100% leżał na lewym boku, tak wydedukowałem ze śladow na tłumiku i zastanawiam się czy jest możliwe, że upadek mogł spowodować takie wygięcie. W motocyklach z łańcuchem przy ostrej jeżdzie z czsem tylne koło się przestawiało ale tu mamy doczynienia z wałem? Napiszcie jak to u was wygląda.
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin