FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
masacre
Wysłany: Czw 22:42, 08 Maj 2008 Temat postu:
Hej,
Jeżdziłem vx'em czasem dluugo z predkosciami 160-180 km/h .
Pamiętajcie jedno. MA baardzo wydajne chlodzenie wodne które baaardzo żadko włącza wentylator na chłodnicy. 2 razy przez 2 lata/15 000 km mi się włączył.... czyli temperatura była ok.Pozatym VX ma duży moment i 5 biegów, uważam że nie jest wysilony jakoś specjalnie.zawsze miałem kopa zeby wyprzedzic itp.... jezdziłem na Motul 5100 i chwalę. Oczywiście przy predkosciach 160-180 i obrotach pod czerwonym polem potrafił wypic 0,3 l / 200 km oleju na niemieckich autostradach (szyba , bagaże) Przy spokojnej jeździe 0,1 l / 1000 km ...więc silnik OK
Pozdrawiam
pablo70
Wysłany: Pią 18:48, 22 Lut 2008 Temat postu: Re: Pękanie korbowodu??
Robol napisał:
Słyszałem tez od jednego znajomego który wcześniej jeździł VXem, że mankamentem tego silnika jest skłonność do pękania korbowodów, jemu zdarzyło się to już 2 razy, stąd moje pytanie czy też spotkaliście się z takimi przypadkami??
- W każdej takiej historii jest pewnie ziarno prawdy, prawdą też jest że silnik VX800 ma raczej wolnoobrotowy charakter (spory skok tłoka), i nie służy mu długotrwała jazda "na maksa", która notabene powoduje znaczne zużycie oleju.
Należałoby więc jeszcze spytać znajomego w jaki sposób eksploatował i serwisował ten motocykl, skąd następnie zdobył drugą korbę, a także kto i w jakich warunkach dokonał naprawy?
Podpisuje się pod tym co napisał Wnuq601, a od siebie dodam że moja Suzi jest starsza od Twojej, ma większy przebieg, ale po rozebraniu silnika tej zimy okazało się że poza nagarem na denkach i komorze spalania, stan układu korbowo-tłokowego był co najmniej dobry. Więc moim zdaniem nie masz się czego obawiać
Robol
Wysłany: Czw 0:04, 07 Lut 2008 Temat postu:
Też o tym słyszałem właśnie
W sumie znajomy ma tego VXa rozebranego i sprzedaje go na części, więc jakby ktoś coś chciał
Ale przewody już zarezerwowałem
wnuq601
Wysłany: Pon 11:57, 04 Lut 2008 Temat postu:
jesłi nie jestes bardzo ograniczony finansowo polecam zainwestuj w przewód hamulcowy w stalowym oplocie.Poprawi skuteczność przedniego hamulca
Robol
Wysłany: Nie 22:14, 03 Lut 2008 Temat postu:
Dlatego właśnie zostawiłem ją do przygotowania przed sezonem, czyli tak ja pisałem wymiana rozrządu, filtry, płyny, okładziny hamulcowe... Już się nie mogę doczekać
Ale nie będę miał przed sobotą czasu niestety żeby ją odebrać;/ Ale jak już odbiorę to od rau wrzucam foty
wnuq601
Wysłany: Nie 17:33, 03 Lut 2008 Temat postu:
bądź spokojny.Jeśli nie bedziesz szałał,to wszystko bedzie oki.A druga sprawa to dobry olej i naprawdę dobry serwis.I pamietaj biednego nie stac na oszczedzanie.
Robol
Wysłany: Czw 19:21, 31 Sty 2008 Temat postu: Pękanie korbowodu??
Witam, jestem świeżym użytkownikiem, po pierwsze na forum, po drugie posiadaczem VX'a. Przyznam się od razu, że to mój pierwszy taki sprzęt, wcześniej jedynie śmigałem 2 miesiące GSką kumpla, a mojej SHL M11 nie ma co porównywać
Tak na prawdę to już kupiłem moją Suzi, ale jeszcze zostawiłem w serwisie do wymiany rozrządu i porządnego przejrzenia przed sezonem. Mój sprzęt to rocznik 95, wersja 61KM. Niepokoi mnie jedna rzecz, mianowicie przebieg... Ma nabite 79tyś i szczerze powiem... no nie wiem czy to dla niej dużo, czy jeszcze pośmiga bez problemu do magicznej "setki". Słyszałem tez od jednego znajomego który wcześniej jeździł VXem, że mankamentem tego silnika jest skłonność do pękania korbowodów, jemu zdarzyło się to już 2 razy, stąd moje pytanie czy też spotkaliście się z takimi przypadkami??
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin