FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
arbooz
Wysłany: Nie 12:59, 22 Lut 2009 Temat postu:
witam ponownie, co do przeróbek opisanych wyżej - okazało sie że motor pali trochę za dużo (większa dysza główna), ale udalo mi się kupić za 150pln odblokowane gaźniki.
Wyszły przy okazji dodatkowe różnice - rura wlotowa do filtra powietrza jest dłuższa w środku - wymienić filtry i kolanko gumowe przez które powietrze wpada do filtra miało połowę (!!!!) prześwitu zaślepione - do wycięcia ostrym nożykiem.
BTW - kończę w tym roku studia inżynierskie i tematem mojej pracy dyplomowej jest dostosowanie hamowni podwoziowej do sprawdzania motocykli. Za pół roku wrzucę na neta wyniki mojego vx'a, ciekawe ile kucy uzyskałem...
arbooz
Wysłany: Nie 13:03, 09 Mar 2008 Temat postu:
sprawdziłem wczoraj vmax, 180 km/h z kuferkiem, dalsze przeróbki nie konieczne ale dlaczego nie?
arbooz
Wysłany: Pon 22:07, 03 Mar 2008 Temat postu:
No i się stało.
Zasadnicza różnica po przeróbce jest widoczna od 5000rpm, wcześniej tak jakby "cichła" od tych obrotów a teraz tam jest największy moment i ciągnie równo ponad 7000rpm - dalej się bałem bo jest ciemno i padało.
Przeróbka to - obcięcie na tokarce 16,5mm tulei plastykowych nad przepustnicami tłoczkowymi i odtworzenie wycięć tak jak oryginalnie tam się znajdowały.
Polecam gorąco - nie ten motor!
arbooz
Wysłany: Nie 22:38, 02 Mar 2008 Temat postu:
drugi gaźnik ma identyczny tłoczek (problem), jutro dam info czy przeróbka działa.
P.S.
Mam zdjęcia, chcesz?
griba
Wysłany: Nie 22:05, 02 Mar 2008 Temat postu:
He, he - siedliśmy w tym samym momencie do kompa.
Więc chodzi o tłoczek, który zmienia przekrój gardzieli?
A drugi gaźnik?
Powodzenia w przeróbce.
Pozdr,
Griba
griba
Wysłany: Nie 22:00, 02 Mar 2008 Temat postu:
Witaj!
Mój też tak samo w briefie miał 25 kW.
Sprawdź najpierw jakie masz gaźniki, bo może w briefie jest wpisana mniejsza moc, a gaźniki są ok.
Nie wiem czy w najsłabszej wersji chodzi o inne przepustnicę (niestety nie rozkładałem gaźników ze zdławionej wersji), czy też może o kryzę lub płytkę za gaźnikiem, która zmniejsza przepływ. Wtedy zostaje likwidacja tych płytek i wymiana dyszy na taką jak w 45C50. Może też chodzić o ograniczenie skoku tłoczka zmieniającego przekrój gardzieli gaźnika. Może on być sztucznie blokowany.
Jeżeli coś się nie zgadza w tym co napisałem to proszę bardziej doświadczonych kolegów o sprostowanie.
Dysze można bez problemu wykręcić i wymienić po zdjęciu komory pływakowej. Są na nich nr identyfikacyjne.
Ostatnio widziałem gaźniki na allegro za 150 złych sztuka. Podobno 45C50.
Gdybyś miał jakieś pytania przy rozbieraniu gaźników to daj znać. Właśnie jestem na bieżąco po rozbiórce obu.
Jeżeli chcesz rozpiskę parametrów gaźników to daj znać na priv (można znaleźć w necie, mam ściągnięte).
Pozdrawiam,
Griba
arbooz
Wysłany: Nie 21:54, 02 Mar 2008 Temat postu:
jest ok!!!!
Mam zdławienie do 34 koni 2 sposobem, który choć powinien być trudniejszy do odblokowania lub też niemożliwy do zrobienia bez kupowania części jest banalnie łatwy.
A teraz do rzeczy.
Trzeba:
1. Zdjąć bak.
2. Odkręcić króciec pomiędzy airboxem a gaźnikiem przednim.
3. Jeżeli przepustnica nie może otworzyć przelotu całkowicie (sprawdzić palcem), oznacza to że że tu leży pies pogrzebany.
4. Zdjąć pokrywki górne gaźników -
http://vx800.net
jest workshop manual, w pliku fuel and lubrication system na stronach 5 i 6 pozycja 19.
5. Wyjąć sprężynę i przepustnicę.
6. Przepustnica w tym przypadku jest inna niż powinna (strona 9). Po śladach tarcia na przepustnicy widać, że trzeba aby się otwierała 16,5-17mm więcej. Ja swoje przetoczę o 16,5mm, a następnie zrobię jeszcze raz takie 4 nacięcia jakie są teraz na górze (1mmx3mm).
7. Złożyć i się cieszyć z 50 konnej Zuzi VX800.
P.S. jak będzie mało to zajmę się tym później
[/url]
arbooz
Wysłany: Nie 12:23, 02 Mar 2008 Temat postu:
Ja ten text rozumiem tak:
61 KM standard do końca 1995, bez dławienia, oznaczenie gaźnika 45C50
60 KM standard VX800 T (od mniej więcej 1996), oznaczenie gaźnika 45C50, spadek mocy został wprowadzony w skutek surowszych norm hałasu. Osiągnięte zostaje przez mniejsze okno wlotowe gaźników (redukuje szczytową moc).
50 KM - kolejne wydanie, oznaczenie gaźnika 45C60 i VX nazywa się VX800 UM - UT.
Rurki z tworzywa sztucznego redukują drogę przepustnic. Gaźnik ma większe dysze główne.
VX jest do oddławienia bez dodatkowych części.
34 KM dwie metody:
1. Dodatkowo z 50KM ograniczeniem, redukujące przesłony gaźników. (dostępne jako dodatkowe wyposażenie). VX jest do oddławienia bez dodatkowych części.
2. Zmodyfikowane przepustnice ze zredukowanym skokiem zostawiają tylko około 1/3 będącego do dyspozycji przekroju poprzecznego przepływu w gaźniku. Przepustnice muszą zostać wymienione dla całkowitego oddławienia. Dysze są przy obojga wariantach większe.
To nie jest dosłowne tłumaczenie, ale chyba oddaje sens.
P.S. We Wrocławiu w serwisie Suzuki Sześćset parę złotych kosztuje jedna (!) przepustnica, ale podobno jest to do przerobienia warsztatowego.
Generalnie to chyba najlepiej wykręcić jeden gaźnik, poruszać manetką gazu i zobaczyć co mu blokuje przepływ. W najgorszym wypadku całe gaźniki do wymiany ale wg mnie możliwe jest do osiągnięcia w przydomowym warsztacie 50KM, a dysze może nawet zegarmistrz dorobić jeśli mamy coś na wzór.
arbooz
Wysłany: Sob 12:50, 01 Mar 2008 Temat postu:
Też mam ten problem.... Masz pierwszy brief? Ja mam któryś kolejny z informacją że poprzedni został skasowany. Jeśli masz to napisz co jest w pozycji 25 napisane.
pablo70
Wysłany: Śro 17:34, 27 Cze 2007 Temat postu:
61 PS Standardmäßige Auslieferung bis Ende 1995, keine Drosselung, Vergaserkennung 45C50
60 PS standardmäßige Auslieferung der VX800 T (ab ca. 1996), Vergaserkennung 45C50, der Leistungsverlust wurde infolge strengerer Geräuschgrenzwerte Sad umgesetzt.
Durch einen kleinen Killschalter am vorderen Vergaser wird die Leistung(-sspitze) reduziert.
50 PS Erfolgte die Auslieferung ab Werk mit 50 PS, trägt der Vergaser die Kennung 45C60 und die VX heisst VX800 UM - UT.
Kleine Kunststoffröhren reduzieren des Weg des Gasschiebers. Der Vergaser hat größere Hauptdüsen.
Die VX ist ohne zusätzliche Teile entdrosselbar.
34 PS Hier gibts zwei Methoden:
1. zusätzlich zur 50 PS-Drosselung reduzieren Drosselblenden die Vergaserdurchlässe. (als Nachrüstsatz erhältlich). Die VX ist ohne zusätzliche Teile entdrosselbar.
2. Modifizierte Gasschieber mit reduziertem Hub geben nur rund 1/3 des verfügbaren Strömungsquerschnitts im Vergaser frei. Für die Entdrosselung müssen die Schieber komplett getauscht werden.
Bei beiden Varianten sind die Düsen größer.
Jeszcze tylko musisz znaleźć kogoś znającego niemiecki
diablo177
Wysłany: Wto 23:01, 26 Cze 2007 Temat postu: Ograniczona moc.
Witam wszystkich.Jestem tu nowy,dopiero co nabyłem VX-a.Sprowadziłem go z niemiec.W brifie było napisane że ma 25 KW i ograniczenie prędkości do 151km/h.Wie ktoś z doświadczonych użytkowników czy da się to jakoś przeskoczyć,jeżeli tak to jak?
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin