FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
griba
Wysłany: Czw 13:16, 03 Sie 2023 Temat postu: Cewki cd.
Tak powinno dochodzić +12V. Tylko sprawdzaj je względem minusa z akumulatora.
Dziwne, jeśli inaczej to rozwiązali w tym innym module.
Piekarz
Wysłany: Śro 22:54, 02 Sie 2023 Temat postu:
Teraz sobie uświadomiłem, że w moim Vx z 96 roku chyba tak nie jest, że plus wychodzi z kill switcha bo wychodzi przewód pomarańczowo biały do obu cewek z modułu. Dodam, że ja mam moduł 45C40 (małe piny i na dużej kostce 6 kabli a nie 4 jak w popularnych 45C00).
Piekarz
Wysłany: Śro 21:58, 02 Sie 2023 Temat postu: Re: Zasilanie cewek
griba napisał:
Cewki dostają plus po KILL SWITCH'u. Natomiast minus przychodzi z modułu zapłonowego. I ten właśnie minus "ładuje" cewkę energią, a gdy zostaje odcięty następuje przeskok iskry.
Gdy silnik nie pracuje i nie są generowane impulsy z czujnika położenia wału pomiar napięcia na wejściu cewki nic nie da, bo moduł zapłonowy nie jest wtedy w stanie pracy.
Cześć Griba,
Przyznam szczerze, że bardzo liczyłem na Twoją odpowiedź
. Wielkie dzięki. To co napisałeś do mnie dotarło. Skoro cewki dostają napięcie po kill switchu to do obu cewek powinno dochodzić 12V czy niekoniecznie bo na jednej nie ma minusa z modułu?
To norma czy mam uwalony moduł?
griba
Wysłany: Śro 21:00, 02 Sie 2023 Temat postu: Zasilanie cewek
Cewki dostają plus po KILL SWITCH'u. Natomiast minus przychodzi z modułu zapłonowego. I ten właśnie minus "ładuje" cewkę energią, a gdy zostaje odcięty następuje przeskok iskry.
Gdy silnik nie pracuje i nie są generowane impulsy z czujnika położenia wału pomiar napięcia na wejściu cewki nic nie da, bo moduł zapłonowy nie jest wtedy w stanie pracy.
Piekarz
Wysłany: Wto 22:21, 01 Sie 2023 Temat postu: Cewki zapłonowe - różnica napięć
Witajcie Koledzy,
Czy mierzył ktoś z Was napięcia przewodów dochodzących do cewek?
Pytam ponieważ mierzyłem wczoraj w swoim Vxie i była taka sytuacja, że na lewej cewce było 7,8V a na prawej 12V. Dzisiaj powtórzyłem pomiar i na lewej było 0V a na prawej tak jak wczoraj 12V.
Wytłumaczcie mi proszę o co z tym chodzi. Ręczne pokręcenie wałem nic nie zmienia.
Pomierzyłem oporność kabli i wszysko jest ok.
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin