FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Piekarz
Wysłany: Nie 9:16, 23 Paź 2022 Temat postu:
Myślałem, że zdemontowałem 2 uszczelniacze, które łatwo kupić a okazało się, że na falbanku był tylko jeden
. Starość nie radość
Do regeneracji kardana potrzebujecie jeszcze uszczelniacz 30x42x7.
dis
Wysłany: Sob 9:15, 22 Paź 2022 Temat postu:
Dobra robota i ładny opis. Twój post przekopiuje do działu zrob to sam i tam będzie go łatwiej znaleźć dla tych którzy będą szukali informacji o naprawie przekładni. Nie mniej tu też zostanie byś mógł kontynuować ewentualny wątek.
Piekarz
Wysłany: Pią 23:29, 21 Paź 2022 Temat postu:
Ponieważ nikt nie raczył pomóc w temacie, jedynie pomocny jak zawsze w trudnych tematach jest tylko DIS to poniżej opiszę w skrócie rozbiórkę kardana:
1) odkręcamy 10 śrub dekla zaślepiającego korpus.
2) w specjalne miejsca dekla (są tylko 2) wkręcamy 2 śruby m5. Dzięki temu dekiel nam wyjdzie z korpusu.
3) odkręcamy 3 śruby zabezpieczenia łożyska. Ja nie byłem w stanie odkręcić żadnym zwykłym śrubokrętem ani grzechotką tylko klucz udarowy z bitem krzyżakowym uratował mi 4 litery.
4) Ściągamy uszczelniacz wału i rozpinamy zegera blokującego. Wał trzeba docisnąć, żeby szczypce zegera rozpięły pierścień.
Następnie trzeba wyklepać blokadę nakrętki, żeby ją odkręcić i wyjąć tuleję.
5) Teraz odkręcamy dużą nakrętkę. Do tego celu użyłem skręcanego klucza. Śrubokrętem i młotkiem nie odkręci się raczej tej nakrętki.
Jak to zrobimy to wyciągniemy zębatkę współpracującą z kołem talerzowym
Pamiętajcie, że między korpusem a dużą nakrętką są 2 podkładki.
6) Wyciągamy poniższe łożysko. Do tego celu koniecznie musimy mieć ściągacz.
7) Wybijamy poniższą tulejkę żeby wybić uszczelniacz.
8 ) Od zewnętrznej strony korpusu wybijamy uszczelniacz.
Jak ktoś dobrnie do tego momentu to reszta jest jak bułka z masłem więc nie wymaga komentarza.
Co do zakupu uszczelniaczy to 2 sztuki dokupi się bezproblemowo w większości sklepów z takimi rzeczami. Zostawiłem je w garażu więc teraz nie napiszę ich rozmiarów.
Gorzej jest z 3 poniższymi uszczelniaczami:
- 30x48x15
- 38x54x6
- 70x96x16
Tego w zwykłych sklepach ani na alledrogo raczej się nie kupi. Trzeba szukać w autoryzowanym serwisie lub na
www.motogar.pl
Posprawdzam ceny gdzie taniej i Wam napiszę. Być może Wy znacie jakieś inne źródełka to się podzielcie.
Piekarz
Wysłany: Śro 22:32, 12 Paź 2022 Temat postu:
dis napisał:
Niektórzy rozbierali, ja jeszcze nie wiec poczekaj na wypowiedzi kolegów.
Czekam, czekam na wypowiedzi Kolegów a jak się nie doczekam to pruję dziada
dis
Wysłany: Śro 22:24, 12 Paź 2022 Temat postu:
Niektórzy rozbierali, ja jeszcze nie wiec poczekaj na wypowiedzi kolegów.
Piekarz
Wysłany: Śro 20:57, 12 Paź 2022 Temat postu: Rozbiórka kardana
Witajcie,
Czy któryś z szanownych forumowiczów rozbierał już kardana w drobny mak?
Chciałbym to zrobić, żeby pomalować proszkowo obudowę ale mam obawy czy przypadkiem nie braknie jakiś specjalistycznych narzędzi lub elementów, które będzie trzeba wymienić na nowe (np. uszczelniacze itp.).
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin