FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Elyaneck
Wysłany: Śro 22:48, 04 Mar 2020 Temat postu:
Troszkę popracowałem szlifierką kątową nad tą nakrętką i jest sukces:
https://photos.app.goo.gl/Hzmy6XoPiUWdS3h6A
https://photos.app.goo.gl/heHFQwo5pEMQ4u51A
https://photos.app.goo.gl/PspW19qSKEv61z8m6
https://photos.app.goo.gl/oKC6hnSErW3T9SUh7
Teraz muszę poszukać simeringa i o-ringa. Jakieś sugestie gdzie i jaki kupić? Ja miałem KOYO... i wygląda na nie ruszany od 28 lat
, ale serwisuwka zaleca wymianę przy każdym otwarciu... no i po to to rozebrałem
.
dis
Wysłany: Wto 17:19, 03 Mar 2020 Temat postu:
Tylko ja to zabezpieczenie ściągnąłem w tym drugim elemencie od wnętrza silnika, może tam jest inny wymiar bo nie mierzylem.
Elyaneck
Wysłany: Wto 9:42, 03 Mar 2020 Temat postu:
...hmmm, dzięki. W takim razie poszukam bardziej dokładnie nakrętki z łbem 44mm.
dis
Wysłany: Wto 1:01, 03 Mar 2020 Temat postu:
U mnie śruba była kupiona jako gotowiec a klucz wziąłem taki który ją chwycił. U mnie śruba była dość gruba. Tu są zdjęcia.
https://photos.app.goo.gl/8PEwdqNE7osd5cZt6
Elyaneck
Wysłany: Pon 21:44, 02 Mar 2020 Temat postu:
Mała aktualizacja z frontu robót: po pomierzeniu okazuje się, że faktycznie ten klucz miałby rozmiar łba sześciokątnego o wymiarze 44mm:
https://photos.app.goo.gl/DmEE5xXYSBq74fJF9
... niestety, zgodnie z większością ludzkich standardów, łeb ma szerokość 41mm dla nakrętki M27 oraz 46mm dla M30. W związku z tym, trzeba będzie z nakrętki M30 (o łbie 46mm) zeszlifować po 1mm z każdej strony. Udało mi się znaleźć taką u mnie w domu... w wiadrze z armaturą
https://photos.app.goo.gl/XGzfbszRTMRHU8Dj6
https://photos.app.goo.gl/Mi5CbvGkyvQfmGyq7
Wystarczy zebrać nadmiar materiału, przyspawać uchwyt i powinno działać. Dam znać jak klucz będzie gotowy.
Elyaneck
Wysłany: Pon 0:03, 02 Mar 2020 Temat postu:
Znalazłem w necie zdjęcie tego klucza... wygląda jak kawałek rury z dospawaną nakrętką sześciokątną. Z opisu wynika że to rozmiar 44mm... pójdę tym tropem. Poniżej zdjęcie:
https://photos.app.goo.gl/YujYTiZCQ2qZhVAQ7
Elyaneck
Wysłany: Nie 23:44, 01 Mar 2020 Temat postu:
... dokładnie, też tak mi się wydaje że lepiej to rozbierać jak jest jeszcze zamontowane w silniku. Dodatkowo, jak nie muszę, to wolałbym tego znowu nie rozkręcać, szczególnie że nie jest to potrzebne. W serwisuwce jest dość przystępnie pokazane (strona 4-2 i 4-3), że można się do tego simeringa i o-ring'a dostać tylko od zewnątrz... i tak zamierzam to zrobić. Będę próbował dorobić jakiś klucz, chyba że ktoś wymyśli coś lepszego. Dam znać jak rozwiązałem problem... przyda się innym na przyszłość. Na razie dzięki za wsparcie.
dis
Wysłany: Nie 13:20, 01 Mar 2020 Temat postu:
Najłatwiej te śruby ściąga się jak cały element jest jeszcze zamontowany. Zdjęcia będą po poludniu. W serwisowce chyba nie ma jak ten element rozebrać.
Elyaneck
Wysłany: Nie 9:55, 01 Mar 2020 Temat postu:
Ok, dzięki za informacje. Zabezpieczenie już podważyłem. Zobaczę w książce serwisowej jak to wygląda z drugiej strony. Oczywiście zdjęcia byłyby bardzo pomocne.
Pozdrawiam
dis
Wysłany: Nie 1:21, 01 Mar 2020 Temat postu:
Po pierwsze musisz podważyć zabezpieczenie by nie blokował nakrętki. Ja w drugim elemencie przekładni czyli w tej części od strony silnika ściągnąłem taką nakrętkę wkładając w nią odpowiedniego rozmiaru zwykłą nakrętkę i obracając ja kluczem w tym wypadku jak do hydrauliki. Zwykłą nakrętka wchodzi w tą w przekładni mniej więcej do połowy więc jest za co chwycić. Jutro mogę zrobić zdjęcia.
Elyaneck
Wysłany: Nie 0:53, 01 Mar 2020 Temat postu:
... może tutaj zdjęcie się wklei
https://photos.app.goo.gl/BPtRjJGgnyZTM4v96
Elyaneck
Wysłany: Nie 0:50, 01 Mar 2020 Temat postu: Potrzebny klucz do uszczelki wyjścia wału Kardana z silnika
Witam,
W końcu zabrałem się za wymianę simeringa na wyjściu Kardana z silnika, ale niestety nie mam klucza. Czy ktoś miałby pożyczyć albo zna patent jak to odkręcić? Niestety nie mogę wklejać zdjęć, chodzi mi o tą dużą nakrętkę z pofalowaną powierzchnią wewnętrzną. Jutro mogę wrzucić numer klucza z serwisuwki.
Pozdrawiam.
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin