FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Bartex36
Wysłany: Czw 10:34, 20 Cze 2019 Temat postu:
Zalewa mi tylnią swiece ... obnirzyłem tłoczek membrany gaźnika o jeden frez .troche popiłowałem przy odpalaniu I udało się zapalić vxa .Po odpaleniu musiałem go podtrzymywać na gaźie żeby nie zgasł I zauwarzyłem ze wypluł z air boxa paliwo z olejem.Zgasiłem go paliwo zpłyneło z rurki air box I odpaliłem raz jekszcze jiż z mniejszym trudem I bez filtra ( bo cały zarzygany) suzi dławi się I trzeba co jakiŝ czas dodać gazu ale z airbox nie wycieka I co dalej? Dodam że świeca sucha jest teraz.
Bartex36
Wysłany: Czw 10:32, 20 Cze 2019 Temat postu:
Zalewa mi tylnią swiece ... obnirzyłem tłoczek membrany gaźnika o jeden frez .troche popiłowałem przy odpalaniu I udało się zapalić vxa .Po odpaleniu musiałem go podtrzymywać na gaźie żeby nie zgasł I zauwarzyłem ze wypluł z air boxa paliwo z olejem.Zgasiłem go paliwo zpłyneło z rurki air box I odpaliłem raz jekszcze jiż z mniejszym trudem I bez filtra ( bo cały zarzygany) suzi dławi się I trzeba co jakiŝ czas dodać gazu ale z airbox nie wycieka I co dalej?
Bartex36
Wysłany: Pon 7:50, 17 Cze 2019 Temat postu:
ok sprawdze . Nie miałem takiego problemu wczesniej bo już dawno bym klucz nabył . Dam znać czy pomogło dzięki .
dis
Wysłany: Pon 0:11, 17 Cze 2019 Temat postu:
Śruby wolnych obrotów ustawiane według serwisówki to rzadkość i często uniemożliwia to normalną pracę silnika!! Spróbuj je wykręcić o dodatkowe pół obrotu i wtedy spróbuj odpalić.
Jeśli świece przyleje to ngk potrafią bardzo szybko się przebić, denso są pod tym względem trwalsze. Sprawdź wpierw z duszami a później świece. Swoją drogą klucz do nich to podstawa.
Bartex36
Wysłany: Nie 19:47, 16 Cze 2019 Temat postu:
Gazniki są czyste bo dwa razy je rozbierałem . Chyba postawie na tą świecę (z braku klucza jeszcze tam nie zaglądałem). Wiem ze paliwo pompa podaje do gaźnika (odłączyłem wężyk I zakręciłem )Przepustnice w gaźnikach mam ustawione na połowie pierwszego otworu.Śruby w gaznikach książkowo przedni wykręcona na 1,1/8obrotu a tylny 1,1/4. Jutro zobacze tę ŝwiece I będę pisałi bo kończomzkończyły mi się pomysły.
góri
Wysłany: Nie 19:21, 16 Cze 2019 Temat postu:
Jesli świece są suche to celowałbym w zapchane dysze w gaźniku. Świece najprościej sprawdzisz, wykrecajac ją kładac na cylindrze i krecisz rozrusznikiem. Wtedy widzisz czy jest iskra
Bartex36
Wysłany: Nie 12:44, 16 Cze 2019 Temat postu:
W sumie świece były wymienione . Możliwe że szlak ją trafił od ciągłego kręcenia ?
dis
Wysłany: Nie 11:47, 16 Cze 2019 Temat postu:
Zwykle pierwszą przylewa właśnie tą z tyłu ale wtedy nierówno mógł by zaskoczyć chociaż na przednim cylindrze chyba że tam też przylalo. Zdjęcie świecy i skręcenie pozwoli zdiagnozować świece.
Janosik
Wysłany: Nie 5:36, 16 Cze 2019 Temat postu:
Dzięki DIS zerkne na świece z tyłu bo paliwo idzie na gaźnik ( jak zdiołem wężyk zasilający dolny gaźnik I zakręciłem silnikem to paliwo płynie)
dis
Wysłany: Sob 23:44, 15 Cze 2019 Temat postu:
Sprawdź świece bo jak się przyleją to lubią paść. Wtedy nie odpalisz na bank. Nie mniej warto jak to mówią iść po nitce do kłębka.
Sprawdź świece a później czy paliwo dochodzi do tylnego gaźnika jak kręcisz. Wtedy będzie można powiedzieć coś więcej.
P.s. Jeśli jesteś zarejestrowany to nie pisz jako gość a jeśli nie jesteś to warto się zapisać bo nic nie kosztuje a wiadomo chociaż z kim się rozmawia.
Gość
Wysłany: Sob 22:53, 15 Cze 2019 Temat postu: Motocykl nie odpala
Witam wszystkich.
Mam vx~a juz od paru lat, nigdy nie było z nim problemu (palił na dotyk). Ostatnio poprosilem znajomego mechanika o wymianę uszczelniacza na tylnim cylindrze, niestety nie obyło sie bez wyciągnięcia silnika z ramy. Przy okazji kolega wyregulował mi luz na zaworach, rozebrał i wyczyścił gaźniki, wypłukał bak paliwa i wymienił cięgno gazu (zamiennik). Po złożeniu wszystkiego do kupy moto ciezko odpala.
Odebrałem suzi od kolegi i ustawilem go na wakuometrach wszystko cacy, przejechałem się nim wszystko chodziło super. Zgasilem i odpalilem po 15 minutach bez problemu po czym odstawiłem do garażu. Na następny dzien moto nie chce odpalać i mimo pełnego akumulatora kręce i kręce i nic .
Może ktoś ma pomysł co to się mogło narobić?
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin