FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
plak1989
Wysłany: Pią 19:00, 31 Sie 2018 Temat postu:
dzięki chłopaki u mnie śrubki ładnie sie wykręcają, na razie nie będe tego rozbierał bo nie ma czasu ale jeszcze raz dziękuje.
flinster
Wysłany: Czw 22:39, 30 Sie 2018 Temat postu:
u mnie był ten przypadek o którym pisze Dis - problem z uszczelką (nr 11)
pomógł sylikon pod uszczelką i przy śrubach.
warto tez pamiętac by dobrze odpowietrzyc układ(odpowietrznikiem na ramie),
bo płyn potrafi tez poleciec gdy płyn sie nadmiernie nagrzeje
dis
Wysłany: Czw 7:57, 30 Sie 2018 Temat postu:
Problem w tym, że trzeba to wykręcić a te śruby a dokładniej łby nie są zbyt chętne do współpracy. Ja u siebie wykrętakami usuwałem śruby ale może Tobie uda się bez tego. Uszczelkę dorabiałem na wymiar.
plak1989
Wysłany: Śro 21:03, 29 Sie 2018 Temat postu:
czyli kolego nowa uszczelka albo silikon. zastosuje silikon i zobacze co sie będzie działo. dzięki za pomoc i pozdrawiam serdecznie
dis
Wysłany: Śro 7:47, 29 Sie 2018 Temat postu:
Plak wszystko ok twój zestaw uszczelnił wałek. nie mniej korpus w którym wałek pracuje jest też mocowany do bloku silnika i pod nim jest uszczelnienie, które również jak pójdzie to będzie ciekło z otworu. Mowa tu o części nr 11 na obrazku poniżej. Jeżeli ta uszczelka jest uszkodzona to też może być wyciek gdyż pusty otwór w korpusie (część pomiędzy 5 i 9 na rysunku) wychodzi akurat przy otworze w karterze wychodzącym pod silnik z którego cieknie.
plak1989
Wysłany: Wto 22:34, 28 Sie 2018 Temat postu:
nie kolego tylko uszczelniacz pompy wody w zestawie nie ma uszczelniacza olejowego. był bym wdzięczny jak byś dowiedział sie jak Flinster sie z tym uporał.
griba
Wysłany: Wto 15:47, 28 Sie 2018 Temat postu: Remont pompy wody
plak1989 napisał:
moim zdaniem otwór jet po to że jak uszczelniacz nie trzyma i dostaje sie za wirnik pompy to płyn wydostaje sie na zewnątrz na pompie jest jeszcze oring i on nie pozwala dostać sie płynowi do leju.
Dokładnie, o to chodzi.
Hm, krzywy, uszkodzony wałek pompy? Luz na łożysku wałka pompy? Strzelam, bo nie rozbierałem tego jeszcze. Tyle mi do głowy przychodzi co z rysunku w książce serwisowej mogę wyczytać (Cooling System, s. 5-7).
Pamiętam, że Flinster wymieniał i też miał tam jakiś kłopot. Postaram się dowiedzieć i dam znać.
BTW - W tym zestawie masz dwa uszczelniacze? Jeden olejowy, drugi wodny?
plak1989
Wysłany: Pon 20:33, 27 Sie 2018 Temat postu:
wymieniłem kolego zestaw naprawczy pompy wody tu link
https://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/produkty,73,6296,1,10,zestaw-naprawczy-pompy.html
moim zdaniem otwór jet po to że jak uszczelniacz nie trzyma i dostaje sie za wirnik pompy to płyn wydostaje sie na zewnątrz na pompie jest jeszcze oring i on nie pozwala dostać sie płynowi do leju. też rozbierałem silnik jak pamiętasz a nawet 2 razy mam też kartery i przyglądałem sie temu.
dis
Wysłany: Pon 7:12, 27 Sie 2018 Temat postu:
Powiedz mi co w pompie wody podmieniałeś?
Rozbierając silnik też sprawdzałem gdzie ten otwór idzie i byłem bardzo zdziwiony jego zakończeniem bo nie jest ono dostępne od strony płynu tylko pod uszczelką pompy od strony części olejowej. Mi to wygląda tak jakby ten otwór był przelewem w przypadku uszkodzenia uszczelki pod pompą wody. Mogę to jeszcze zweryfikować bo wszystko wraz z pompą wody mam wyjęte z silnika.
plak1989
Wysłany: Pią 17:53, 24 Sie 2018 Temat postu: wymiana zestawu naprawczego pompy wody
Siemka dawno mnie tu nie było i musze sie doradzić
Sprawa wygląda tak że po wymianie zestawu naprawczego pompy cieczy chłodzącej dalej cieknie z otworu na dole karteru wszystko zrobiłem zgodnie ze sztuką i teraz Powiedzcie mi panowie gdzie popełniłem błąd lub co może być przyczyną
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin