FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
dis
Wysłany: Sob 11:44, 16 Wrz 2017 Temat postu:
Skoro pozostałe elementy są ok to nie powinno być problemu z parą wodną. 5ml to niby niedużo ale i tak by tyle się wykropliło wewnątrz cylindra to musi być dość duża różnica temperatur między zimnym silnikiem i ciepłym otoczeniem.
KaWaChuReDa
Wysłany: Pią 17:50, 15 Wrz 2017 Temat postu:
Cześć.
Na szczęście czy nieszczęście oleju w układzie chłodzenia nie ma. Ani płynu w oleju.
Czy dużo było wody? Cóż ,wydaje mi sie ,że sporo jej było.Ciężko ocenić objętość jak cos ,,wychlustuje" z otworu:)Ok 5ml. Nie wiem.I nie była to benzyna.I nie kręciłem silnikiem przed wykręceniem świecy Świeca koloru kawowego ,nieokopcona.No i moto nie kopci na biało po rozruchu. Jeżeli to tylko efekt różnicy temperatur to ok. Po prostu się wcześniej z czymś takim nie spotkałem.
Pozdrawiam.
dis
Wysłany: Śro 7:50, 13 Wrz 2017 Temat postu:
Pierwsze pytanie ile tej rzekomo wody było? Jeżeli czułeś tylko ciecz to mogła to być równie dobrze benzyna. Jeżeli woda to mogła ona powstać w procesie spalania i odłożyć się na zimnych ściankach cylindra jeżeli tylko raz czy dwa zakręciłeś i później ściągnąłeś świece. Cała para wodna mogła po prostu nie pójść w wydech.
Jeżeli byłaby uszczelka pod głowicą to w płynie chłodzącym powinieneś mieć emulsję płynu chłodzącego z olejem jako że podczas pracy silnika to raczej olej przedostaje się z cylindra do układu chłodzenia - wyższe ciśnienie. Sprawdź zatem co masz w układzie chłodzenia - korek przy prawej główce ramy. Jak potrzebowałbyś widok emulsji mogę wstawić foto bo u mnie uszczelka niestety poszła.
KaWaChuReDa
Wysłany: Wto 19:42, 12 Wrz 2017 Temat postu: Woda w cylindrze.
Cześć.
Mam problem. Moja Suzi pali od strzała ,na jeden przedni cylinder.Tylny dołącza po chwili. Chciałem sprawdzić czy jest iskra na świecy czy może cewka.Po wykręceniu świecy i zakręceniu silnikiem żeby sprawdzić czy jest iskra , z cylindra tylnego z otworu świecy plunęło wodą. Woda w cylindrze ,raczej nie fajnie. Dziwi mnie tylko fakt ,że po wkręceniu świecy po odpaleniu po około 30 sek. tylni cylinder załapał ,jak zawsze i nie kopci na biało. Spotkał się już ktoś z czymś takim? Co to może być? Czyżby uszczelka pod głowicą?
Zibi
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin