FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
griba
Wysłany: Pon 14:04, 14 Lis 2016 Temat postu: OSIĄGI I ZUŻYCIE PALIWA
OSIĄGI I ZUŻYCIE PALIWA
Prędkość maksymalna
184 km/h*
Przyspieszenie
0-100 km/h
5,3 sek.*
1/4 mili
13,15 sek., 154,8 km/h**
Moc
61 KM (45 kW) @ 6800 obr./min*
Moment obrotowy
73 N•m @ 5400 obr./min*
Orientacyjne zużycie paliwa na 100 km
5,25 l w cyklu mieszanym***
______________________________
* Źródło:
http://www.motocykle.domeczek.pl/prezentacje_moto/suzuki/vx800/vx800.htm
.
** Źródło:
http://vx-faq.thevuelta.com/vx800_FAQ-04.html
.
*** Próba badawcza n=163 tankowania na dystansie 38 856 km, około 60% na trasie (bez pasażera, z bagażem), pozostałe 40% w ruchu miejskim (bez pasażera, bez bagażu).
griba
Wysłany: Pon 13:06, 14 Lis 2016 Temat postu: PALIWO, OLEJ I PŁYNY EKSPLOATACYJNE
PALIWO, OLEJ I PŁYNY EKSPLOATACYJNE
Typ paliwa
benzyna o liczbie oktanowej 85-95 lub więcej
zalecane paliwo bezołowiowe
Pojemność zbiornika paliwa
19,0 l łącznie z rezerwą
4,0 l rezerwa
Typ oleju silnikowego
10W/40
Ilość oleju silnikowego
wymiana bez zmiany filtra 2,4 l
wymiana ze zmianą filtra 2,8 l
po remoncie 3,3 l
Typ oleju w przednim zawieszeniu
10W
Ilość oleju w każdej ladze
388 ml (E01, 03, 28, 33)
392 ml (pozostałe)
Typ oleju w przekładni końcowej
90W
Ilość oleju w przekładni końcowej
200 – 220 ml
Typ płynu hamulcowego
DOT4
Ilość płynu chłodzącego
1,7 l
griba
Wysłany: Śro 18:15, 09 Lis 2016 Temat postu: INSTALACJA ELEKTRYCZNA
INSTALACJA ELEKTRYCZNA
Typ zapłonu
całkowicie tranzystorowy, elektroniczny w układzie DI* z traconą iskrą
Wyprzedzenie zapłonu
5˚ przed GMP** poniżej 1650 obr./min (E03, 33)
30˚ przed GMP pow. 3500 obr./min (E03, 33)
0˚ przed GMP poniżej. 1625 obr./min (E18)
30˚ przed GMP pow. 3500 obr./min (E18)
5˚ przed GMP poniżej. 1625 obr./min (pozostałe)
30˚ przed GMP pow. 3750 obr./min (pozostałe)
Świece zapłonowe
NGK DPR8EA-9 lub DENSO X24EPR-U9
Akumulator
12V, 16 Ah, YB16B-A
Bezpieczniki
25 / 10 / 10 / 10 A
Żarówki
reflektor H4 55/60 W, T4W
kierunkowskazy P 21W
tylna lampa P 21/5W
oświetlenie tablicy rejestracyjnej R 5W
podświetlenie prędkościomierza 3,4W***
podświetlenie obrotomierza 1,7W (2 sztuki)****
kontrolka kierunkowskazów 3,4W***
kontrolka świateł drogowych 1,7W****
kontrolka luzu 3,4W***
kontrolka ciśnienia oleju 3,4W ***
Moc alternatora
około 230, 280 lub 330 W*****
______________________________
* DI - Direct Ignition - osobna cewka zapłonowa na każdy cylinder. Źródło:
http://warsztaty.samochodowka.internetdsl.pl/serwishdd/poradnik/elek_autom/wykonaw/b_rozd.html
.
** GMP – górne martwe położenie tłoka = B. T. D. C. – Before Top Dead Center – skrajne górne położenie tłoka w cylindrze odpowiadające najmniejszej objętości przestrzeni roboczej. Źródło:
http://www.forumsamochodowe.pl/slownikmotoryzacyjny/168,gmp-gorny_martwy_punkt/
.
*** Brak takich żarówek na rynku. Stosujemy W3W.
**** Brak takich żarówek na rynku. Stosujemy W2,3W.
***** Brak informacji w książce serwisowej. 230 W - wartość ustalona szacunkowo. 280 W ze źródła
http://vx-faq.thevuelta.com/vx800_FAQ-04.html
. 330 W ze źródła
http://http://www.motocykle.domeczek.pl/prezentacje_moto/suzuki/vx800/vx800.htm
.
griba
Wysłany: Pon 15:06, 07 Lis 2016 Temat postu: RAMA I ZAWIESZENIE
RAMA I ZAWIESZENIE
Typ ramy
rurowa ze stali z podwójną kołyską
Przednie zawieszenie
widelec teleskopowy o średnicy 41 mm ze sprężynami śrubowymi i tłumieniem olejowym
Skok przedniego zawieszenia
150 mm
Tylne zawieszenie
wahacz, dwa elementy resorujące ze sprężynami śrubowymi, tłumienie gazowo-olejowe
5 stopni wstępnego napięcia sprężyn, 4 stopnie tłumienia odbicia (E01, 03, 28, 33)
5 stopni wstępnego napięcia sprężyn, 4 stopnie tłumienia dobicia, 4 stopnie tłumienia odbicia (pozostałe)
Skok tylnego zawieszenia
118 mm E01, 03, 28, 33
119 mm pozostałe
Kąt odchylenia główki ramy od pionu*
59˚
Ślad przedniego koła**
143 mm (E01, 03, 28, 33)
142 mm (pozostałe)
Kąt skrętu przedniego koła
35˚ (w prawo i lewo)
Promień skrętu
3,2 m
Przedni hamulec
tarczowy, minimalna grubość tarczy 5,5 mm
zacisk dwutłoczkowy, pływający
Tylny hamulec
tarczowy, minimalna grubość tarczy 6 mm
zacisk jednotłoczkowy, stały
Felgi
aluminiowe, odlewane
Przednia opona
110/80-18 58H, bezdętkowa***
ciśnienie powietrza: 2,25 kg/cm2, z pasażerem 2,25 kg/cm2
Tylna opona
150/70-17 69H, bezdętkowa
ciśnienie powietrza: 2,5 kg/cm2, z pasażerem 2,8 kg/cm2
______________________________
* Caster (sometimes referred to as rake) is the angle between the steering axis and an imaginary perpendicular line running through the front wheel axle. Źródło:
http://www.yamahapart.com/page/part1chassisgeometry
.
** Trail is defined as the distance between the centre of the front tyre’s contact patch and the point where the steering axis meets the ground. Źródło:
http://www.yamahapart.com/page/part1chassisgeometry
;
https://en.wikipedia.org/wiki/Bicycle_and_motorcycle_geometry#Trail
.
*** Pasuje również opona o rozmiarze 100/90-18.
griba
Wysłany: Nie 17:46, 06 Lis 2016 Temat postu: PRZENIESIENIE NAPĘDU
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Typ skrzyni biegów
5 biegowa z kołami zębatymi stale zazębionymi
Sposób zmiany biegów
jedynka w dół, pozostałe biegi w górę
Przełożenie wału korbowego na kosz sprzęgłowy*
1,690
Przełożenia poszczególnych biegów
pierwszego - 2,285
drugiego - 1,631
trzeciego - 1,227
czwartego - 1,000
piątego - 0,851
Przełożenie przekładni kątowej**
1,133 (E03, 33)
1,096 (pozostałe)
Przełożenie przekładni końcowej
3,090
System napędu tylnego koła
wał napędowy
______________________________
* Primary ratio/reduction - the ratio between the clutch shaft/input shaft idle gear and the idle gear on the layshaft. Źródło:
http://www.team-bhp.com/forum/motorbikes/12385-primary-reduction-secondary-reduction.html
.
** Secondary ratio/reduction - the ratio between the drive gears of the layshaft and the output shaft. Źródło:
http://www.team-bhp.com/forum/motorbikes/12385-primary-reduction-secondary-reduction.html
.
griba
Wysłany: Pią 19:15, 04 Lis 2016 Temat postu: SILNIK
SILNIK
Typ silnika
czterosuwowy, chłodzony cieczą, OHC*, TSCC**
Zawory
dwa dolotowe i dwa wydechowe na cylinder
luz zaworowy 0,08 – 0,13 mm (na zimnym silniku)
Liczba i konfiguracja cylindrów
dwa w układzie V rozchylone o 45˚
Średnica x skok tłoka
83,0 mm x 74,4 mm
Pojemność skokowa
805 cm sześciennych
Stopień sprężania
10,0:1
Gaźniki
przedni - MIKUNI BDS36SS, jedna gardziel
tylny - MIKUNI BS36SS, jedna gardziel
Filtr powietrza
element z włókna poliestrowego
System rozruchowy
rozrusznik elektryczny
System smarowania
mokra miska olejowa
______________________________
* OHC – Over Head Camschaft – wałek rozrządu w głowicy.
** TSCC – Twin Swirl Combustion Chaber - komora spalania z podwójnym zawirowaniem. The TSCC design was essentially a modification of the Pent-roof combustion chamber design to which was added a slightly raised ridge running along the combustion chamber roof parallel to the gas flow of the inlet charge. This was to encourage controlled swirl of the incoming fuel-air charge in order to increase the fuel burn speed through better flame front propagation. The higher burn speed, coupled with lowered heat loss from the shallower combustion chambers created by comparatively narrow included valve angles and the flat topped piston meant that the GSX engines produced more power and torque than the same sized GS mills. Źródło:
https://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSX_series
.
griba
Wysłany: Śro 11:21, 02 Lis 2016 Temat postu: WYMIARY I MASA
WYMIARY I MASA
Długość całkowita
2280 mm (E15, 16, 17, 22, 25, 39)
2355 mm (E18)
2255 mm (pozostałe)
Szerokość całkowita
805 mm
Wysokość całkowita
1115 mm - E03, 28, 33
1085 mm - pozostałe
Rozstaw osi
1565 mm (E03, 33)
1555 mm (pozostałe)
Wysokość siedzenia
800 mm (E01, 03, 28, 33)
795 mm (pozostałe)
Masa własna (bez płynów)
214 kg (E33)
213 kg (pozostałe)
Masa własna (gotowy do jazdy)
239 kg (E33)
238 kg (pozostałe)
Ładowność
211 kg*
______________________________
* Z dowodu rejestracyjnego: 450 kg - 239 kg = 211 kg.
griba
Wysłany: Śro 11:10, 02 Lis 2016 Temat postu: Specyfikacja techniczna VX 800
Hejka,
pewnie każdy zna na pamięć większą część przedstawionego poniżej spisu, ale mam nadzieję, że temat i tak okaże się przydatny.
Poniżej, w kolejnych postach, zamieściłem specyfikację techniczną Suzuki VX 800. W głównej mierze dane pochodzą z książki serwisowej. Do niektórych informacji, których tam nie znalazłem, dotarłem w Internecie. W takim przypadku podaję źródło.
Nie wszystkiego (informacje z Internetu) jestem pewien. Gdyby coś się nie zgadzało dajcie znać. No i jeśli chcielibyście, żeby w spisie znalazły się jeszcze jakieś pozycje to napiszcie co jeszcze dodać.
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin