FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
patrico90
Wysłany: Pią 9:08, 05 Sie 2016 Temat postu:
Oczywiście jestem bardzo wdzięczny za rady, bo dzięki wam się udało
Będę pisał w innym dziale forum o sprzedaży, ponieważ jak kupiłem vx obudziła się we mnie stara miłość do cruizerow, a nie mam tyle miejsca w garażu i czasu, żeby obok vz 1600 marauder zmieścił się Świerszczyk. Pozatym, jak się uporalem z tym wszystkim i zostało tylko jeżdżenie to nie jest już jakby tak atrakcyjny:-)
griba
Wysłany: Pią 1:04, 05 Sie 2016 Temat postu: Good job!
Good job!
patrico90
Wysłany: Czw 22:40, 04 Sie 2016 Temat postu:
Linka założona gazniki rozebrane, wyczyszczone i poziom paliwa ustawiony tym razem przeze mnie, a nie przez majstrow, kupiłem wakuometry na internetach ustawiłem synchro, dokładnie sprawdziłem działanie linki ssania.
Pojechałem z koleżką wczoraj na wycieczkę nad jeziorko prawie 300 km sprawdziłem świece i ładna kawa z mlekiem obydwie:-)
dis
Wysłany: Pon 19:27, 25 Lip 2016 Temat postu:
Nowa linka gazu = nowe synchro zwłaszcza dla linki gazu choć i dla biegu jałowego po zdjęciu zbiornika warto sprawdzić bo czasem inaczej się układa i jest rozjazd.
patrico90
Wysłany: Pon 18:57, 25 Lip 2016 Temat postu:
Podjąłem więc trop dokładnego sprawdzenia gaznika:-) dziękuję za odpowiedzi, jak tylko przyjdzie linka gazu(zerwała się) pochwalę się jak poszło pewnie pod koniec tygodnia
griba
Wysłany: Nie 23:39, 24 Lip 2016 Temat postu: Luźne pomysły
Kilka pomysłów na szybko.
Zbyt wysoki poziom paliwa w gaźniku - uszkodzony zaworek iglicowy albo źle ustawiony lub dziurawy pływak. Sprawdziłbym poziom paliwa w komorze pływakowej.
Uszkodzona membrana kranika podciśnieniowego. Mogłaby puszczać paliwo przewodem podciśnienia za gaźnik bezpośrednio do cylindra. Raczej mało prawdopodobne, ale też bym to sprawdził.
Niewyłączające się ssanie. Nie tylko linka musi się cofać, ale i zaworek w samym gaźniku powinien zamykać przepust odpowiedzialny za ssanie.
Ogólny problem z gaźnikiem wynikający z nieprawidłowego odblokowania. Sprawdziłbym oznaczenie gaźnika i numery dysz w jego wnętrzu. Porównałbym z danymi z książki serwisowej.
dis
Wysłany: Nie 23:09, 24 Lip 2016 Temat postu:
Ssanie jak chodzi wzorowo to może i jest ok ale pytanie czy nie zawiesza się np. linka tylnego gaźnika. Czarna świeca ewidentnie oznacza nadmiar paliwa w stosunku do powietrza i tu jes propozycja:
Odpal moto niech pochodzi na biegu jałowym przez pewien czas np. 5-10 minut po czym sprawdź świecę jaki ma kolor. W kolejnym kroku wyczyść świecę i po założeniu przejedź się możliwie równym normalnym tempem po czym po ok 10 minutach wyłącz silnik nie schodząc na obroty biegu jałowego (wyłącz silnik na kierownicy przy ok 3000 obr lub powyżej). Po zatrzymaniu się wykręć świecę i sprawdź kolor.
Świeca pracująca dłużej na biegu jałowym zawsze będzie ciemniejsza natomiast po wyczyszczeniu i jeździe w normalnych warunkach powinna mieć kolor kawy z mlekiem (więcej w tym mleka niż kawy ale tak się opisuje). Jeśli po jeździe w normalnych warunkach zaczynając jazdę z czystą świecą będzie ona czarna, może to oznaczać, że moto dostaje za dużo paliwa np. przez złe ustawienie iglicy (jest tam kilka ząbków).
Możliwe, że gdy był zblokowany były nieco inne ustawienia iglicy co też warto sprawdzić.
patrico90
Wysłany: Nie 15:49, 24 Lip 2016 Temat postu:
Ssanie też chodzi wzorowo
patrico90
Wysłany: Nie 15:45, 24 Lip 2016 Temat postu:
Filtry wyglądają jak nowe, przedmuchane przeze mnie kompresorem, skład mieszanki regulowany wg instrukcji z forum by Griba:-)
szuwar
Wysłany: Nie 15:37, 24 Lip 2016 Temat postu:
A regulowaliście skład mieszanki? Może ma za bogatą na tylny gar. Może brudny albo mokry filtr powietrza. To pierwsze co mi przychodzi do głowy. Może zawiesiła się linka ssania. Ale raczej obstawiałbym skład mieszanki.
patrico90
Wysłany: Sob 23:20, 23 Lip 2016 Temat postu: Kapryśny silnik
Witam wszystkich!
Jak pisałem wcześniej w kwietniu nabyłem swojego rumaka z przebiegiem 62k(odczyt z zegara) z 92r. Kupiony od pierwszego właściciela z Niemiec zablokowany blaszkami w kroccach do 50 KM czy jakoś tak i od razu dla mnie odblokowany.
Od razu po zakupie zaprowadzilem do człowieka, który dużo mówił, że się zna na motocyklach( mechanik z Hondy) na wymianę oleju , filtra, świec i regulacje zaworów. I zaczęły się przygody...pojawił się mocny uslizg sprzęgła i przestał gadać gar( ten bliżej siedzenia). Mechanik poprawiał, czyścił świece synchronizowal gazniki i czyścił je i cały czas to samo. Jak zajarzylem, że nie ma pojęcia co się dzieje, a każda wizyta to parę zł za srubke, nieważne czy coś zrobił, czy nie, a moto nie chodzi dalej na drugi gar zacząłem sam rzeźbić.
I wyszło: wymieniłem sprzęgło(tarcze,sprężyny) i chodzi pięknie.
Świecę(tą z trefnego gara) jak się wyczysci to jest w stanie przejechać 10 km potem trzeba zdjąć fajkę i położyć na garze tak żeby lekko dotykała i wtedy bez przerwy gar chodzi przez jakieś 500-600 km jazdy po mieście. Próbowałem zamieniać świece, fajki z przewodami i to samo. Z przodu swieca ma kolor kawy z mlekiem, i ładnie gar chodzi, a z tyłu jest czarna i mokra oraz łatwo się czyści.
Z kupionej na początku bańki motula 4l wlalem dziś ostatnią dolewke przy przebiegu 65,600
Człowiek u którego robiłem mówił, że moto ma dobrą komoresje, zaprowadzilem do innego i ten też mówił mi o dobrej kompresji, dobrze wyregulowanych zaworach i też robił mi synchro ale nie miał bladego pojęcia dlaczego tak się dzieje z tym drugim garem.
A teraz podam jeszcze szczegóły:
- z rur nie idzie żaden dymek, ewentualnie taki szarawy jak gar przez chwilę nie gada, przez chwilę po poprawieniu fajki, lub po przeczysczeniu świecy.
- płyn chłodnicy w normie
-silnik nie ma przeciekow (leciutkie poty przy uszczelkach od zaworów jak długo nie myty)
-masa sprawdzona i dobrze wkrecona,
-akumulator nowy.
- poza wyżej wymienionymi silnik chodzi bez zarzutu( nie stuka nie puka)
-moto ma moc, czuję, że 200 poleci, sam latam do 140 z zasady.
Przekopujac to zacne forum doszedłem do wniosków: uszczelniacze zaworowe i pierścienie do wymiany i będzie git
Proszę o opinię, wiem, że wielu użytkowników forum po przysłowiowym zapachu z rury dojdzie co z tym draniem jest nie tak.
(W międzyczasie kupiłem i założyłem nowe Continentale oraz założyłem podgrzewane manetki. A w piątek zerwała mi się linka gazu ale to już sobie poradzę chyba:-)
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin