FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
wiecho
Wysłany: Pon 22:54, 15 Cze 2015 Temat postu:
Witam sprawa zakonczona; lozysko po wymianie az milo się prowadzi maszyne.Postanowilem ze w zimowe wieczory wyciągam silnik i wszysko do piaskowania oraz malowania.Chcialem dodac ze przez wlasna glupote srubokretem uszkodziłem mieszek oslaniajacy kardan.Pomimo ze miałem przygotowany drewniany klin .Boli cos takiego ,zamówiony jest juz drugi
Niestety po wymianie lozyska ustapily luzy na przekładni.Ale nadal mi nie dawalo spac to stukanie ruszając kolem na biegu.Postanowilem zdjąć dekiel od sprzegla !!! i znalazłem przyczyne mianowicie bieg' obojętnie który ruchy tylnym kolem przod tyl i stuki na sprzęgle .Cztery sruby bez zadnych luzow nastempne cztery stukają o zewnętrzny docisk.Po wykreceniu jednej z nich widać takie obtarcia na obudowie .I bardzo bym prosil kolegow o rade co moglo się stać i jak to zniwelować pozdrawiam.
gori napisał:
Być może były zbyt lekko dokręcone. Generalnie polecałbym zakupić nowe śruby i sprężyny ponieważ są już naruszone i przy dokręcaniu ich mogą strzelić a to już będzie duży problem
Zeczywiscie sruby były poluzowane,dodatkowo widać slady otarć na tulejkach,wydaje mi się ze sprezyna jest dosyć pasowna natomiast tulejka plywa w niej,Dokrecilem tak z wyczuciem ale nic nie dalo.Po demontażu i sprawdzeniu tarcz nie trzymają wymiaru minimum,sa już zamówione pozdrawiam dam znac jak się potoczą naprawy dzięki.
dis
Wysłany: Nie 21:14, 07 Cze 2015 Temat postu:
Z przekładnią się niestety nie bawiłem więc nie pomogę przykro mi.
griba
Wysłany: Nie 15:12, 07 Cze 2015 Temat postu: Przekładnia
Ogólnie na centralnej kręcąc kołem przód / tył jest wyczuwalny luz, którego wybieranie wiąże się ze stukiem. Ale stuków tych podczas jazdy nie usłyszysz.
Próbuj podpytać Ivf'a. Wiem, że wymieniał przekładnie (tyle, że on rzadko tu zagląda). Może Dis i chłopaki też coś podpowiedzą.
wiecho
Wysłany: Sob 12:55, 06 Cze 2015 Temat postu: Przekladnia katowa i problem ze sprzeglem
Witam serdecznie wszystkich VX OW .Zaczol się nowy sezon i nowe problemy.chodzi o przekladnie katowa w silniku . Od jakiegoś czasu zaczelo mi cos terkotać podczas jazdy,wiec postanowiłem to sprawdzić stawiając moto na centralnym po wlaczeniu biegu .zaczelo niesamowicie terkotać w silniku po lewej stronie,blokujac kolo w/w przypadlosc w dużym procencie zanikała. Obracajac kolem w obie strony slychac stuki Dzieki forum postanowiłem sprawdzić co się dzieje.Demontujac kolo kardan odlaczylem tez wachacz. Po zdjęciu dekla spodziewałem się ze spotka mnie jakas niespodzianka typu powycierane zębatki itp.Okazalo się ze lozysko jest oky jedynie postanowiłem wymienić lozysko igiełkowe bo miało duże luzy ,po zalozeniu na walek odchyłki sa okolo1mm i poczasajac nim wałeczki dość mocno dzwonią. Koles w serwisie stwierdził ze do wymiany,cena 182,10zl o zamienniku trzeba zapomnieć. Sprawdzajac druga zembatke nie wyczulem zadnych luzow jedynie dosyć wyraźny szum,nawet wlozylem pret dość pasowny do tego otworu w sodku zębatki luzu zero.To co mnie niepokoi wlanczajac bieg i poruszając zebatko slyczac stuki,wydaje mi się ze to ten kiel na konicu sprężyny zachacza za jakas zebatke ,i jest luz krecac w lewo prawo około 1 cm.Bardzo proszę kolegow o porade czy to jest normalne .Facet z serwisu mowi ze luzy poruszając kolem będą zawsze wyczuwalne tym bardziej podnosząc moto kolo nie ma oporu dlatego slychac tego rodzaju odgłosy.Imam zmienić styl jazdy bo jadac na wolnych obrotach a wysokim biegu będzie wystempowac takie terkotanie Pozdrawiam
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin