FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
MAX
Wysłany: Wto 16:39, 28 Kwi 2015 Temat postu:
Witajcie
Dzieki za rady.
Po całym dniu doszedłem w koncu czego to była przyczyna, a wiec miałem zasyfiały zbiornik paliwa i cały ten syf zatrzymał sie w pomce paliwa i bardzo mało podawało paliwa do gaźnika tylnego, a do przedniego to wcale nie dochodziło.
Wyczyszczyłem pompkę z tego syfu i przy okazji oba gazniki i po tym zapalił bezproblemowo chociaż nie równo pracował ale na dwóch
, pomogło synchronizacja i zaczoł ładnie pracować . Dodatkowo teraz założyłem filtr przelotowy paliwa by ten syf wyłapywał
dis
Wysłany: Wto 11:04, 28 Kwi 2015 Temat postu:
Z elektroniczną pompą jest o tyle problem, że bez kręcenia silnikiem i tak nie zassa sama paliwa jeśli kranik jest podciśnieniowy i sprawny - myślałem o takim rozwiązaniu. Aby pompa elektroniczna miała sens bytu, trzeba by wstawić elektrozawór na przewód paliwowy i usunąć membranę z kranika.
Ja bym sprawdził tak jak opisali chłopacy powyżej z tym, że w krokach kolejnych:
1. zdjąć przewód dochodzący od pompy do tylnego gaźnika - ten od dołu. Jeśli bez kręcenia silnikiem leci z niego paliwo powoli ale ciągle to sugerowałoby problem z kranikiem - uszkodzony.
Jeśli nie leci paliwo uznałbym że kranik jest ok i wtedy przeszedłbym do punktu 2.
2. Przy ściągniętym przewodzie zakręcić silnikiem (oczywiście zbierać paliwo z wężyka). Jak leci mocnym strumieniem (jak to to pompa powinna być ok ale jeśli leci ciurkiem, jedynie grawitacyjnie to pompa najprawdopodobniej walnięta.
Na 1 cylinder może jechać jak masz pompę walniętą gdyż zbiornik jest wyżej niż tylny gaźnik. Jeśli zalejesz pod korek, poziom paliwa będzie nawet wyższy niż w przednim gaźniku i wtedy powinien przy niższych obrotach zaskoczyć nawet przedni cylinder co nie oznacza, że długo się tak pojedzie.
griba
Wysłany: Wto 0:21, 28 Kwi 2015 Temat postu: Pompa, a może podciśnienie?
Zakładam, że paliwo w zbiorniku masz w odpowiedniej ilości.
Na początek sprawdź może przewody podciśnienia:
idący do kranika,
idący do pompy paliwa.
Jeśli nic nie znajdziesz sprawdź też:
czy jak zaciągniesz podciśnienie to paliwo płynie z kranika - do testu musisz zdjąć przewód ze zbiornika,
to co zaproponował Góri - czy jak zakręcisz rozrusznikiem to przewód dochodzący do tylnego gaźnika "pluje" paliwem.
Jeśli pompa byłaby uszkodzona to mogłoby tak być, że grawitacyjnie paliwo ze zbiornika zasilałoby tylko tylny gaźnik.
Być może dałoby się sprawdzić pompę dmuchając w idącą do niej rurkę podciśnienia. Jeśli membrana będzie pęknięta to powietrze będzie uciekać przez pompę do układu paliwowego. Sama rurka podciśnienia może nosić ślady paliwa - tak było u Tygera, chodź z tego co wiem to u niego pompa jakoś tam działa mimo pękniętej membrany.
góri
Wysłany: Wto 0:03, 28 Kwi 2015 Temat postu:
Moim skromym zdaniem to po zdjęciu węża od pompy i naciśnięciu rozrusznika to powinna "pluć paliwem", skoro u nas najpierw tylny gaźnik musi się przelać żeby paliwo przeszło do przedniego to być może problem tkwi w pływaku?
MAX
Wysłany: Pon 20:41, 27 Kwi 2015 Temat postu: brak paliwa
Witam
Mam taki problem ze nie dochodzi paliwo do przedniego gaźnika, zdjąłem przewód zasilający z pierwszego gaznika i tam nie dochodzi paliwo, da sie zapalic ale są na jednym cylyndzie ale są tylko wolne obroty jak dodaje gazu to gaśnie, podejrzewam ze coś nie tak jest z pompką paliwa ze za mało podaje paliwa.
i mam kilka pytań ;
- jak sprawdzić pompkę paliwa czy sprawna
- ewentualnie moze ktoś ma założoną elektryczną pompkę i mógł i powiedzieć jaka bedzie pasowała do VX
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin