FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
amgavin
Wysłany: Śro 10:12, 17 Cze 2015 Temat postu:
... po kilku tygodniach oczekiwania suzi wreszcie doczekała się regulacji gaźników...
Było by to zrobione z miesiąc wcześniej ale akumulator po kilku kręcenia odmówił posłuszeństwa i z braku czasu wszystko się odwlekło
Myślałem że mi się to nie uda, jednak po waszych wskazówkach jakoś poszło. Synhro zrobione na słoikach ale "pyka" fajnie myślę że nie jest źle.
W najbliższym czasie musze zainwestować w wakuometry bo jak usłyszałem że regulacja w serwisie kosztuje 300zl to się przeraziłem..
Griba, Dis dzięki za cenne informacje
Pozdrawiam
amgavin
Wysłany: Sob 20:43, 25 Kwi 2015 Temat postu:
Fajno!
Dzieki chłopaki za wszelkie instrukcje.
Juz mam punkt zaczepienia i w tygodniu może znajde troche czasu to pchne robote do przodu.
Jak ogarne lub nie ogarne to dam znać dam znac....
dis
Wysłany: Pią 23:44, 24 Kwi 2015 Temat postu:
Zdjęcia zrobiłem ale niestety nie widać na nich zbytnio samej przepustnicy. Jak sprawdzałem jest ona minimalnie otwarta na biegu jałowym tak więc możesz ją ustawić metodą prób. Jak za mocno przymkniesz cylinder przestanie pracować bo będzie za mało powietrza, jak za dużo otworzysz to od razu obroty będą rosły.
griba
Wysłany: Czw 13:31, 23 Kwi 2015 Temat postu: Bolec ;)
Hej!
Tylny gaźnik - kółko ma być oparte na bolcu śruby regulacyjnej. Ten bolec sam w sobie wyznacza wstępne otwarcie przepustnicy i tym samym prędkość na biegu jałowym. Jeżeli tak nie jest sprawdź napięcie linek, może masz za bardzo przy przednim gaźniku rozkręconą śrubę od synchronizacji lub za bardzo wkręcony ogranicznik przepustnicy przedniego gaźnika- znaczy się bolec przy przednim gaźniku.
Zrób tak - odpal silnik - jak nie będzie chodził to podkręcaj śrubą przy tylnym gaźniku aż będzie trzymał obroty. Wtedy przystępujesz do synchronizacji przepustnic na biegu jałowym, a potem do regulacji ich otwarcia po przekręceniu manetki.
Wtedy możesz ewentualnie podciągnąć bolec przy przednim gaźniku - jak tego nie zrobisz nic się nie stanie, on wyznacza skrajne zamknięcie przepustnicy przedniego gaźnika.
Wszystko w książce serwisowej i dziale
Zrób to sam
. Ale gdyby coś było nie jasne to pytaj.
dis
Wysłany: Czw 12:15, 23 Kwi 2015 Temat postu:
Też mam dość niejeżdżenia dlatego z rana byłem po części do swojego sprzęta.
amgavin
Wysłany: Czw 8:04, 23 Kwi 2015 Temat postu:
Już coś wiem w takim razie... A to co piszesz Dis zgadzało by się z moim tokiem rozumowania zasady działania gaźników.
Też uważam ze powinienem mieć obie przepustnice minimalnie otwarte na biegu jałowym żeby z czegoś dało się wytworzyć mieszanke...
Czekam na fotki Dis i każdą informacje która może mi pomoć, bo od siedzenia w sieci po nocach juz mnie dyńka boli... 😢
dis
Wysłany: Czw 7:31, 23 Kwi 2015 Temat postu:
Z tego co pamiętam to u mnie tylna i przednia przepustnica jest minimalnie otwarta na biegu jałowym ale to bardzo mało. Dziś po południu będę grzebał przy maszynie mam nadzieję kończąc a ponieważ mam zdjęty airbox to mogę od góry walnąć fotkę w jakiej pozycji mam przepustnicę z przodu.
amgavin
Wysłany: Czw 1:49, 23 Kwi 2015 Temat postu: JAK TO JEST Z USTAWIENIEM PRZEPUSTNIC
Witam serdecznie!
Po demontazu gaznikow i ponownym ich montazu mam problem co do ustawienia przepustnic...
Szukałem info na ten temat ale nie moge znalezc nic odnosnie tego
Pamietam ze przed demonttazem gaznkow przepustnica z 1 gaznika (od tylnego kola) byla lekko uchylona a koło przepustnicy nie było oparte na bolcu..
na drugim gazniku nie pamietam jak było.
Nie wiem czy to było prawidłowe ustawienie, bo naczytałem sie ze jak silnik pracuje na wolnych obrotach to przepustnice maja byc zamkniete a dopiero gdy dodajemy gazu przepustnice sie otwieraja.
Mianowicie nie wiem czy:
- jak motocykl jest na postoju przepustnice maja być zamkniete czy tez lekko uchylone a co za tym idzie koło przepustnicy za ktore ciagnie linka ma byc oparte na tym bolcu ktory wyznacza zamkniecie przepustnicy czy też nie?
Bede wdzieczny jak ktos mi powie krok po kroku co mam zrobic i w jakiej kolejnosci zeby wszytko dobrze ustawic zebym mogł go odpalic bez trzymania manetki gazu lub właczonego ssania i ustawic mu wolne obroty, zgrać przepustnice, zrobic synchro i cieszyc sie jazdą...
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin