FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Marek Jarek
Wysłany: Sob 19:39, 26 Paź 2019 Temat postu:
obie maszyny bardzo piękne
tomek_olsztyn
Wysłany: Nie 20:25, 07 Sie 2016 Temat postu:
Witaj kolego
Chętnie pomogę. Ja żałuje, że z kilkoma sprawami nie konsultowałem swoich pomysłów za co zapłaciłem frycowe. Niestety
radeksuzuki
Wysłany: Nie 13:29, 07 Sie 2016 Temat postu:
Witam Cię kolego. Wielki szacunek za przeróbkę Twojego vx-a. Próbuję wzorować się na Twoim motocyklu,zainspirował mnie bardzo.Mam pytanie do Ciebie czy posiadasz jakieś materiały,schematy,zdjęcia co cokolwiek.Dlaczego pytam?Syn wykasował mi zdjęcia z rozbiòrki vx-a.Chciałbym z Tobą pogadać na temat jakichkolwiek materiałów,które pomogą mi złożyć go w całość.mòj tel.889537050.oddzwonię. posiadam zdjęcia na Facebooku, NIK Radek Kupisz. Za wszelką pomoc będę wdzięczny.
tomek_olsztyn
Wysłany: Nie 23:27, 28 Lut 2016 Temat postu:
Kawachureda:
Zbiornik od dragstara.
Dzięki zyski za miłe słowa. Dupa rzeczywiście boli
Wymieniłem sprężyny na dłuższe i jest lepiej
zyski
Wysłany: Pon 0:04, 22 Lut 2016 Temat postu:
Ja to zawsze mam ogon....
Zarąbista maszyna
minimalizm tam gdzie trzeba, czarny silnik - cool.
Ale aż mnie tyłek rozbolał na myśl o jeździe tym cudeńkiem.
Pozdrawiam i szerokości
KaWaChuReDa
Wysłany: Śro 13:27, 06 Sty 2016 Temat postu:
Tomek.Podpowiedz mi, od czego masz zbiornik paliwa?
dis
Wysłany: Sob 19:09, 17 Paź 2015 Temat postu:
Aby zdjęcie było widoczne tu musi być wstawiony link bezpośrednio do samego zdjęcia a tu najwidoczniej jest inaczej, też nie dałem rady tego zrobić.
Trzeba przyznać, że to już nie VX lub VS poza silnikiem bo nawet gaziory są inne.
tomek_olsztyn
Wysłany: Sob 13:26, 17 Paź 2015 Temat postu:
Myślałem że mój jest oryginalny, ale ten:
[url][img]https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlf1/v/t1.0-9/10299960_693848654016302_7804025753649923129_n.jpg?oh=aadd8e67ec81ae1f0b8062d106374df0&oe=56926B79[/img][/url]
jak zrobić aby widać było obrazek na forum?
góri
Wysłany: Czw 15:48, 23 Paź 2014 Temat postu:
Mimo, że jestem entuzjastą oryginałów to na prawdę kawał dobrej roboty, eleganckie wykonanie! Mam tylko jedno zastrzeżenie co do dziewczyny, za bardzo naubierana...
Pozdrawiam!
tomek_olsztyn
Wysłany: Śro 18:10, 22 Paź 2014 Temat postu:
niestety... nie zdążyłem nagrać... silnik pękł.
Ale jak naprawię to wrzucę.
Póki co dźwięk mojego pierwszego vx:
https://www.youtube.com/watch?v=ORyozg2OhVg
Rasowy chopper
dis
Wysłany: Śro 16:32, 22 Paź 2014 Temat postu:
Skoro tak opisałeś, to pytanie z czego jest wydech i poprosimy o dźwięk
tomek_olsztyn
Wysłany: Śro 14:59, 22 Paź 2014 Temat postu:
Bałem się że ktoś zapyta i trzeba będzie się rozpisywać
Pierwszy motocykl który nabyłem kilka lat temu rozpoczynając swoją motoprzygodę to był właśnie VX800, mocno przerobiony:
Kilka wad spowodowało że pozbyłem się maszyny i przesiadłem się na maraudera nie wiedząc ze to młodszy kuzyn VX
Sprzedałem i zaczął kiełkować pomysł na bobbera.
W między czasie kupiłem czerwonego VX w świetnym stanie, żeby jeździć czymkolwiek no i okazało się, że to super sprzęt o czym zapomniałem przez te kilka lat.
Myślałem o wielu sprzętach na bobbera, ale chciałem koniecznie V-kę więc wybór zrobił się oczywisty.
I poszło. Dogadałem się z power choppers z Iławy, kupiłem dawcę w okolicach Warszawy. Sprzęt robili dosyć długo bo aż 3 miesiące, mimo deklaracji kilku tygodniowej.
Ale jestem bardzo zadowolony, kilka rzeczy sam zrobiłem ale to szczegóły wizualne.
Z oryginału zostało:
- rama, cięta na hardtail
- koła, malowana czarnym matem
- widelec i półki piaskowane i malowane
- silnik, gaźniki itp. Silnik malowany farbą strukturalną, z bliska widać jakby strukturę podobną do czarnego matu, jakby gumowa. Ciężko pomalować amelinium ale udało się.
- bak do yamahy dragstar 1100
- podnóżki też od jakiejś yamahy
- błotniki zrobili w warsztacie
- lakier czarna perła
- kierownica nie wiem od czego, ale wbrew licznym pytaniom jest bardzo wygodna (gorzej w korkach
z allegro: lampa, wydechy, taśmy, filtry powietrza, manetki itp
Siodło, zrobione za zamówienie. I tu są największe kontrowersje.
To jednak hardtail. Na początku była tragedia, sprężyny utwardziły się po ok 500-700km i jest w miarę ok.
Ale niestety, po ulicy z wybojami trzeba zwolnić. Dodatkowo opierać nogi o podnóżki aby amortyzować nogami a nie dupskiem, bo to boli. I tu kolejna kwestia.
Ja jestem dosyć wysoki, w założeniu miałem mieć nogi wyprostowane w czasie jazdy. Mam za długie nogi i okazało się że nie da rady.
a początku byłem zły, teraz jestem zachwycony. Ugięte nogi pozwalają podnieść troszkę dupsko na wybojach delikatnie je amortyzując.
Motocykl nie ma przełączników - dodaje to uroku, tylko malutki przełącznik na kierunki i długie, start w kluczyku.
Jak się jeździ? Zajebiście! Zakręty to bajka, przy tak długiej kierownicy leciutki przeciwskręt i moto składa się idealnie, naprawdę bajka.
Gorzej na parkingu, maksymalne skręcenie kierownicy powoduje komplikacje, ale to pikuś.
Plusy:
- wygląd motocykla i samopoczucie na nim
- cudowne brzmienie
- jazda na wprost oraz zakręty to sam miód
Minusy:
- głośny wydech gdy się mieszka na osiedlu a chce się zrobić nocną przejażdżkę
- hardtail (dupsko i kręgosłup dostaje w dupę - cały czas wypatrujesz większych dziur i amortyzujesz nogami)
Rozpisałem się, przepraszam
Zyjon
Wysłany: Nie 2:15, 05 Paź 2014 Temat postu:
Przedstawiona maszyna jest ekstra. Jeżeli to nie tajemnica napisz coś więcej o tym projekcie - sam robiłeś, zlecałeś komuś, kupiłeś gotowe, jakie koszta, ile było roboty, z czego podzespoły, jak malowany silnik, itp, itd ...
tomek_olsztyn
Wysłany: Czw 11:25, 02 Paź 2014 Temat postu:
mam dwa
miałem oryginalnego vx sprzedać ale mi szkoda. Mam go w zajebistym stanie, zero problemów więc szkoda.
w sumie dobrze że nie sprzedałem, bo już nie miałbym czym jeździć...
Zyjon
Wysłany: Nie 0:10, 28 Wrz 2014 Temat postu:
Bardzo ładny. Czy to ten sam w którym zrobiła się dziura w silniku, czy masz dwa?
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin