FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
griba
Wysłany: Czw 13:22, 25 Wrz 2014 Temat postu: Plaga cd.
tomek_olsztyn napisał:
To widzę nie jestem jedyny. Parę dni temu mi też wybiło dziurę. Zobacz na zdjęcie czy u Ciebie podobnie to wyglądało
http://www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx800-przeniesienie-napedu,16/cos-zazgrzytalo-i-wyciekl-olej-sprzeglo-czy-skrzynia,2639.html
Niestety masz rację. To jakaś plaga.
Ze względu na prawdopodobnie podobną przyczynę awarii przenoszę temat do działu "Silnik".
tomek_olsztyn
Wysłany: Śro 14:49, 24 Wrz 2014 Temat postu:
To widzę nie jestem jedyny. Parę dni temu mi też wybiło dziurę. Zobacz na zdjęcie czy u Ciebie podobnie to wyglądało
http://www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx800-przeniesienie-napedu,16/cos-zazgrzytalo-i-wyciekl-olej-sprzeglo-czy-skrzynia,2639.html
griba
Wysłany: Śro 22:50, 10 Wrz 2014 Temat postu: Inne tłoki i korby
O kutych nie słyszałem.
Można ponoć dobrać tłoki i korby od osobówki - jakiegoś BMW chyba.
Popytaj Robewy - on miał taki swap. Przy czym poważną wadą takiego rozwiązania jest to, że wyważenie bierze w łeb i silnik ma zajebiste drgania.
lukasz
Wysłany: Śro 22:23, 10 Wrz 2014 Temat postu:
Zaprowadziłem motor do mechanika, Korbowody w tym silniku to jakaś porażka, są cieńsze niż w Simsonie. Po prostu tragedia. Silnika raczej nie opłaca się naprawiać. Może kupię inny ale szczerze to strach go odpalać na takich korbowodach. Orientujecie się czy można kupić kute korbowody do tego silnika??
szuwar
Wysłany: Wto 11:19, 26 Sie 2014 Temat postu:
Jak rozbierzesz silnik i będziesz chciał go robić podeślij fotę szkód, ocenię czy będzie do pospawania. Oczywiście mówię o korpusie, jeśli nie uległ nadmiernym odkształceniom.
griba
Wysłany: Nie 16:03, 17 Sie 2014 Temat postu: Wał lub korba
Niestety prawdopodobnie uszkodzony korbowód lub wał korbowy. :/
ruffboy
Wysłany: Nie 13:40, 17 Sie 2014 Temat postu:
lukas może własnie te obroty 2000 po części są wina tego stanu (chociaż sam tak tez jeżdżę...)
Powodzenia
lukas
Wysłany: Pią 23:41, 15 Sie 2014 Temat postu:
postaram sie jutro wrzucić jakąś fotke bo dzisiaj już nie mogę patrzeć na ten motocykl
lukas
Wysłany: Pią 23:39, 15 Sie 2014 Temat postu:
no jestem w strasznym szoku, nigdy nie sądziłem że motocykl przy przebiegu 42tys i to z tak znakomitymi opiniami wokół, po pełnym serwisie przed sezonem potrafi narobić tyle bałaganu.
kilka lat temu jeżdziłem ZX6, która najczęściej poruszała się z obrotami 8tyś i było wszystko git, następnie przesiadłem się na intrudera , który był również bezproblemowym motocyklem a tutaj na VX bardzo spokojna jazda, i przy obrotach rzędu 2tys potężny huk, kupa dymu i dziura w silniku
dis
Wysłany: Pią 22:18, 15 Sie 2014 Temat postu:
Dziura z przodu i przez chłodnicę to mi pachnie korbowodem pękniętym ale może dziurka jest niewielka to i może coś innego poszło. Pokaż zdjęcie jak to wygląda łatwiej będzie ocenić
BOhu
Wysłany: Pią 22:13, 15 Sie 2014 Temat postu:
..hm, sounds pretty badly.....
ostatni raz widziałem coś takiego, jak gość zapałował na śmierć GSX-Ra600 K5, wywaliło mu przodem bloku korbowód i jak na lawecie przywiózł do serwisu, to zażarcie się bronił, że on przecież zwyczajnie jechał sobie, a pod zadupkiem strupów spalonej gumy było na centymetr
A co do twojego, to pękło mocno? Jakieś foto?
pzdr
BOhu
lukas
Wysłany: Pią 12:54, 15 Sie 2014 Temat postu: pękła obudowa silnika vx800
witam, co może byc powodem pęknięcia przedniej obudowy silnika w vx800?? ujechalem 2 km naglę duży huk, przednia obudowa silnika pękła uszkadzając przy okazji chłodnice:( Szukać nowego silnika czy można to jakoś naprawiać?
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin