FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
dis
Wysłany: Pią 22:14, 16 Maj 2014 Temat postu:
Kursik był a i foty będą na stronie
http://www.suzuki-moto.pl/moto_szkola_2014.html
Trochę można było się przełamać jak ktoś się przykładał i chciał ćwiczyć a nie miał żadnych innych wskazówek co do jazdy.
Moim największym błędem jest blokowanie tylnego koła podczas mocnego hamowania i nad tym muszę jeszcze sam popracować
Jak się pobawiłem na lotnisku to na nowych gumach został stosunkowo niewielki pasek strachu:)
skorat
Wysłany: Pią 20:31, 16 Maj 2014 Temat postu:
Ruffboy
Jak chcesz to możesz podjechać do mnie jak się pogoda poprawi. Ja co prawda jutro wybieram się na ten kurs Suzuki Shell Moto Szkoła, co reklamował DIS ale pogoda nie nastraja mnie pozytywnie :-/ No ale nie odpuszczę...Do mnie masz niedaleko ok 14km. Jak będziesz chciał szczegóły kontaktu to podam Ci na PW. Pozdrawiam i życzę powodzenia! Tadek
dis
Wysłany: Pią 20:05, 16 Maj 2014 Temat postu:
Jeśli bolec w plastiku zadupka pasuje w otwór boczny zbiornika to musi i kranik pasować.
ruffboy
Wysłany: Pią 19:26, 16 Maj 2014 Temat postu:
griba, no ni uja mi nie wychodzi centralnie, albo mam bak za nisko przez co i plastiki wychodzą niżej albo nie wiem ;/
griba
Wysłany: Czw 11:17, 15 Maj 2014 Temat postu: Montaż pokrętła kranika
ruffboy napisał:
a ja mam inne pytanie
jak macie zamontowane pokretlo kranika do kranika? bo ja kupilem pokretło (90zl sic!) i teraz dupa nie pasuje mi ona w dziure w plastiku znaczy nijak nie moge go przykręcić do kranika... na moje oko mam kranik poprostu wyzej lub krotszy (z innego moto?)
Trzpień kranika wychodzi mniej więcej centralnie w otworze owiewki, ma końcówkę z nagwintowanym otworem w który przez obsadę pokrętła wkręcasz śrubę. Na trzpieniu jest wytłoczony trójkąt, który pokazuje w którą stronę zamontować pokrętło, żeby ON było ON, a RES było RES.
griba
Wysłany: Czw 11:13, 15 Maj 2014 Temat postu: Teoria teorią, a praktyka, praktyką
STEFAN napisał:
Jeśli taki zaworek i jego obudowa jest szczelna , to nie ma takiego ciśnienia w naszym moto ( układzie zasilania), które wytwarza nasza pompka podciśnieniowa żeby zalać nasz tylny cylinder.
Nad tym tematem pracowali nie "Stefan" ale znacznie zacniejsi konstruktorzy naszego moto.
Hm, gdyby tak było to po co byłby kranik (zamykany przy braku podciśnienia)?
ruffboy
Wysłany: Śro 19:47, 14 Maj 2014 Temat postu:
a ja mam inne pytanie
jak macie zamontowane pokretlo kranika do kranika? bo ja kupilem pokretło (90zl sic!) i teraz dupa nie pasuje mi ona w dziure w plastiku znaczy nijak nie moge go przykręcić do kranika... na moje oko mam kranik poprostu wyzej lub krotszy (z innego moto?)
STEFAN
Wysłany: Śro 15:53, 14 Maj 2014 Temat postu:
WITAM naszych zacnych kolegów .
Tak moglibyśmy przy piwku debatować do rana i każdy z nas by miał coś do powiedzenia w tym temacie.
Powiem krótko w kranie podciśnieniowym w oryginale, w VX-800 nie ma pozycji "off " , jeśli ktoś rozbierał taki kran przyzna mi rację.
Ja od 2006 roku mam ustawione pokrętło kranu na "on" i tak jest do dnia dzisiejszego , chyba , że w trakcie jazdy kończy mi się paliwo przełączam na rezerwę ,żeby się doturlać do 'CPN-u".
Do czego zmierzam , jeśli ktoś pisze , że demontuje zbiornik w wyżej wymienionym temacie to nie ma możliwości zalania tylnego cylindra przez kran jeśli z kranu ni leci paliwo.
A teraz jeśli chodzi o zaworek w komorze pływakowej .
Jeśli taki zaworek i jego obudowa jest szczelna , to nie ma takiego ciśnienia w naszym moto ( układzie zasilania), które wytwarza nasza pompka podciśnieniowa żeby zalać nasz tylny cylinder.
Nad tym tematem pracowali nie "Stefan" ale znacznie zacniejsi konstruktorzy naszego moto.
I znowu się komuś naraziłem.
Pozdrawiam Stefan
griba
Wysłany: Wto 23:38, 13 Maj 2014 Temat postu: Elektrozawór wskazany
mcteusz napisał:
Dodałbym tu od siebie, że fakt, że teraz kranik Ci nie puszcza, nie jest jednoznaczny z tym, że ostatnio nie puszczał.
Potwierdzam - u mnie puszczał jak był pełny bak, a przy mniejszej ilości paliwa nic się nie działo.
Druga uwaga - nawet sprawny gaźnik z dobrą iglicą nie utrzyma na postoju paliwa, gdy puszcza kranik.
I jeszcze jedno - gdyby gaźnik miał wywaloną iglicę to prawdopodobnie objawiałoby się zwiększonym zużyciem paliwa.
Moje podejrzenie - zalało silnik po dłuższym postoju paliwem przez nieszczelny kranik, uruchomiłeś silnik i przejechałeś się, nadmiar oleju z paliwem wyrzuciło przez odmę. Ja zacząłbym od inspekcji oraz naprawy kranika i/lub założenia elektrozaworu.
mcteusz
Wysłany: Wto 22:48, 13 Maj 2014 Temat postu:
Ostatnio nie bardzo mam czas na cokolwiek bo zacząłem zabawę w budowanie domu. Zaglądam i widzę kolega z tym samym problemem. Spuściłeś już olej? Dużo go było? Ja dopiero dziś znalazłem chwilę i poskładałem kranik na zestawie naprawczym.
Dodałbym tu od siebie, że fakt, że teraz kranik Ci nie puszcza, nie jest jednoznaczny z tym, że ostatnio nie puszczał. Po rozbieraniu swojego mogę stwierdzić, że wystarczy mały "syfek" i już będzie się lało... Syfek przeskoczy dalej i kranik już będzie trzymał... Chyba i tak dołożę sobie elektrozawór...
jadeMotorem
Wysłany: Sob 16:20, 10 Maj 2014 Temat postu:
Dzięki Wielkie STEFAN za informacje co to może być i za link , w przyszłym tygodniu zabiorę się za naprawę.
STEFAN
Wysłany: Pią 9:57, 09 Maj 2014 Temat postu:
Witam " jadeMotorem"
Jeżeli piszesz , że po zdjęciu zbiornika przy otwartym kranie nie leci paliwo to przyczyna jest tylko jedna Twoich klopotów.
http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm?fpg=/scrz/1993%20VX800/08.htm
Wyciągnij tylny gaźnik, zdemontuj zaworek wraz z jego obudową , wymień orig nr. 25 pokazany na rysunku , sprawdź szczelność zaworku nr. 26 oraz szczelność całego kompletu ( wraz z obudową) , oczyść sitko nr.24 , ustaw poziom paliwa w komorze pływakowej, wymień wkład filtra powietrza, zalej świeży olej , synchronizacja gaźników, o świecach pisać nie będę , dalej to chyba sobie poradzisz.
Pozdrawiam Stefan
jadeMotorem
Wysłany: Czw 21:40, 08 Maj 2014 Temat postu:
jak widać na samum początku na zdjęciu, na ziemi i w tej butelce jest olej zmieszany z benzyną(czarny dlatego, że sprzęgło miałem spalone, zlałem olej zmieniłem filtr ale i tak resztki spalonego oleju zrobiły z nowego czarny olej), nie mam pojęcia co mam teraz zrobić bo wszystko rozkręciłem i stoi...
griba
Wysłany: Czw 21:23, 08 Maj 2014 Temat postu: Może jeden cylinder?
A może jechałeś na jednym cylindrze? Wtedy tylny gaźnik też potrafi wypluć nieco paliwa, ale żeby olej?
dis
Wysłany: Czw 21:13, 08 Maj 2014 Temat postu:
Rurka z wężykiem na ostatnich 2 zdjęciach to od płynu chłodzącego więc to nie problem.
Rurka idąca od góry cylindra do airboxa to rurka z odmy i tamtędy może uciekać olej z benzyną do airboxa jeśli coś jest nie tak jak powinno być.
Reszta wydaje się być ok więc przyczyny należałoby szukać właśnie w tym wężyku i dlaczego wywala nim olej.
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin