FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
griba
Wysłany: Wto 21:50, 30 Cze 2015 Temat postu: Regulator
Może być dowolny regulator co ma na wejściu trzy przewody (trzy fazy) i wyjście + oraz -. W VX masz jeszcze dodatkowy + po stacyjce. Jak masz inny regulator (bez tego przewodu) to go nie podłączasz.
Ze skutera to nie wiem, bo czy tam są trzy fazy, czy jakiś iskrownik z jedną fazą? Musiałbyś popatrzeć na schemat.
Z jakiegoś innego Suzuki by pasował, myślę, że z większości motocykli też.
zarobiony1
Wysłany: Wto 13:14, 30 Cze 2015 Temat postu:
Dzięki za info.Fakt cena powalająca. Chyba podejme próbe z jeszcze jednym chińczykiem. Tylko że od tego gazowania na postoju już mi się zaczęły kolana wydechu rumienić((( Teraz się wspomagam dodatkowym wentylatorem.
dis
Wysłany: Wto 13:04, 30 Cze 2015 Temat postu:
Nówki są nawet w zamienniku ale i tak niestety dość drogie np. tutaj
http://www.larsson.pl/index.php?c=odk&nt=9163&cdes=Regulatory%20napi%EAcia&bid=110361
zarobiony1
Wysłany: Wto 7:01, 30 Cze 2015 Temat postu:
Witam panowie.
Próbowaliście innych regulatorów?
Mi sprzedawca we Wilmacie polecił sześcio przewodowy tak samo jak orginał,z katalogu wynika że chyba od Chopper Kingway 150/250.
Ale jak się szybko okazało ładowania brak.Więc niepasujący kolorem przewód "wzbudzenia" przepiąłem na mase ,ładowanie 19v.Przez kontrolke czy odpięty nie ładuje wcale.Reszta kolorów pasuje normalnie.Nie wiecie od czego nowy a niedrogi regulator by podszedł.
Z zakupami używek na alledrogo nie mam najlepszych doświadczeń.Więc wole nowy choć zamiennik.Pozdrawiam.
ravino
Wysłany: Wto 21:29, 28 Kwi 2015 Temat postu:
Witam
Griba i Dis z góry dziękuję za szybką pomoc
i motor skorzystał przy okazji został zrobiony szczegółowy przegląd elektryki, synchronizacja, olej i jeszcze kilka elementów
tak że przygotowany do sezonu! Panowie do zobaczenia na trasie, pozdrawiam
griba
Wysłany: Nie 12:08, 26 Kwi 2015 Temat postu: Temperatura alternatora
Potwierdzam obserwacje Ravino - strona silnika z alternatorem nagrzewa się bardziej niż strona kosza sprzęgłowego.
Stawiam raczej na większą ilość oleju krążącego w tej okolicy silnika, niż na grzanie się uzwojeń alternatora, niemniej różnica w temperaturze jest.
dis
Wysłany: Czw 23:28, 23 Kwi 2015 Temat postu:
Regulator zawsze będzie ciepły, po to na nim jest radiator. Co do pokrywy sprawdzę pewnie dopiero w sobotę bo jutro kończę składać sprzęt (jeszcze bez zegarów) i w sobotę na rajd.
ravino
Wysłany: Czw 19:47, 23 Kwi 2015 Temat postu:
Ładowanie jest jak pisałem, martwi mnie natomiast temperatura lewej pokrywy, Panowie zerknijcie jaką macie temperaturę w waszych maszynach czy lewa pokrywa nagrzewa się szybciej niż prawa no i jak jest z temperaturą regulatora, z góry dziękuje i pozdrawiam
griba
Wysłany: Wto 22:36, 21 Kwi 2015 Temat postu: Regler
Ciekawa sprawa.
Ja nigdy nie sprawdzałem czy jest cieplejsza strona alternatora - teraz się temu przyjrzę.
Mogłoby tak w zasadzie być, bo regulator zwiera uzwojenia alternatora gdy napięcie przekracza około 14,5V na wyjściu.
Jak alternator daję napięcia na każdej fazie takie samo i żadna faza nie ma zwarcia do masy to raczej jest sprawny.
Ewentualnie uszkodzony regulator mógłby za bardzo "ścinać" napięcie, czyli robić cały czas zwarcie na alternatorze. Stąd pytanie - czy akumulator ładuje się normalnie czy są jakieś problemy?
ravino
Wysłany: Wto 20:49, 21 Kwi 2015 Temat postu:
Ponownie witam na forum fałiksa, mam pytanie co do objaw padniętego regulatora, jakie macie objawy itp. Ja w swojej suzi zmieniłem nowy akumulator, rozrusznik, oraz wolne koło rozrusznika o którym już pisałem w innym dziale, mój problem polega na grzejącej się pokrywie alternatora, jest spora różnica między prawą a lewą, ze sporą przewagą na lewą. Alternator daje równe napięcie na każdą fazę, ładowanie na wolnych obrotach 13,6 po chwili rośnie do 14,5 po zwiększeniu obrotów spada do 13,4. Czy ktoś może miał podobny przypadek? czy tak po prostu ma być? pozdrawiam
katoga64
Wysłany: Czw 20:32, 17 Kwi 2014 Temat postu:
Lepiej kup orginalny -uzywany i nie kombinuj .U mnie wiecznie palilo zarowki i parowal elektrolit . Uzywany znalazlem za pare groszy i hula juz trzeci sezon.
MAX
Wysłany: Pon 18:37, 14 Kwi 2014 Temat postu:
Witaj mój znajomy kiedyś u nich robił sobie regulator do motocykla był zadowolony i juz trzeci sezon wytrzymał
http://www.elektronika-motocyklowa.pl/motocyklowe.html
griba
Wysłany: Pon 10:49, 14 Kwi 2014 Temat postu: Regulator napięcia
Myślę, że nie będzie problemu, jeżeli regulator będzie z innego motocykla, który ma alternator trójfazowy ze wzbudzaniem stałym magnesem. Dobrze byłoby porównać moc alternatora motocykla z którego bierzesz regulator z VX'em - jest chyba 330W, żeby nie była mniejsza. No i sprawdzić schemat podłączenia to co zakupisz z tym co jest u nas.
Generalnie powinien pasować każdy regulator, który ma trzy wejścia prądu zmiennego i dwa wyjścia "+" i "-". U nas z tego co pamiętam jest jeszcze dodatkowy przewód "+", który jest załączany przez stacyjkę, najwyżej zostanie nie podłączony, gdyby kupiony regulator go nie miał.
Tak mi się wydaje.
leśnik
Wysłany: Pon 10:44, 14 Kwi 2014 Temat postu: Regulator napięcia
Witam
Mam pytanie związane z regulatorem napięcia.
Jest niestety opcja, że będzie u mnie on do wymiany i zastanawiam się (ze względu na ceny) czy można by założyć regulator z innego motocykla np suzuki gs500 lub jakieś innego?
Gdyby to był regulator z innego moto to na jakie parametry należy zwrócić uwagę przy zakupie?
Z góry dzięki za pomoc
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin