FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
» Napisz odpowiedź
$1 $3
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający:
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Ireneusz
Wysłany: Pią 22:50, 30 Maj 2014 Temat postu:
Dariusz napisał:
dariusz napisał:
Irku-z tego co pamiętam to nie miałeś któregoś krućca(no tego fiutka co się zakłada wężyk),jak sobie z tym poradziłeś?
co do problemów z synchro ,to sprawdz szczelność rurek które zastosowałes w swojej konstrukcji.na łączeniach owych rurek moze byc zasysane dzikie powietrze i z tąd te problemy.w pierwszej kolejności sprawdż na gażniku który nie wysysa oleju z u-rurki.
jeśli zastosowałes wężyki igielitowe(takie przezroczyste) to mogą tracić szczelność w jak się nagrzeją od silnika,bo ja miałem taki problem.
pozdrawiam
Zgadza się nie mam tego króćca. Na dole gażnika jest śruba na krzyzak tam się wkręca króciec taki jak przy pierwszym gazniku.Dorobiłem sobie taki króciec i jest ok.Synchronizację zrobiłem dopiero na wakuometrach które kupiłem.Nauka kosztuje,teraz wiem że po czyszczeniu gażników i reg. zaworów trzeba również ustawić skład mieszanki dla pewności wymieniłem świece teraz jest ok
dis
Wysłany: Wto 0:54, 08 Kwi 2014 Temat postu:
Albo po prostu po czyszczeniu i całkowitym rozebraniu nie ma w ogóle synchronizacji żadnej i dlatego wpierdziela płyn. Mozna ustawić wpierw na oko mniej więcej oba gaźniki i wtedy też spróbować. Mi po czyszczeniu z ururki też zwykle chlało bene z olejem więc mniej więcej ustawiłem na zegarach a później regulacja ururką.
Irek jak co u mnie waku jest do użyczenia. Problem w tym, że po dłuższym niż przewidywałem wypadzie do Judama na czyszczenie i synchro już narzeka, żę cały dzień mnie wczoraj nie było i że nie mam już jeździć do kolegów bo cały dzień tam jestem
Tydzień więc muszę trochę przeboleć a później dalej w drogę
griba
Wysłany: Pon 22:44, 07 Kwi 2014 Temat postu: Synchro
Na ssaniu może próbujesz? Wtedy synchro nie ma i olej zassie.
Gość
Wysłany: Pon 21:11, 07 Kwi 2014 Temat postu:
Irku-z tego co pamiętam to nie miałeś któregoś krućca(no tego fiutka co się zakłada wężyk),jak sobie z tym poradziłeś?
co do problemów z synchro ,to sprawdz szczelność rurek które zastosowałes w swojej konstrukcji.na łączeniach owych rurek moze byc zasysane dzikie powietrze i z tąd te problemy.w pierwszej kolejności sprawdż na gażniku który nie wysysa oleju z u-rurki.
jeśli zastosowałes wężyki igielitowe(takie przezroczyste) to mogą tracić szczelność w jak się nagrzeją od silnika,bo ja miałem taki problem.
pozdrawiam
Ireneusz
Wysłany: Pon 20:17, 07 Kwi 2014 Temat postu:
Niestety poległem przy u-rurce.Zrobiłem coś takiego jak na zdjęciu które wsawił Griba i d.pa.Wysokość deski około 2,30m,włączam moto, a tu olej z ururki pierwszego cylidra pieni się i zapierdziela do góry .Jakakolwiek póba regulacji śrubą synchro nic nie daje.Zrobiłem dławienie igłami i to samo.Tym oto sposobem nadal nie mam zrobionego synchro.Gdzie mogłem popelnic błąd proszę o sugestie.
Pozdrawiam.
Ireneusz
Wysłany: Czw 8:16, 03 Kwi 2014 Temat postu:
Panowie serdeczne podziękowania juz wiem o co w tym wszyskim chodzi.
Pozdrawiam i do miłego.
STEFAN
Wysłany: Śro 15:33, 02 Kwi 2014 Temat postu: Re: Prośba o u-rurkę.
Ireneusz napisał:
Proszę o wsawienie szkicu lub fotek jak zrobić u-rurke i jak ją podłączyć,tu uśmiech w kierunku Stefana każda pomoc mile widziana.
Przepraszam , że tak późno się odzywam .
Moja pierwsza U - rurka wyglądała bardzo podobnie do tej co zapodał "Griba".
Szybko doszedłem do wniosku , że trzeba zbudować coś innego.
Dla czego ?
Ja nie stosuję żadnych dławików, słoików przelewowych , i.t.p ulepszeń.
Problem polega na tym aby zwiększyć podciśnienie w u-rurce ( żeby nie dochodziło do przelewu czy jak kto woli do zassania płynu z u-rurki do cylindra ) .
Więc trzeba było zwiększyć nie co wysokość u-rurki a co za tym idzie wzrosło również podciśnienie .
Obecnie moja u-rurka jest zamocowana na desce o wysokości około 2.5 m
i jest dostosowana do silnika czterocylindrowego.
Wygląda bardzo podobnie do tej prezentowanej na filmiku ( również ze zbiorniczkiem na dole z czterema króćcami ).
https://www.youtube.com/watch?v=PWp5dQo0rQY
Pozdrawiam Stefan
griba
Wysłany: Śro 13:25, 02 Kwi 2014 Temat postu: U-rurka
Hej, Irek!
To może być coś takiego -
przykładowa konstrukcja U-rurki
(źródło: Adam P,
http://www.crusaderrider.pl
).
dis
Wysłany: Pią 21:19, 28 Mar 2014 Temat postu:
Irek jak potrzebujesz wakuometr to podrzucę mój lecz dopiero w przyszły weekend bo w ten będę siedział i pisał pracę na konferencję - termin do poniedziałku.
Ireneusz
Wysłany: Pią 21:13, 28 Mar 2014 Temat postu: Prośba o u-rurkę.
Proszę o wsawienie szkicu lub fotek jak zrobić u-rurke i jak ją podłączyć,tu uśmiech w kierunku Stefana każda pomoc mile widziana.
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin