FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Ikis
Wysłany: Nie 20:22, 16 Cze 2013 Temat postu:
kowal napisał:
Pływak jest ok a świeca po pracy zalana
ogólnie świece były wymieniane już i nawet zamieniałem fajki ale iskra ogólnie jest. Tylni gar zaczyna pracować jak się odkręci śrubę kura jest w miejscu gdzie się podpina wakuometry. I nadal nie wiem po co są te dwa oringi jeden malutki drugi większy.
Miejsce o którym piszesz nie służy do podpinania wakuometrów, te podpina się pod króćce "z podciśnieniem" służącym do napędu pompy paliwa i zaworu paliwa (kranika) Objawy wskazują na zbyt bogatą mieszankę ale gdyby ssanie było jej przyczyną to na zimnym silniku objawy by nie występowały gdyż wtedy bogata mieszanka jest wskazana.
dis
Wysłany: Nie 18:38, 16 Cze 2013 Temat postu:
A sprawdzałeś może czy aby toczek ssania ci się nie zblokował? Jak się blokuje to też będzie przylewało świecę. W takim przypadku iskra będzie jak piszesz ale zawsze będzie przylany i będzie kopcił a w dodatku nie będzie równo pracował.
W tylnym gaźniku z lewej strony podpina się wakuometr i z tej strony nie ma dodatkowych śrub które można wykręcić. No chyba, że masz śrubę w miejscu króćca pod który podpina się kranik podciśnieniowy.
kowal
Wysłany: Nie 17:37, 16 Cze 2013 Temat postu:
Pływak jest ok a świeca po pracy zalana
ogólnie świece były wymieniane już i nawet zamieniałem fajki ale iskra ogólnie jest. Tylni gar zaczyna pracować jak się odkręci śrubę kura jest w miejscu gdzie się podpina wakuometry. I nadal nie wiem po co są te dwa oringi jeden malutki drugi większy.
dis
Wysłany: Sob 20:44, 15 Cze 2013 Temat postu:
Iglice w obu gaźnikach mają inne oznaczenia iglic nawet dla tej samej numeracji gaźników - odsyłam do serwisówki. Sprawdź tak jak szuwar pisze czy pływak jest szczelny bo inaczej to możesz regulować całe życie a i tak nie dasz rady.
Jak odepniesz fajkę z tylnego gaźnika i żadnej różnicy w pracy silnika nie widać to nie dobrze. Na tej podstawie powiedziałbym, że tylny gar w ogóle nie pracuje. Sprawdź jaką masz świece po pracy.
szuwar
Wysłany: Sob 15:55, 15 Cze 2013 Temat postu:
A sprawdziłeś czy pływak jest szczelny? Może nie ma odpowiedniej wyporności. A iglice i gaźniki chyba powinny mieć jednakowe oznaczenia. Sprawdź oznaczenia gaźników, może ktoś wymieniał jeden i założył inny model?
kowal
Wysłany: Sob 9:46, 15 Cze 2013 Temat postu: Iglica i zestaw naprawczy czyli problemy z tylnym gaźnikiem
Witam od pewnego czasu mam problem z zalewanym tylnym garnkiem,
obojętnie jaki bym nie ustawił poziom paliwa to przelewa. Myślałem ze to zaworek iglicowy bo oring był już spasowany i puszczał paliwo po obwodzie lecz wczoraj przyszedł zestaw naprawczy i zaworek jest już git ale dalej się przelewało paliwo do cylindra. Po paru próbach i ciągłym zwiększaniu poziomu pływaka, teraz już jest na 30 mm ustawiony to się leje paliwo jak głupie..... z wydechu kopci niespalona mieszanka aż wstyd gdziekolwiek jechać. Pierwsze pytanie mam takie bo w zestawie naprawczym był taki bardzo mały i duży oring nie licząc tego co idzie na zaworek iglicowy, i nie mam pojęcia gdzie one maja iść a 2 pytanie to czy to normalne ze na tym tylnim gazniku ta iglica główna ma oznaczenie 5D35????? Nigdzie w serwisówce takiego czegoś niema i nie można ustawić jej wysokości. Na przednim gazniku iglica jest 5D47 wiec jest ok chyba.
Dodam tyle tylko ,ze jak silnik pracuje to mogę odpinać fajkę z tylnego gara i nie widać zmiany w pracy silnika a cylinder gorący no i swiece juz tez wymieniałem oraz przewody.
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin