FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
KRIS
Wysłany: Nie 13:03, 12 Maj 2013 Temat postu: dot. małej kompresji
Słuchaj Griba, moto jeździ dobrze i ładnie pracuje. Pamietając ubiegły sezon dolewałem trochę oleju, bo głównie kopci przy uruchomieniu. Jak obserwowałem to ubytki oleju są najbardziej widoczne przy częstych odpaleniach i jeździe po mieście. Dobre pytanie co chciałbym osiągnąć. Ja bardzo przywiązuję się do posiadanych rzeczy. Lubię to moto i chcę jemu pomóc
A tak na poważnie moto ma pewnie duży przebieg i w zimie jak wyciągnę silnik z ramy, ściągnę głowicę to zobaczę co w środku - w jakim jest stanie. Planowałem wyjazd w tym roku z kumplem do Rumunii. Z pewnych przyczyn nie wyszedł, ale za rok .... Chciałbym aby moto było sprawne, tym bardziej, że chyba się z tym typem zwiążę na dłużej, a już nowych nie produkują.....
griba
Wysłany: Nie 12:42, 12 Maj 2013 Temat postu: Remont
Właśnie mieliśmy na zlocie VX z podobną kompresją Mimo, że graniczna to 11 jeździ dobrze.
A co byś chciał uzyskać tym remontem? Jeździ dobrze?
Zdjąć głowice to nie problem, szlif zaworów i planowanie to pewnie około 300 zł, ale trzeba dxwonić i pytać w okolicy.
Do tego uszczelniacze, uszczelki i kilka oringów. Robotę sam ogarniesz.
Pozdr,
Griba
KRIS
Wysłany: Nie 12:14, 12 Maj 2013 Temat postu: Mała kompresja - optymista powie, że mogła być mniejsza
W dniu wczorajszym odebrałem moto od mechanika. Regulował gaźniki. Przy okazji sprawdził kompresję. Miał dwie wiadomości - dobra - kompresja podobna na obu cylindrach. Ta gorsza, że po 9 atm z groszami. Próba olejowa nieznacznie podnisła kompresję o około 1 atm. Według mechanika przyczyna tkwi w głowicach, a nie w pierścieniach. Ponoć po wymianie uszczelniaczy i doszlifowaniu zworów wzrośnie o około 3 do 4 atmosfer. Nadmieniam, że moto trochę bierze olej, ale ogólnie jest wszystko ok. - moto ma 20 lat i to już chyba przypadłość jego wieku. Jakie są Wasze opinie wieloletnich użytkowników VX-ów i wiele to kosztuje ? KRIS
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin