FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
jadeMotorem
Wysłany: Sob 19:54, 04 Maj 2013 Temat postu:
no właśnie tak samo pomyślałem ale nie mam takiego klucza żeby ją wykrecić :/ jutro coś pokąbinuje, żeby ją wykręcić.
Coś dziwnego zaczęło mi metalicznie stukać w cylindrze i tego sie najbardziej obawiam. Pojade na warsztat i się zapytam co to może być bo sam nie mam pojęcia.
mcteusz
Wysłany: Sob 19:45, 04 Maj 2013 Temat postu:
A może coś dzieje Ci się z jedną ze świec i po prostu dyma na jednym garze...?
jadeMotorem
Wysłany: Sob 14:46, 04 Maj 2013 Temat postu:
Nic takiego nie robiłem i za bardzo nie wiem o co chodzi
ale b. żadko coś takiego mi się zdarza zwłaszcza jak pojade gdzieś daleko i zatankuje na jakimś orlenie
Ikis
Wysłany: Sob 7:27, 04 Maj 2013 Temat postu:
Wkrętak... bo od śrubokrętu dostaje boleści...
Porównywałeś wchodzenie na obroty uchylając przepustnice poszczególnych cylindrów ręcznie? ale już bez ssania
jadeMotorem
Wysłany: Sob 3:01, 04 Maj 2013 Temat postu: Zamulony o 50%
Witam. Ostatnio miałem kolejny raz problem z obrotami ( 2 raz).
Sytuacja wygląda tak: odpalam> daje ssanie> a tu 1k-1.5k obrotów> myśle sobie no może nie rozgrzany:P, pochodził z 5 min> wsiadam, dodaje gazu... a on zamulony na maxa, połowa mocy... 80km na 4 biegu max:/
I odrazu przypomniała mi się sytuacja z przed roku jak jego kupiłem.
Wszystkie filtry miałem wymienione + olej na warsztacie, wsiadam któregoś razu i to samo. I co w takiej sytuacji zrobić jak nie mam nawet sróbokręta pod ręką bo jestm nad jeziorkiem pod namiotem:D około 30 min jazdy z przygazówkami i w końcu zaczą strzelac z rur i poszło> przepalił się!
nie wiem czy dobrze zrobiłem ale nie miałem wyjścia w tamtej sytuacji, teraz tak samo musiałem tak zrobić i chodzi ok.
Mam więc pytanie czy to może być wina paliwa czy czegoś innego i czy ktoś miał podobny problem i co z tym zrobił???
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin