FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
wluczykij85
Wysłany: Pią 22:18, 18 Sty 2013 Temat postu:
dziękuje za rady, bardzo cenne.
Dłuższy czas jeździłem bezobsługową honda cb z 79r., ale napaliłem się na vx, i stoi w garażu,
mam nadzieje jak osunę kilka drobnych szczegółów także bezproblemowo sezon obskoczę,
POZDRAWIAM
griba
Wysłany: Pią 20:09, 18 Sty 2013 Temat postu: Klej.
Hej!
Tak powinieneś dostać coś takiego - jest to zwykle rodzaj kleju dwuskładnikowego - z takim ja się spotkałem.
Pozdrowienia,
Griba
wluczykij85
Wysłany: Pią 17:16, 18 Sty 2013 Temat postu:
tak zrobimy, oczyszczę co sie da w ramie i poczekam na wiosnę,
a co do zdejmowania baku to od niego zacząłem
-raczej bym silnika nie wyciągał żeby bak zdemontować
choć pewnie i takie przypadki sie zdarzają. Dziękuje panowie za rady,
Ps. gdzie kupie taki /zimny spaw/ ?? w motoryzacyjnych?
griba
Wysłany: Pią 15:00, 18 Sty 2013 Temat postu: Silikon.
Hej!
1) Umyj te wycieki dokładnie i obserwuj co się dzieje zanim rozbierzesz silnik. Może był olej na wierzchu i brud się przylepił.
Można zawsze wyczyścić, odtłuścić i dać szary silikon z wierzchu - jak jest mały wyciek powinno się dać zalepić. Szkoda rozbierać dla takiego drobiazgu.
2) Zbiornik zdejmujesz bez wyciągania silnika i robisz z nim co chcesz. Polecam specyfiki do klejenia metalu - spawania na zimno. Daj gumy tak gdzie powinny być.
3) Myjesz normalnie myjką ciśnieniową, staraj się nie lać wody na cewki i pod siodło, reszta jak leci z góry do dołu. Potem odpal silnik, żeby się nagrzał i wysechł. Ja bym z myciem poczekał do ciepłych dni, chyba że masz w miarę ogrzewany garaż.
Pozdrowienia,
Griba
wluczykij85
Wysłany: Pią 8:09, 18 Sty 2013 Temat postu:
Griba, ten wyciek nie jest duży ale szpeci strasznie, oby dwie głowice po zewnętrznych stronach uciapane,(przypocone, brudne),kupiłem motocykl niedawno wiec nie wiem jak to sie zachowuje na ciepłym silniku. Poza tym odkryłem ze bak delikatnie przecieka, gdybym wyciągną silnik byłby lepszy dostęp zęby oczyścić to wszystko.
PS. myjąc ramę muszę uważać na jakieś kostki czy mogę motor potraktować jakimś środkiem a później myjką ciśnieniową i pozostawić do wyschnięcia???
dis
Wysłany: Czw 15:08, 17 Sty 2013 Temat postu:
Z robotą poradzisz sobie sam, jedyne co to możesz poprosić np. ojca czy jakiegoś kumpla o pomoc w przytrzymaniu jak będziesz wyjmował. Samemu też da radę ale w dwójkę i szybciej i łatwiej i bezpieczniej.
griba
Wysłany: Czw 9:27, 17 Sty 2013 Temat postu: Wyciek.
Hej!
Być może dałoby się silnik tylko przechylać po uwolnieniu z ramy i kołyski na lewo i na prawo i w ten sposób zyskać możliwość uniesienia pokryw.
A czy ten wyciek jest na tyle silny, że warto to ruszać?
Pozdrawiam,
Griba
wluczykij85
Wysłany: Czw 8:00, 17 Sty 2013 Temat postu:
dziękuje za szybka odpowiedz. cieknie właśnie z pod tych dużych pokryw tz. z pod pokrywy głowicy. jesli byłby silnik na wierzchu mozna by to dokładniej zrobić, tylko zastanawiam sie czy sam sie za to zabrać czy zlecić jednak jakiemuś serwisowi, wyciągałem silnik i wymieniałem uszczelki w hondzie cb 400 ale to był mniejszy silnik i lepszy dostęp. Byłbym w stanie sam to zrobic mając trochę kluczy i konto na Motorniczym??
dis
Wysłany: Śro 22:43, 16 Sty 2013 Temat postu:
Same pokrywy zaworów (te malutkie) można spokojnie ściągnąć bez wyciągania silnika i można w nich zastosować oringi w zastępstwie zwykłych znacznie droższych uszczelek - sprawdza się u nie jednego użytkownika w tym u mnie.
Jeśli chodzi tobie natomiast o pokrywę głowicy a nie zaworów to tam nie ma dedykowanej uszczelki i uszczelnia się cienką warstwą silikonu. Najlepiej byłoby zdjąć silnik i całą pokrywę głowicy by uszczelnić także na wewnętrznych krawędziach. Jeśli chciałoby się uszczelnić tylko na zewnętrznych można by nie ściągać silnika a tylko poluzować śruby i podnieść lekko pokrywę lecz według mnie takie działanie byłoby dobre tylko w nagłych wypadkach a nie w przypadku gdy do sezonu jeszcze sporo czasu i można to zrobić porządnie.
wluczykij85
Wysłany: Śro 20:35, 16 Sty 2013 Temat postu: pokrywa zaworów- wymiana uszczelek
witam, można wymienić uszczelki pod pokrywami zaworów bez wyciągania silnika z ramy?? co panowie polecacie standardowa uszczelke czy raczej jakies specyfiki (silikony, kleje itp.) Jestem od niedawna posiadaczem vx-a i staram się go przygotować do sezonu własnymi siłami, Proszę o poradę
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin