FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
góri
Wysłany: Wto 16:41, 23 Paź 2012 Temat postu:
Co ciekawe kontroli migają tylko na zimnym silniku, jako ,że postanowiłem dziś zakończyć sezon to przez zimę odszykuję maszyne pod każdym względem aby dała radę od wiosny;)
góri
Wysłany: Pon 23:07, 15 Paź 2012 Temat postu:
Wiem, wiem i jestem wdzięczny napewno sprawdzę
Chodziło mi o napisanie konkretniejszych objawów włącznie z ustawieniem już obrotów do normalności
griba
Wysłany: Pon 23:03, 15 Paź 2012 Temat postu: Punkty do sprawdzenia.
Tak właśnie myślę że powinieneś sprawdzić okablowanie w obwodach kontrolek - było - punkt 3, post z 04 Paź 2012 w tym wątku.
Pozdrawiam,
Griba
góri
Wysłany: Pon 21:43, 15 Paź 2012 Temat postu:
obroty wyregulowane ale kontroli wszystkie naraz czasem przy intensywnym hamowaniu, wrzucaniu luzu lub poprostu migną na raz... Początkowo myślałem ,że może olej idzie do przodu, smok odkryty i wtedy sonda pokazuje, podobnie płyn chlodniczy ale jednak to moim zdaniem bedzie gdzies problem z instalacją, może izolacja gdzieś się przetarła. Co myslicie?
griba
Wysłany: Pią 10:00, 05 Paź 2012 Temat postu: Bez ssania?
Ewentualny wpływ na rozgrzewanie bez ssania mają śruby składu mieszanki.
Ich regulację opisałem w dziale "Zrób to sam" >
http://www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx800-zrob-to-sam,9/regulacja-skladu-mieszanki-by-griba,1803.html
Z tym, że jeśli mieszanka jest ok (spalanie w normie, świece jednakowe, nie kicha, ciągnie bez szarpania od niskich obrotów) to nie przejmowałbym się tym, że bez ssania nierówno się nagrzewa.
Pozdrawiam,
Griba
góri
Wysłany: Pią 9:33, 05 Paź 2012 Temat postu:
Dzięki wielkie, z tym że tak rozgrzewało się przy zamkniętym ssaniu (?)
griba
Wysłany: Czw 23:01, 04 Paź 2012 Temat postu: Ssanie.
Hej!
Obroty na zimnym zawsze niższe niż na nagrzanym. Nie kręć na razie śrubą, bo stracisz synchro. Zobacz czy wszystko wróciło do normy.
Nagrzewanie cylindrów zależy od sprawności ssania. Sprawdź czy linki od rozgałęźnika ssania równo chodzą. Gdyby trzeba było, podłóż kawałek koszulki grubości 3-4 mm z przewodu 3x0,75 pod końcówkę pancerza linki ssania (w tym gaźniku, którego cylinder wolniej łapie).
W razie czego pytaj.
Pozdrawiam,
Griba
góri
Wysłany: Czw 19:10, 04 Paź 2012 Temat postu:
Płyny full, nie wiem przypadkiem czy to nie byla wina zwarcia przy dojeżdżaniu jak poruszyłem kierownicą i wtedy nie mignęła jedna a za 10 km na kolejnym skrzyżowaniu druga. Odpaliłem teraz go na zimno obroty jak to na zimnym koło 1000-1100 (po nagrzaniu zawsze kolo 1250 mam). Co mnie zmartwiło, przedni gar nagrzewa się wolniej od tylnego. Jak tylko bede mial czas rozgrzeje silnik sprawdze obroty i wtedy spróbuje podkręcić śrubą. Dzięki i pozdrawiam dalej czekam na rady w razie czego
griba
Wysłany: Czw 16:18, 04 Paź 2012 Temat postu: Kontrolki.
Hej!
Kontrolka temperatury jest połączona z kontrolką oleju diodą - jeżeli olej się zapali, zapali się również kontrolka temperatury.
Objaw niepokojący - obroty wyższe od normalnych na biegu jałowym nie powinny powodować zapalenia kontrolek.
1) Sprawdź poziom oleju i płynu chłodzącego.
2) Czy obroty nadal za wysokie? Spróbuj wyregulować śrubą przy tylnym gaźniku - prawa strona gaźnika.
3) Może to tylko przypadek, że obie sprawy się zbiegły. Sprawdź przewód idący do czujnika ciśnienia oleju - mniej więcej pod filtrem oleju. Może jest przetarty i zwiera do masy?
Daj znać co ustaliłeś.
Pozdrawiam,
Griba
góri
Wysłany: Czw 15:23, 04 Paź 2012 Temat postu: Problem, obroty, kontrolki.
Witam, panowie dziś wracając z uczelni po przejechaniu ok 20km nagle po dojechaniu i wrzuceniu luzu zauważyłem ,że wolne obroty wyniosły ok 1700-2000 a do tego przez chwilę zaświeciła się kontrolka oleju. Jadąc dalej w pewnym momencie mignęła czujka temperatury... Jakieś pomysły? ewentualnie podpowiedź samej regulacji wolnych obrotów? Do tego nieubłaganie zbliża się synchro i regulacja zaworów. Pozdrawiam
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin