FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
griba
Wysłany: Pon 13:29, 04 Cze 2012 Temat postu: Obroty.
Witam!
Jaroo, tak jak Dis piszę, wstępnie ustaw obroty biegu jałowego. Przy synchro zmienią się. Wtedy podreguluj je znów i to normalne, że synchro się nieco rozjedzie. Znów podreguluj synchro - w końcu trafisz na odpowiednie obroty.
Nie zapomnij wyregulować reakcji na gaz, żeby linki równo ciągnęły obie przepustnice - lekko odkręcaj manetkę i patrz, czy podciśnienie równo idzie, jak nie to reguluj linką gazu przy przednim gaźniku.
Obroty trochę mogą falować ale +/- 100 to dość duże falowanie. Sprawdź czy nie ma fałszywego powietrza - czy przewody powietrza szczelne i opaski przy gaźnikach dokręcone.
Uruchamiasz normalnie silnik - nie zdejmujesz fajek ze świec w żadnym wypadku. Skręcając śruby składu mieszanki usłyszysz, że silnik zwalnia i zobaczysz na obrotomierzu.
Pozdrawiam,
griba
dis
Wysłany: Nie 22:15, 03 Cze 2012 Temat postu:
Przy synchro trzeba ustawić wolne obroty mniej więcej przed synchro a następnie wyrównać podciśnienia i jak są równe a obroty za niskie to trochę podkręcić je śrubą regulacji obrotów biegu jałowego przy tylnym gaźniku. Po podniesieniu obrotów należy ponownie sprawdzić czy podciśnienia są takie same i jak co skorygować je lekko. Nie zapominaj o ustawieniu przepustnic.
Przy sposobie Griby na regulację składu mieszanki oba cylindry normalnie pracują i wtedy skręcasz jeden i nasłuchujesz na biegu jałowym. Moment w którym silnik zaczyna inaczej pracować jest dobrze słyszalny wiec na bank w niego trafisz.
jaroo_oo
Wysłany: Nie 21:25, 03 Cze 2012 Temat postu:
Witam ponownie.
Spróbowałem dzisiaj po raz pierwszy samodzielnie zrobić synchro.
Zamiast wakuometrów użyłem u-rurki wypełnionej olejem, jako tłumiki zastosowałem igły 0,4 mm. Miałem trochę problemów, jak nie w jedną to w drugą stronę. jak zgrałem gaźniki to okazało się że wolne obroty za niskie lub za wysokie, jak przestawiłem obroty to olej w u-rurce nie trzymał poziomu.
Czy najpierw ustawiam wolne obroty? czy robię to w trakcie jak synchronizuję gaźniki. Czy wolne obroty powinny lekko falować ok. +- 50-100, bo u mnie falują. I stąd może miałem problem żeby równo ustawić poziom oleju w u-rurkach. Jutro trochę pojeżdżę to sprawdzę czy mi się udało.
Czy ustawiając skład mieszanki wg instrukcji podanej powyżej skręcam śrubę aż zacznie przerywać, a następnie odkręcam (to rozumiem), ale głupie pyt. z mojej strony, czy odpalam każdy cylinder z osobna czy normalnie silnik i nasłuchuję przy regulacji (z tym mam problem bo nawet nie odróżniam czy pali na oba)
griba
Wysłany: Pią 17:09, 01 Cze 2012 Temat postu: Skład mieszanki.
Kolego tu masz jak wyregulować skład mieszanki >
http://www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx800-zrob-to-sam,9/regulacja-skladu-mieszanki-by-griba,1803.html#14603
.
Co do real foto to czekamy, aż DIS wstawi.
Pozdrowienia,
Griba
dis
Wysłany: Pon 22:21, 28 Maj 2012 Temat postu:
Nie musisz robić zaworów jeśli są ok a jedynie coś nie tak z synchro. Nie mniej aby przeprowadzić regulację zaworów trzeba zdjąć przedni gaźnik i wtedy wiąże się to ze sprawdzeniem synchro. Jutro z pracy postaram się wrzucić schemacik bo net coś mi w domu wolno chodzi i strony długo mi się otwierają.
jaroo_oo
Wysłany: Pon 21:43, 28 Maj 2012 Temat postu: śruba regulacyjna
Dzięki za pomoc.
Obejrzałem filmik i synchro nie będzie chyba już problemem.
Czy robiąc synchro muszę tez zrobić regulacje zaworów? czy najpierw zawory a potem synchro?czy na razie zawory zostawić w spokoju.
Gdzie mogę znaleźć jakieś rys. lub foto gaźników, na których widać śruby regulacyjne składu mieszanki? bo nad przepustnicą to mi nic nie mówi
dis
Wysłany: Czw 22:39, 24 Maj 2012 Temat postu:
Co do synchro gaźników na forum jest wstawiony link do filmiku z 1 zlotu gdzie była przedstawiona regulacja tegoż właśnie elementu (podczas faktycznej regulacji) a także pokazane jest gdzie są elementy pomocne przy regulacji zaworów.
A tak do tematu każdy gaźnik ma swoją oddzielną śrubę składu mieszanki. W tylnym znajduje się ona nieco powyżej przepustnicy w takim wgłębieniu, natomiast w przednim patrząc z boku od lewej strony znajduje się określił bym to na godzinie 2:00-3:00 od od przepustnicy też we wgłębieniu.
Po jeździe świeca raczej mokra nie powinna być a jedynie czarna co świadczy o zbyt bogatej mieszance. Jak jest mokra to tak jak by nie było zapłonu mieszanki. Mokra może się zdarzyć przy odpalaniu jak przyleje cylinder i nie zaskoczy on.
jaroo_oo
Wysłany: Czw 21:53, 24 Maj 2012 Temat postu: śruba regulacyjna składu mieszanki
Witam ponownie.
Przeszukałem forum i nie mogę nigdzie znaleźć gdzie się znajduje śruba regulacyjna składu mieszanki. Czy jest jedna na oba gażniki? (z mechaniki jestem zielony
) To co potrafiłem to już zrobione (wymieniłem filtry, płyny, olej w silniku, doprowadziłem motocykl do normalnego wyglądu) i co dalej? Chyba powinienem wyregulować zawory, zsynchronizować gaźniki (sa mokre świece - w przednim cylindrze bardziej), ale nie wiem jak to zrobić. Model VS51B z 94 r., Nr na gaźniku jest 45C50. Może ktoś z kolegów jest w okolicach Warszawy co mógłby to zrobić i ogólnie przejrzeć maszynę czy jej coś jeszcze dolega a przy okazji wytłumaczyć, pokazać i poduczyć podstawowej obsługi.
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin