FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
griba
Wysłany: Śro 17:48, 12 Paź 2016 Temat postu: Aktualizacja cd.
Dzięki za info.
Eh, skopiowałem "zły" adres.
Ten jest w porządku
http://www.griba.pl/stforky/2012/05/21/na-ktorym-biegu-jade/
Wyżej też poprawiłem.
dis
Wysłany: Śro 8:45, 12 Paź 2016 Temat postu:
Klikając link mi wyskakuje "Nie posiadasz uprawnienia do podglądu szkiców." i resta strony pusta. Chyba trzeba zmienić ustawienia dostępu.
A co do dyfra to gsx1100g ma jednak krótszeprzełożenie od VXa więc sięnie nadaje za to chyba z VZ1500 jest dłuższe. Ponieważ mam zapasowydyfer (z maszyny z zapasowym silnikiem) to będę kombinował, przynajmniej będę mógł zawsze oryginał wstawić i śmigać.
griba
Wysłany: Wto 23:37, 11 Paź 2016 Temat postu: Aktualizacja dokumentu
Aktualizacja - dodane ilustracje i rozszerzony komentarz
Na którym biegu jadę?
dis
Wysłany: Śro 20:02, 23 Maj 2012 Temat postu:
Niestety VX i VS 800 mają dokładnie takie same przełożenia skrzyni biegów a jedynie różnią się przełożeniem końcowym w dyfrzer tzn. intruz ma dłuższe przełożenie. Nie dziwi tym samym, że prędkość max naszego to 184 a intruza 154 czy 156 km/h (według instrukcji. Z tego wynika, że nie ma co kombinować ze skrzyniami.
griba
Wysłany: Pon 16:32, 21 Maj 2012 Temat postu: Przełożenia.
To fakt. Trzeba by z Niemiec ściągać graty.
Może lepiej od razu cały motor?
Daj znać jak coś będziesz miał - też poszukam.
OT > Tu mam instrukcję do GSX 1100 G - może ktoś się zainteresuje starszym bratem VX tyle, że z silnikiem R4 >
http://www.im.org.pl/vx/Suzuki_GSX1100G_Repair_Manual.zip
Pozdrawiam,
Griba
dis
Wysłany: Pon 16:20, 21 Maj 2012 Temat postu:
A znajdz do gsx1100g cokolwiek prócz oleju i kierunków no może i sprzęgła! Kwestia jakiej długości jest sam wał.
Poszukam w necie jak wyglądają przełożenia w obu skrzyniach i porównam czy są inne. Jeśli tak to może warto pokombinować.
griba
Wysłany: Pon 14:14, 21 Maj 2012 Temat postu: Wskaźnik.
Zbędny gadżet.
Żartowałem.
Dis, cały czas myślę o tych kołach w skrzyni biegów co by je podmienić.
A może gdyby dyfer to dać nie z intruza tylko z GSX 1100 G by lepiej podszedł?
Pozdr,
Griba
dis
Wysłany: Pon 14:03, 21 Maj 2012 Temat postu:
A wskaźnik i tak by się przydał
griba
Wysłany: Pon 13:39, 21 Maj 2012 Temat postu: Na którym biegu jadę by Griba
Witam!
Jak łatwo sprawdzić na którym biegu jedziemy nie mając dodatkowego wskaźnika?
To proste. Zakładam, że z pierwszym i drugim biegiem nie ma dużego kłopotu. Tu obroty rosną szybko i raczej pamiętamy, że przed chwilą ruszyliśmy.
Poza tym zwykle łatwo wyczuć zejście do neutrala nie patrząc na lampkę.
Przyjrzyjmy się położeniu wskazówek prędkościomierza i obrotomierza na trzecim biegu. Zauważcie, że prędkościomierz będzie miał wskazówkę wychyloną w lewo, a obrotomierz w prawo. Wskazówki będą się rozjeżdżać. Coś takiego
V obr
\ /
Zmieniamy na czwarty bieg i wskazówki idą praktycznie równo np. tak
V obr
\ \
lub tak
V obr
/ /
Zmieniamy na bieg piąty. Co się dzieje ze wskazówkami? Będą się zjeżdżać do siebie
V obr
/ \
Te zależności najlepiej widać przy połowie obu skal, a więc na początek przetestujcie je sobie przy prędkości około 100 km/h.
Pozdrowienia,
Griba
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin