Autor |
Wiadomość |
MarkuS
|
Wysłany:
Czw 17:49, 08 Paź 2015 Temat postu: |
|
wszystko śmiga jak należny jeszcze raz podziękował i LwG |
|
|
MarkuS
|
Wysłany:
Pon 19:44, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
podziękował serdecznie no to tylko ponownie wyciągnąć rozkręcić ustereczkę naprawić złożyć i jazda he he pozdrawiam |
|
|
STEFAN
|
Wysłany:
Pon 19:33, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
MarkuS napisał: |
Witam serdecznie po (krótkiej) przerwie he he intruz zagadał ale coś narozrabiałem mianowicie na biegu jałowym słychać zębatkę jak ociera zębami 1-nka wchodzi ciężko ale bez zgrzytów później 2 i 3 tez normalnie ale jak wbije 4 i 5 to tak samo zgrzyta jak na luzie mam pytanie czy ktoś posiada może szkic rys poglądowy kolejności zębatek i podkładek skrzyni biegów ?? mam przeczucie ze tam coś porypałem jak jeden nieogar podniósł mi karter ze skrzynia i wypadła zębatka i podkładka być może popierdzieliłem kolejność a może brakuje mi jeszcze jednej podkładki (brak wiedzy to porażka )pozdrawiam serdecznie |
Witam.
Tu masz całą przekładnie: http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm?fpg=/scrz/1993%20VX800/54.htm
oraz mechanizm sterujący przekładnią : http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm?fpg=/scrz/1993%20VX800/29.htm
Pozdrawiam Stefan |
|
|
MarkuS
|
Wysłany:
Pon 16:34, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Witam serdecznie po (krótkiej) przerwie he he intruz zagadał ale coś narozrabiałem mianowicie na biegu jałowym słychać zębatkę jak ociera zębami 1-nka wchodzi ciężko ale bez zgrzytów później 2 i 3 tez normalnie ale jak wbije 4 i 5 to tak samo zgrzyta jak na luzie mam pytanie czy ktoś posiada może szkic rys poglądowy kolejności zębatek i podkładek skrzyni biegów ?? mam przeczucie ze tam coś porypałem jak jeden nieogar podniósł mi karter ze skrzynia i wypadła zębatka i podkładka być może popierdzieliłem kolejność a może brakuje mi jeszcze jednej podkładki (brak wiedzy to porażka )pozdrawiam serdecznie |
|
|
griba
|
Wysłany:
Czw 18:38, 06 Lis 2014 Temat postu: Ok |
|
Ok, fajnie.
Chodź myślę, że system serwisowy Suzuki się nie myli, to dla świętego spokoju przed założeniem sprawdź nr na wale i korbach (czy zgodne z dobranymi panewkami).
Powodzenia w montażu,
pozdrawiam,
Griba |
|
|
MarkuS
|
Wysłany:
Czw 18:24, 06 Lis 2014 Temat postu: |
|
hejka tak jak mówiłeś panewki w serwisie suzuki i po sprawie ( tam krótkie 2 pytania nr ramy i kolor na panewkach i już wiedza o moto prawie wszystko nawet jakiego koloru jest motocykl) maja przyjść w przyszłym tygodniu (przesyłka) tak wiec może jeszcze zdążę przed zimą polatać dziękówka za pomoc bo już miałem ze stanów zamawiać pozdrawiam serdecznie |
|
|
griba
|
Wysłany:
Sob 11:13, 01 Lis 2014 Temat postu: Pomoc ;) |
|
Ok spoko, jak coś będziesz potrzebował to pytaj - postaram się pomóc. |
|
|
MarkuS
|
Wysłany:
Czw 9:39, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
ok będę działać jak nie ogarnę a na pewno tak będzie to dam znać dzięki za pomoc pozdrawiam |
|
|
griba
|
Wysłany:
Czw 0:37, 30 Paź 2014 Temat postu: Serwis Suzuki |
|
Panewki kupiłem w serwisie Suzuki (w moim przypadku w Gdyni).
Nie było problemu, tylko musisz ustalić jaki wymiar panewek potrzebny jest do Twojego wału i korb. Gdyby coś to opis i foto znajdziesz w moich postach.
O pomoc możesz też pytać Wieńka z forum Intrudera - podejrzewam, że on wie wszystko na temat VS 800. |
|
|
MarkuS
|
Wysłany:
Czw 0:24, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
witam mam pytanie gdzie zakupiłeś te panewki korbowodu i walu ja mam podobny problem ale z silnikiem vs 800 pozdrawiam serdecznie |
|
|
góri
|
Wysłany:
Wto 13:29, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
<bijepok> |
|
|
griba
|
Wysłany:
Pon 13:29, 21 Maj 2012 Temat postu: Składanie silnika |
|
Witam!
Teraz już mogę to zamieścić, bo dojechałem na zlot i wróciłem.
Od montażu i uruchomienia (wtorek 15.05) zrobione 1616 km.
W porównaniu do innych na zlocie to mój VX chodzi (na razie) dość cicho.
Może komuś się przyda - składanie silnika z opisem > Wymiana panewek korbowodowych. Część 3 - składanie i montaż silnika w ramie |
|
|
griba
|
|
|
griba
|
Wysłany:
Śro 16:51, 02 Maj 2012 Temat postu: Dalsze dywagacje |
|
Ok, dzięki za odpowiedzi.
Trochę zabawy z google i jestem już nieco mądrzejszy niż rano.
Nowa panewka główna wygląda tak...
To co wziąłem za pęknięcie to wyłażący spod "miedzianej" warstwy zamek (łączenie).
Spróbuje w poniedziałek podjechać gdzieś na pomiary. Może jednak dadzą radę główne panewki. Wtedy zostaną "tylko" korbowodowe do wymiany. |
|
|
dis
|
Wysłany:
Śro 16:37, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
loctite też posiada kleje do połączeń gwintowanych i nawet chyba ma 3 "siły" na bank 2.
ad.1 nie pomogę bo nie zagłębiałem się w to
ad.2 uszczelki powinny być dobre gdyż nie rozdzielałeś ich i siły nacisku w nich również nie zmieniałeś
ad.3 tak jak piszesz serwisówka podaje przesunięcie zamków o 120 stopni. Ciężko jest tak na prawdę obrócić pierścień ściśnięty w cylindrze więc może przy wysuwaniu się obróciły bądź ktoś złożył nie z takim, przesunięciem. Ustawił bym przesunięcie jak w serwisówce
ad.4 w japońcach między połówkami z tego co mi wiadomo nie stosowało się silikonu gdyż obie są dobrze spasowane i dokręcone jak trzeba nie powinny ciec. Nie mniej bardzo cieniutka warstwa czarnego wysokotemperaturowego silikonu nie zaszkodzi lecz pamiętaj bardzo mało go jak kartka papieru max.
ad.5 możliwe że są kleje o 2 różnych siłach, nie mniej nie ma się chyba co szczypać i wybrać do wszystkich średni tylko by wytrzymał te 150 stopni. |
|
|