FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
wiktor
Wysłany: Śro 19:47, 18 Kwi 2012 Temat postu:
rozumiem o czym do mnie piszesz że tak powiem
ale chciałem się upewnić
a artykuł bardzo chętnie przeczytam, mimo że już trochę informacji było w temacie o regulacji amortyzatorów
Dzięki za dotychczasową pomoc, Pozdrawiam
dis
Wysłany: Śro 19:44, 18 Kwi 2012 Temat postu:
Wiktor gdzieś w gazecie mam podane ile powinny się uginać amorki pod obciążeniem sprzęta. Jest to liczone w linii prostej od np osi koła to danego punktu znajdującego się dokładnie w pionie nad śrubą. Skok sprężyny to co innego a skok zawieszenia co innego. Skok sprężyny to skok samego amortyzatora a skok zawieszenia to różnica pomiędzy najbardziej skrajnymi położeniami osi w tym przypadku tylnego koła. W przypadku przedniego dla uproszczenia można przyjmować że jedno jest = drugiemu.
Jest to o tyle ważne że np. w przypadku zawieszeń opierających się na dźwigniach skok amortyzatora to np. 50mm ale dzięki dźwigniom taki skok przekłada się na skok zawieszenia czyli tylnego koła równy np 150mm.
Muszę poszukać dokładnych wartości to ci podam co i ile może nawet cały artykulik
A tak p.s. nowy laczek do nas do tyłu to ok 250zł więc nie jest to taka droga sprawa jak w większości sprzętów posiadających chociażby 1cm szersze laczki gdzie ceny już są o co najmniej stówę wyższe.
góri
Wysłany: Śro 18:40, 18 Kwi 2012 Temat postu:
Ja w dalszym ciągu polecam Shinko SR741
Miękka, ale póki co nie zjedzona po ok 1,5-2tys
i naprawde fajnie można się składać w zakręty
wiktor
Wysłany: Śro 17:52, 18 Kwi 2012 Temat postu:
tylko jazda nie do końca przyjemna jak się czuje uciekający tył
ale kasy też na razie nie ma także trzeba jakoś przetrwać
co do amorków rozumiem że dis miałeś na myśli odległość od górnej śruby amortyzatora do podłoża, czy od górnej śruby do dolnej ?
dis
Wysłany: Śro 17:32, 18 Kwi 2012 Temat postu:
Co do opon prosta sprawa dotrzeć do limitu i zmienić. Co do amorków sprawdzić ile się uginają pod obciążeniem sprzętu licząc pionowo w linii prostej. Nie powinny się ugiąć więcej niż bodajże ok 20mm jak uginają się więcej zwiększasz napięcie wstępne sprężyny.
wiktor
Wysłany: Śro 16:50, 18 Kwi 2012 Temat postu:
data na oponie to 50 tydzień 2004 roku
a więc już swoje lata ma :/
prosił bym jeszcze o jakieś sugestie- przemyślenia co do opony jak również o regulacji amortyzatorów
dis
Wysłany: Wto 22:49, 17 Kwi 2012 Temat postu:
Też wpierw sprawdził bym stan faktyczny opon. Moje poprzednie opony, dunlopy też wyglądały jeszcze ok ale miały prawie 10 lat. Zmieniłem je na tanie i deficytowe maxxisy i różnica jest kolosalna. Maxxisy znacznie lepiej kleją się do jakiejkolwiek nawierzchni nawet przy jeździe na wprost gdzie dunlopy bardzo chętnie "tańcowały".
A tak jeśli chodzi o te hagony to one chyba są progresywne i mają tylko regulację napięcia wstępnego sprężyny.
wiktor
Wysłany: Wto 21:03, 17 Kwi 2012 Temat postu:
jest to opona BRIDGESTONE, można jeszcze na niej śmigać nie widać żadnych pęknięć, ani skruszenia ze starości, ale sprawdzę dokładny model i rok produkcji
góri
Wysłany: Wto 20:57, 17 Kwi 2012 Temat postu:
Ja bym osobiście obstawiał ,że masz za twardą gumę na tylnej oponie
wiktor
Wysłany: Wto 20:18, 17 Kwi 2012 Temat postu: Amortyzatory HAGON- uczucie utraty przyczepności
Witam wszystkich.
Po raz kolejny mam do was pytanie, bo sam jak na razie nie umiem rozwiązać tego problemu.
A więc tak mam w moim VX-ie amortyzatory firmy HAGON identyczne jak można spotkać na allegro za ponad 800zł.
Podczas jazdy czasem odczuwam uślizgiwanie się tylnego koła przeważnie dzieje się tak na skrzyżowaniach gdzie ostrzej skręcam lub przy wyjeździe z ronda, jak na razie podczas jazdy w zakrętach nic takiego nie odczułem (nie zdarza się to zawsze nawet podczas pokonywania tej samej trasy).
Jak myślicie czym to może być spowodowane, co ewentualnie sprawdzić i czy jest jakaś ewentualna możliwość regulacja tych amorków ?
Nie chciał bym nigdzie zaliczyć szlifa :/
Pozdrawiam, Lewa
Bym zapomniał, przeważnie jeżdżę w pojedynkę, kilka razy zdarzyło się mieć pasażera ale nic takiego nie odczuwałem.
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin