FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
dis
Wysłany: Pią 16:30, 12 Mar 2021 Temat postu:
Szuwar ładne włączniki w obudowie obrabianej cnc można nabyć na allegro i fajne są podwójne bo zawsze jest dodatkowe miejsce na wpięcie innych, przyszłych wynalazków. Ja zakupiłem takie do tdm i vx. W tdm podepnę tam światła i może zasilanie gniazdka a w VX na bank podepnę tam wyłącznik podświetlenia napisu na pulpicie by nie raziło w nocy
)
szuwar
Wysłany: Pią 2:17, 12 Mar 2021 Temat postu:
Chciałem uniknąć kolejnego włącznika na kierze ale być może najprostsze rozwiązanie będzie też najlepszym. Jak się trochę ociepli pojadę sprawdzić jakie jest odczucie, bo dobierając moc kabla zakładałem, że grilla mi nie zrobi
Michu
Wysłany: Czw 15:15, 11 Mar 2021 Temat postu:
Przy 10W będzie 0,83A a to za dużo na potencjometr (no i byłyby na nim straty).
Przy takiej mocy to tyłka raczej Ci nie usmaży, zwykły wyłącznik zrobi robotę. A jeśli regulacja to jakiś regulator impulsowy.
dis
Wysłany: Czw 13:48, 11 Mar 2021 Temat postu:
szuwar napisał:
Co do ogrzewania, to kupiłem sam przewód (10W/1m) Właśnie się zastanawiam, czy jeśli podepnę pod manetki to będzie regulacja, czy nie
Wszystko zależy w jaki sposób manetki są regulowane. Ja bym władował jednak osobny włącznik np. z potencjometrem co na bank dało by regulację mocy.
szuwar
Wysłany: Czw 12:49, 11 Mar 2021 Temat postu:
Michu napisał:
No, Szuwar, idziesz w premium
Teraz będzie miało Cię co trzymać jak odwiniesz manetę
Ten "parzytyłek" ma regulowaną moc czy tylko on/off?
Grunt, że już nie zjeżdżam na bak
A z tyłu niestety mam za dużo miejsca, dlatego przypuszczam, że może być to jakieś rozwiązanie dla wysokich i może szyba bez deflektora starczy
Będę się widział z Disem, to go posadzę i niech się wypowie.
Co do ogrzewania, to kupiłem sam przewód (10W/1m) Właśnie się zastanawiam, czy jeśli podepnę pod manetki to będzie regulacja, czy nie
Michu
Wysłany: Czw 10:08, 11 Mar 2021 Temat postu:
No, Szuwar, idziesz w premium
Teraz będzie miało Cię co trzymać jak odwiniesz manetę
Ten "parzytyłek" ma regulowaną moc czy tylko on/off?
Zyjon
Wysłany: Wto 23:29, 09 Mar 2021 Temat postu:
Działa link. Dziękuję. Fajna sprawa z tą matą.
szuwar
Wysłany: Wto 12:04, 09 Mar 2021 Temat postu:
Dodałem fotki, mam nadzieję, że link zadziała
https://drive.google.com/drive/folders/1hcxtwtzEAT6G4z2uiVyDpi1OLK0Knt0r?usp=sharing
Zyjon
Wysłany: Pon 21:58, 08 Mar 2021 Temat postu:
Możesz szuwar wrzucić foto? Ja już też chyba swój typ znalazłem:
https://www.vx800.de/forum/viewtopic.php?t=3834&highlight=Sitzbank
szuwar
Wysłany: Pon 1:26, 01 Mar 2021 Temat postu:
Ja już swoją przerobiłem. Dzięki podcięciu jest szerzej i można bardziej się cofnąć nie jadąc na bak. Co prawda mi to specjalnie nie jest potrzebne ale dla wyższych chyba wygodniej. Tylko jeszcze ogrzewanie muszę podpiąć i sprawdzić co to daje w czasie jazdy
Zyjon
Wysłany: Nie 21:18, 28 Lut 2021 Temat postu:
Dzięki szuwar i Dis. Na razie odwiedziłem kilku tapicerów i jestem w tym samym punkcie, co na początku. Z mocnym podwyższeniem raczej lipa. W grę raczej wchodzi jakieś profilowanie i co najwyżej bardzo lekkie poszerzenie. Muszę jeszcze poszperać po niemieckim forum za jakimiś pomysłami. Na pewno sama zmiana obicia już coś da, bo irytyje mnie ześlizgiwanie na bak. Nie potrafię też zdecydować się czy z garbikiem (ładniej wygląda) czy bez ((myślę, że lepiej dla jazdy solo, jak zwykle jeżdżę). Na razie stwierdziłem, że solowa kanapa np mustanga byłaby najlepsza. 🙃
Na zmianę kiery może też kiedyś przyjdzie czas. Dojrzewam do tego.
dis
Wysłany: Czw 10:41, 18 Lut 2021 Temat postu:
Kanapa to jest zawsze kwestia danej osoby po pod jego dup... ma pasować. Tzw. garbik jest przydatny w przypadku jazdy z pasażerem, gdyż nie zsuwa się nam na plecy dociskając do zbiornika.
Jeżeli chodzi o podwyższenie, to 10cm o których wspomniałeś będzie wyglądało trochę dziwnie bo to dość dużo i zaburzy linię chyba, że w jakiś sposób "zamaskujesz" tą wysokość.
Jeśli chodzi o podwyższenie kierownicy i jej poszerzenie to ja taką mam. W moim przypadku zmieniona jest sama kiera bez riserów ale jej profil jest wyższy co przy szerokości ponad 80cm wymusiło wymianę linek na dłuższe, o przewodzie hamulcowym też warto pomyśleć choć tam akurat trochę zapasu jest.
szuwar
Wysłany: Śro 18:01, 17 Lut 2021 Temat postu:
Właśnie zabieram się do przeróbki swojej. Będę uderzał w takim kierunku
https://allegro.pl/oferta/kanapa-fotel-tapicer-suzuki-gs500-gs-500-8416273804
+ orzewanie dupy kierowcy. To podcięcie w dół poszerza powierzchnię siedzenia i powinno poprawić komfort przy większych przelotach. Garbik się przydaje przy jeździe we dwoje. Oryginale profilowanie oznacza ciągły atak na nery
Ale jak chcesz podnieść to pewnie najlepszy byłby kształt kanapy klasycznej co może wyglądać troszkę ... filuternie?
)) Jak podejmiesz decyzję wrzuć co wymyśliłeś.
Zyjon
Wysłany: Śro 12:08, 17 Lut 2021 Temat postu:
Dziękuję Michu ale te fotki wyglądają mi tak samo jak moja ori kanapa.
A z innych Suzi kanapa podejdzie (np z gs, gsf), bo niektóre wyglądają podobnie a jest większy wybór już obszytych.
Michu
Wysłany: Śro 0:49, 17 Lut 2021 Temat postu:
Możesz jeszcze się rozejrzeć za amerykańską wersją
[img]https://i.ibb.co/sgwCX3J/received-2604824563082766.webp[/img]
Europa
[img]https://i.ibb.co/KDMDtd5/received-554277451848356.webp[/img]
Ameryka
Siedzi się trochę wyżej i dalej. Ogólnie też jest trochę szersza, żona twierdzi, że z tyłu też jest wygodniej.
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin