Autor |
Wiadomość |
david.1606
|
Wysłany:
Śro 22:52, 14 Mar 2012 Temat postu: |
|
Wiesz i tak muszę zrobić coś z tym chlaniem oleju i gotowaniem się silnika :/ ale bynajmniej o jedno mam mniej ) |
|
|
griba
|
Wysłany:
Śro 21:08, 14 Mar 2012 Temat postu: Kompresja. |
|
Heja!
Super, cieszę się że pomogłem i obędzie się bez ingerencji w silnik.
Kompresja praktycznie wzorcowa.
Pozdrawiam,
Griba |
|
|
dis
|
Wysłany:
Śro 20:37, 14 Mar 2012 Temat postu: |
|
Podsumowując: koniec remontu |
|
|
david.1606
|
Wysłany:
Śro 19:05, 14 Mar 2012 Temat postu: |
|
Griba co ja bym bez ciebie zrobił dziś w przerwie odpaliłem motocykl chodził może ponad 5 minut i jak wcześniej bez Manety full i na zimnym było front 6 na 11-13 tył 8 na 11-13 tak teraz uwaga.... front 13 na 11-13 tył 12 na 11-13 )))) |
|
|
david.1606
|
Wysłany:
Wto 21:23, 13 Mar 2012 Temat postu: |
|
Dziś nie miałem jak sprawdzić męczymy się już 3miesiąc z hondą XX spadek ciśnienia oleju przy nagrzaniu ale dziś przełom . jutro nie będzie szefa to zdarzę sprawdzić,mysle ze na ciepłym powinno być lepiej, oczywiście dam znać jaki wynik |
|
|
griba
|
Wysłany:
Pon 22:45, 12 Mar 2012 Temat postu: Zmiana. |
|
Do testu silnik rozgrzany, akumulator naładowany (co by kręcił odpowiednio szybko) i powinna być zmiana jak nic.
Dawaj znaka jak zmierzysz.
Pozdrawiam,
Griba |
|
|
david.1606
|
Wysłany:
Pon 20:06, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
Wiesz Griba dałeś mi ziarno nadzieji jutro jak bede w pracy sprawdze jesli bedzie zmiana opisze. poprzednio tył 8 przód 6. |
|
|
griba
|
Wysłany:
Pon 13:04, 12 Mar 2012 Temat postu: Przepustnica. |
|
David!
Praktycznie ZAWSZE pomiar wykonuje się przy otwartej przepustnicy - czy to motocykl czy samochód. Przy zamkniętej przepustnicy gaźnik (gaźniki) dławią dolot i dopływa mniej powietrza (tak to rozumiem).
Manual - Twist the throttle grip full open. - s. 3-1 Engine.
SPRAWDŹ na otwartej przepustnicy - SZKODA Twojej roboty, bo z silnikiem pewnie jest DOBRZE.
Pozdrawiam,
Griba |
|
|
david.1606
|
Wysłany:
Pon 1:14, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
hmh wiesz jeszcze nie mierzyłem w ten sposób w każdym motocyklu jakim mierzyłem kręciłem bez gazu tak długo aż wskazówka zegara przestała się unosić, myślę ze jeśli odkręcił bym manete to jedynie przyspieszyło by nieco proces sprawdzania ale wyniku raczej by nie poprawiło .. mogę gdybać ze gdybym odkręcił manete to może bogatsza mieszanka uszczelniła by nieco cylek.. alr to tylko moje gdybanie.tak czy owak kompresja poniżej krytyki.mimo to motocykl odpala co mnie dziwi .planuje wymienić pompę oleju stara była zmechacona wiórami z resztek pierścieni itp. wyczyściłem ale liczyłem się z tym ze czeka mnie jej wymiana. pierścienie tłokowe szukam może znajdę idealne czekam na odpowiedz z intercars'u o dostępności i wymiarach.oraz uszczelniacze zaworowe mam nadzieje ze znajdę coś w normalnej cenie bo 10zł za kawałek simmering'u wartości 20gr to za dużo |
|
|
griba
|
Wysłany:
Pon 0:42, 12 Mar 2012 Temat postu: Full. |
|
Hejka!
Refleksja po czasie, głupie, ale > czy odkręciłeś na full manetkę przy pomiarze?
Pozdrawiam,
Griba |
|
|
david.1606
|
Wysłany:
Wto 13:40, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
Znajomy poradził mi wczoraj zebym zrobił test olejowy i wykluczył czy to pierscienie czy zawory,niestety dzis snieg nas zaskoczył i musiałem z buta do roboty iśc |
|
|
david.1606
|
Wysłany:
Pon 20:06, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
robewa01 przyglądałem sie korbą i tłoką z bmw najbardziej podchodzą z bmw-e30 z tym ze skok 2mm wyższy znów w innym pasującym z bmw 2 niższy. jeśli możesz to napisz coś więcej ta temat tych przeróbek |
|
|
david.1606
|
Wysłany:
Nie 21:33, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
Zawory tez podejrzewam,ale aż taki spadek 6 i 8 z 11-13 to za dużo. a nowe pierścienie to zawsze nowe >dzięki za info zaraz oblukam temat Flinster"a
Poza tym spalanie oleju,albo pierścień olejowy albo uszczelniacz zaworu. |
|
|
griba
|
Wysłany:
Nie 20:33, 26 Lut 2012 Temat postu: Pierścienie? |
|
Hejka!
David, jesteś pewien że to pierścienie? A może źle dotarte zawory?
Po wlaniu oleju coś się zmienia?
Flinster znalazł źródło dorabianych pierścieni. W jego wątku jest info.
Pozdrawiam,
Griba |
|
|
david.1606
|
Wysłany:
Nie 19:14, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
Teraz jak przemyślałem ten mix z BMW zastanawiam sie jak wygląda sprawa wywarzania wału,inna masa korby i tłoka. nie czujesz jakiś dziwnych pozytywnych wibracji ? ;D |
|
|