FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
maciej792
Wysłany: Nie 15:23, 18 Mar 2012 Temat postu:
http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=amortyzator+suzuki+vx+800+hagon
a co panowie sądzicie o takich, beda? bo mnie tyłek i kregi nieraz już bolą
dis
Wysłany: Nie 20:48, 11 Mar 2012 Temat postu:
Maciej na tył to i tak nie jest za wysoka cena. Na tył nowe trzeba liczyć minimum przynajmniej 600-700zł no chyba że np weźmie się podwójne z Quada za ok 200zł szt tylko pytanie na jaką masę są one przewidziane i jakie jest ich zachowanie bo długość i mocowania ma takie same jak u nas (niektóre modele)
maciej792
Wysłany: Nie 15:41, 11 Mar 2012 Temat postu:
A ktoś zna cenę amorka tył? znam tą z allegro >850 zł, troche drogo
dis
Wysłany: Sob 16:16, 10 Mar 2012 Temat postu:
Shrequ weź cieńsze siedzenie sobie zrób. Kierowca stanowi najwyżej położoną masę motocykla w czasie jazdy i obniżenie no o 5cm wysokości siedzenia znacznie wpłynie na obniżenie środka ciężkości całego składu (maszyna+jeździec) a dokładniej obniży go o co tobie właśnie chodzi. Może to jest prostszy sposób niż przerabiani amortyzatorów?! P.S. bardzo dziękuję za maila i wszelkie prośby będą spełnione
BOhu
Wysłany: Sob 0:18, 10 Mar 2012 Temat postu:
nie nie, nie o to chodzi, chodzi o to by obniżyć trochę środek ciężkości, by stabilniejszy był, może się mylę, ale na mój rozum może się to udać,
pozdrawiam
shrequ
david.1606
Wysłany: Wto 18:56, 10 Sty 2012 Temat postu:
Ja sie tak zastanawiam czy wy czasem z naked'a nie chcecie chopera zrobic..
BOhu
Wysłany: Wto 1:48, 10 Sty 2012 Temat postu:
A może by i tak, że zmienić punkt mocowania, tylko, że by to było mocne, to trzeba to dobrze przemyśleć, porządnie zaprojektować, bo obciążenia z bagażem bywają znaczące... Kiedyś i o tym myślałem, może pora wrócić do tej koncepcji.
david.1606
Wysłany: Sob 4:06, 07 Sty 2012 Temat postu:
tak jak pisze dis starczy zmienić punkt mocowania amortyzatora robiłem już takie rzeczy na kilku motocyklach , u siebie jedynie podnosiłem.
góri
Wysłany: Śro 15:29, 04 Sty 2012 Temat postu:
Wydaje mi się ,że trzeba by dokonać takiej operacji bardzo perfekcyjnie bo łatwo można geometrie maszyny zmienić oraz sprawność działania takich amortyzatorów bedzie inna bo kąt sie zmieni
dis
Wysłany: Śro 13:06, 04 Sty 2012 Temat postu:
Chcesz obniżyć tył to zainwestuj w zestaw obniżający bez kombinacji w amorek (nie będziesz kupował amorków tylko zestawik). Są takie zestawy podobnie jak do podnoszenia maszyny w tym że w naszym sprzęcie cały amorek miałby trochę inne pochylenie w takim przypadku. Jak masz możliwość możesz sam spróbować dorobić przesunięce, dystans (czy jak inaczej to nazwać) punktów mocowania amorka aby np. górne mocowanie przesunąć o te 2-4 cm wyżej co da efekt obniżenia maszyny bez ingerencji w oryginalne sprawne amorki.
góri
Wysłany: Śro 0:58, 04 Sty 2012 Temat postu:
Wydaje mi się ,że oryginalny gazowy będzie trudniej przerobić niż samą sprężynę jak te z Hagona (chociaż to szkoda troche kombinować przy takich nówkach bo to dobra firma i w razie uszkodzenia to kasa w piach). Polak w sumie potrafi to szlifierka, migomat i do dzieła
BOhu
Wysłany: Śro 0:44, 04 Sty 2012 Temat postu:
No właśnie widzisz... zamierzam, ale chyba najpierw kupię gdzieś używek parę, coby poeksperymentować. Chciałbym skrócić o 2 do 4 cm, ile dokładnie - jeszcze nie wiem, coby obniżyć cały motocykl. Przód - wiadomo- wypuszczasz lagi, z tyłu jest gorzej. Inna sprawa, że można kupić po prostu krótsze używki z innego motocykla, podobno, z któregoś VNa podejdą, tylko nie pamiętam w tej chwili z którego...
Shrequ
dis
Wysłany: Wto 22:22, 03 Sty 2012 Temat postu:
A co dokładnie potrzeba? Ja posiadam tylko ogólne informacje co i gdzie lecz niestety bez szczegółów. Całość to trochę ciężko samemu rozebrać.
BOhu
Wysłany: Wto 21:07, 03 Sty 2012 Temat postu: Budowa amortyzatora tył
Witam!
Jak w temacie - czy ma ktoś jakieś info o tym?
Pozdrawiam
Shrequ
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin