Autor |
Wiadomość |
wiktor
|
Wysłany:
Wto 13:08, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
farba jest i właśnie na lewym deklu jest trochę zadrapań co mi najbardziej przeszkadza i przebarwione kolanka |
|
|
david.1606
|
Wysłany:
Wto 2:17, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
Wiktor nie przejmuj sie moja zuzannka po zimie pewnie wygląda podobnie jak twoja tym bardziej ze bardzo wcześnie zacząłem sezon :)jesli nadal masz farbe na silniku to spec preparaty do czyszczenia silników z oleju spryskujesz czekasz gora 10 sekund i spłukujesz z tym ze jesli masz gołe alu to środek zostawia białe wyraźne zacieki bo wchodzi e reakcje z gołym alu. |
|
|
wiktor
|
Wysłany:
Pon 22:43, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
wracając do tematu
na razie no polerowałem pokryw bo musiał bym robić to samo z cylindrami gdzie czynność nie jest taka łatwa pomiędzy żeberkami,
a jest inne pytanie czym czyścić silnik ?
jakieś specjalne preparaty czy sama woda lub jeszcze jakieś pomysły żeby efekt był jak najlepszy?
po wczorajszej przejażdżce i oglądaniu innych sprzętów mam kompleksy dotyczące wyglądy mojej maszyny |
|
|
david.1606
|
Wysłany:
Pon 20:43, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
od polerowania minęło prawie rok,jakiś mocnych zaciemnień nie widzę raz na 2m-ce można przetrzeć miękka szmatką z dodatkiem dobrej pasty polerskiej po uprzednim umyciu i wysuszeniu,brud czy ślady oleju ,błoto szybko schodzą myjką z tak gładkiej powierzchni.zestaw kupiłem specjalnie z myślą o tych kapach i wyszło jakieś 74zł w tym kilka krążków z filcu technicznego o rozmiarach ok 2.5cm i jeden 14. do tego 3 pasty stałe gradacji 400 600 i chyba 1200 ,dwie białe i zielona 1200.pasty śmierdzą krowim plackiem nie wiem czemu biała 400 usuwa nawet ślady nadlewek i lakier z kap.
zielonej zostało mi z 3/5 po wypolerowaniu Vx'a kumpla virazki 535 dwa razy i Gs'a550 zatem wydajna |
|
|
wiktor
|
Wysłany:
Nie 14:26, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
wiem że podstawa to żeby był czysty, ale ten błysk byłby jeszcze lepszy |
|
|
STEFAN
|
Wysłany:
Nie 13:39, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
wiktor napisał: |
i teraz pytanie co najlepiej zrobić ;/ hmm.. trzeba to dobrze przemyślec |
Utrzymać w czystości korzystając z wody i czyściwa.
A doznania z jazdy będą podobne jak u naszego kolegi david.1606.
Pozdrawiam Stefan |
|
|
wiktor
|
Wysłany:
Nie 12:51, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
i teraz pytanie co najlepiej zrobić ;/ hmm.. trzeba to dobrze przemyślec |
|
|
STEFAN
|
Wysłany:
Nie 12:41, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
wiktor napisał: |
david.1606 a żeby utrzymać ten efekt potrzebna jest częsta pielęgnacja ? bo z tego co mi wiadomo to aluminium się utlenia, a nie wiem jak to jest w tym przypadku. |
I w tym przypadku jest tak samo.
Chcąc utrzymać ten efekt na jako takim poziomie jeśli chodzi doznania wizualne, niestety trzeba często wracać do tego tematu.
Nawet położenie na tą piękną powierzchnię lakieru na długo jej nie zabezpieczy przed codzienną eksploatacją.
Powiem więcej po lakierze i ubytkach jego na powierzchni pracy będzie więcej niż by go tam nie było.
Pozdrawiam Stefan |
|
|
wiktor
|
Wysłany:
Sob 18:26, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
david.1606 a żeby utrzymać ten efekt potrzebna jest częsta pielęgnacja ? bo z tego co mi wiadomo to aluminium się utlenia, a nie wiem jak to jest w tym przypadku. |
|
|
góri
|
Wysłany:
Sob 11:58, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
Świetny efekt! Gratuluje;) |
|
|
david.1606
|
Wysłany:
Sob 4:16, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
tak mniej więcej wyglądała wypolerowana pokrywa jak juz pisałem pasta tempo po pastach stałych tylko rysowała co widać na zdjęciu.
|
|
|
wiktor
|
Wysłany:
Śro 19:39, 28 Gru 2011 Temat postu: |
|
Ikis zgadzam się z tym, że jest to bardzo dobre do chromu, sam dzisiaj czyściłem ślady buta poprzedniego właściciela i wszystko ładnie zeszło bez zbędnych rys.
Co do pokryw właśnie trzeba najpierw usunąć farbę tak jak pisał david.16.06, co do dalszej pracy ciężko powiedzieć próbowałem tym czyścić obudowe silnika, ale efekt nie był najlepszy. Prawdopodobnie będę próbował czyszczenia pastą. |
|
|
góri
|
Wysłany:
Śro 14:45, 28 Gru 2011 Temat postu: |
|
Aaaa no właśnie lakier najpierw usunąc... to moznaby całe moto tak dopucowac; D |
|
|
david.1606
|
Wysłany:
Śro 12:20, 28 Gru 2011 Temat postu: |
|
góri napisał: |
Pokryw od VX nie wypolerujesz tym... one sa matowe to musi byc jednak inny rodzaj metalu... |
Pokrywy da wie wypolerować tylko ze są pomalowane,trzeba wpierw usunąć farbę ja zrobiłem to papierem ściernym na gąbce do tynków potem filc i zielona pasta stała z allegro,efekt coś ala chrom ale innej barwy, zdjęcia na forum
Po wypolerowaniu chciałem poprawić TEMPO to tylko rysowała |
|
|
Ikis
|
Wysłany:
Sob 16:30, 24 Gru 2011 Temat postu: |
|
Byłem w castoramie, kupiłem spróbowałem. O polerowaniu aluminium można zapomnieć. Owszem lekko nałbyszcza ale jakies to takie... ale chromy tu inna bajka. Pięknie usuwa przypalenizny z obuwia itd. Wygląda na to że nie rysuje powierzchni ale uważać trzeba. Aha za 12 zł kupuje się ok 3 metrów takiej waty.
Strasznie się "pyli" więc trzeba uważać gdy czyści się miejsca wrazliwe na takie zanieczyszczenia.
Poszedłem za ciosem i wyczyściłem wydechy ale "watą" przeznaczoną do celów kuchennych |
|
|