FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
dis
Wysłany: Pon 18:32, 21 Lis 2011 Temat postu:
IVF też piszą w serwisówce że najlepiej ze sprzętem pomiarowym suzuki do tego podchodzić
ivf
Wysłany: Pon 16:16, 21 Lis 2011 Temat postu:
te wartości poszczególnych oporności o dupe rozbić.. najlepiej jak do sprawdzenia jest możliwość podmiany regulatora napięcia od kogoś znajomego.. ostatnio znajomemu w marauderze (podobny silnik i regulator) mierzyłem oporności zarówno zepsutego regulatora, jak i nówki i wychodziły kosmosy.. to są układy z diodami, tam ze zwykłym miernikiem chyba nie ma co podchodzić.. (dodam tylko dla jasności, że na starym regulatorze prąd się sypał, na nowym jest ok)
niemniej jednak, można pomierzyć wszystkie możliwe napięcia, zgodnie z serwisówką, z tym poradzi sobie każdy miernik..
dis
Wysłany: Nie 21:07, 20 Lis 2011 Temat postu:
wyślij maila na priv to dostaniesz bo mam na twardym
Przemek
Wysłany: Nie 12:01, 20 Lis 2011 Temat postu:
Dzięki panowie z tym już się uporam.
Jeszcze jedno zebym z każdą pierdółką nie musiał pisać, macie moze jakieś namiary na serwisówki?
dis
Wysłany: Nie 0:29, 20 Lis 2011 Temat postu:
Griba nie poprawi a jedynie doprecyzuje
Moduł zapłonowy jest bezpośrednio pod siedzeniem, natomiast regulator napięcia znajduje się jak by to powiedzieć, od dołu przytwierdzone do ramy od strony koła. To jest taki element z radiatorem z którego wychodzą przewody. Ja bym powiedział że ten radiator trochę do bani mocowany bo błota trochę na nim zawsze się zgromadzi, przykręcane na 2 śruby.
Rysunek poglądowy gdzie to jest, patrząc od tyłu moto i od dołu zobaczysz na bank.
W serwisówce info o nim są w rozdziale 7-4. Wychodzi z niego 6 styków i można go sprawdzić dokładnie mierząc opór pomiędzy poszczególnymi z nich. Tutaj z serwisówki jak on wygląda i jakie ma połączenia z opornością poszczególnych (jednostki kiloohmy)
griba
Wysłany: Sob 18:02, 19 Lis 2011 Temat postu: Odpowiedzi.
Hej!
1) Regulator chyba zintegrowany z modułem zapłonowym? Zaraz DIS mnie poprawi.
2) Odpowietrznik na ramie, patrząc na lewą stronę moto na wysokości mniej więcej góry chłodnicy jest taka śrubka wkręcona w ramę (płyn płynie do chłodnicy ramą kawałek, stąd w niej odpowietrzenie).
Pozdr,
Griba
Przemek
Wysłany: Sob 16:49, 19 Lis 2011 Temat postu:
przepraszam, że tak długo. To zdecydowanie regulator napiecia. A mam jeszcze pytanie- gdzie jest regulator i jak wygląda?
Jeszcze jedno musiałem spuścić płyn chłodniczy i z powrotem się wszystko nie zmieściło- sam się odpowietrzy czy jest gdzieś odpowietrznik? pozdrawiam
góri
Wysłany: Nie 13:43, 06 Lis 2011 Temat postu:
Kumpel miał taki problem i siadł mu regulator napięcia
dis
Wysłany: Sob 22:05, 05 Lis 2011 Temat postu:
Przyczyn może być kilka ale wpierw trzeba posprawdzać poszczególne elementy, by dojść czego to wina.
Wpierw sprawdź jaki jest prąd ładowania aku bo jeśli nie jest ładowany to nawet nowy tobie siądzie. Odpal moto i wkręć na 5tys. obrotów. Włącz światła na długie (bez kierunków i stopu). Weź miernik i sprawdź napięcie na aku w takich warunkach (potrzebne 2 osoby jedna trzyma obroty druga mierzy chyba że miernik jakoś zamocujesz). Napięcie powinno być pomiędzy 13,5V a 15,5V. Jeśli jest za niskie to jest za słabe ładowanie a tak właściwie można powiedzieć jego brak. Akumulator powinien być do takiego testu w pełni naładowany. Jest to pierwszy test jaki trzeba wykonać. Test według danych serwisowych.
Dodatkowo można sprawdzić jakie jest napięcie przy uruchamianiu silnika. Normalnie w spoczynku napięcie jest ok 12,8V bądź ciut więcej. Jeśli przy odpalaniu napięcie spada mocno (zawsze zmaleje ale bez przesady) czyli poniżej 11-12V to aku jest padnięte tzn. nie trzyma pojemności i można sobie go zmienić.
Skoro odpalasz część czasu normalnie a później pada to obstawiał bym brak ładowania.
Największy prąd płynie przez przewody przy rozruchu. Nie mniej przewody mogą się trochę grzać jak mają większy pobór prądu. Stąd też sprawdził bym połączenie masy z aku do ramy.
Z aku zewnętrznego jak odpala normalnie to znaczy że twój nowy pada więc jak sprawdzisz te podstawowe rzeczy będzie można coś wskazać, wykluczyć bądź szukać dalej przyczyn niedomagania.
Przemek
Wysłany: Sob 17:17, 05 Lis 2011 Temat postu: problem z odpalaniem
witam. mam problem z odpalaniem tzn z kabli pali bardzo ładnie natomiast z
rozrusznika po kilku odpaleniach pada akumulator ( akumulator jest nowy 16 Ah Bosch) i strasznie grzeją się przewody przy prądowe myślałem, że to wina rozrusznika wyjąłem go i zawiozłem do sprawdzenia. Facet twierdzi że nic mu nie jest. Gdzie dalej szukać? Może ktoś miał taki przypadek jakieś zwarcie przy alternatorze albo coś innego
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin