Autor |
Wiadomość |
dis
|
Wysłany:
Wto 22:30, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
Mi palił 10/100 w zeszłym sezonie i to dlatego:) |
|
|
czarny
|
Wysłany:
Wto 18:25, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
ja też zrobiłem raz 40 na rezerwie |
|
|
waffen99
|
Wysłany:
Wto 17:28, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
To ciut mało zrobiłeś na tej rezerwie. Ja robię 50 km. |
|
|
dis
|
Wysłany:
Wto 11:01, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
I jeszcze jedna dobra rada jak przełączysz na rezerwę to zawitaj od razu na pierwszą stację. ja na rezerwie przejechałem max 20km i nie wiem czemu tak mało :/ ale lepiej nie kombinować bo pojemność baku już sprawdzałem przez dopchanie sprzęta na stacje |
|
|
czarny
|
Wysłany:
Pon 21:43, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
dzięki. Sorki, że was takimi problemami bombarduję, ale to moje pierwsze moto, także wszystkiego się muszę od zera uczyć Dziękuję i pozdrawiam. |
|
|
STEFAN
|
Wysłany:
Pon 21:21, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
Możesz przełączać na rezerwę w trakcie jazdy. Masz na to od chwili zauważenia , że pracuje na jednym cylindrze kilkadziesiąt sekund . I nie schodząc z moto jedziesz dalej. Pozdrawiam Stefan |
|
|
czarny
|
Wysłany:
Pon 21:19, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
yyy.....serio pytam. Pierwszy raz to mi zgasł, po przełączeniu na rezerwe, to musiałem chwilę pokręcić. Ale ruszyło. Czyli można przy odpalonym silniku na pewno ? Kurcze jak ja nie lubię być takim laikiem :/ |
|
|
waffen99
|
Wysłany:
Pon 20:46, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
Nawet trzeba he he,chyba że wolisz stać i kręcić rozrusznikiem. |
|
|
czarny
|
Wysłany:
Pon 20:34, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
kolejne pytanie z serii "jestem zielony" :
Jak przełączać na rezerwę? Trzeba silnik wyłączyć jeśli nie zgasł, czy można "W locie"? |
|
|
Zajonc
|
Wysłany:
Śro 12:09, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
a ja widziałem kiedyś przekopując fotki na google trafiłem na zdjęcie takiego na szprychowanych kołach... wyglądał bardzo ciekawie, tak bardziej dostojnie w tej chwili jakoś nie mogę odszukać tego zdjęcia ale mam je gdzieś w domu na kompie zapisane, jak wrócę to może uda mi się znaleść... |
|
|
ivf
|
Wysłany:
Śro 9:34, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
ano występują! intruderami się nazywają ale VX-a z takimi kołami nie widziałem.. |
|
|
J.Miki
|
Wysłany:
Wto 22:59, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
Myślałem poprostu że występują modele z kołami szprychowymi,fajnie by się prezentował motorek,dlatego pytam. |
|
|
ivf
|
Wysłany:
Pon 12:21, 26 Sty 2009 Temat postu: |
|
a skąd takie pytanie? przecież sam widzisz co masz oryginalne koła to jednolity odlew, żadnych szprych..
z kranikiem niestety nie pomogę (jeszcze ) |
|
|
J.Miki
|
Wysłany:
Nie 20:45, 25 Sty 2009 Temat postu: |
|
Siemanko ja mam model 91 import Niemcy i kranik jest podciśnieniowy.A tak na marginesie to vx ma koła szprychowe? |
|
|
hmersky
|
Wysłany:
Nie 17:41, 25 Sty 2009 Temat postu: |
|
jak dojśc do tego kranika ? trzeba sciągać cały bak ? czy da sie jakoś normalnie bo nigdzie go tam nie widzę |
|
|