FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Wto 18:00, 29 Sty 2013 Temat postu:
jest to simering firmy CORTECO ,wymiary 70*96*11 (fabryczny miał70*96*8).tyle że musiałem zeszlifować kołnierz na podkładce dystansowej która jest pod łożyskiem(przez ten kołnierz nie dałoby się wbić zamiennika)
griba
Wysłany: Pon 22:52, 28 Sty 2013 Temat postu: Uszczelniacz.
Podaj wymiary zamiennika jeśli masz.
Pozdrawiam,
Griba
Gość
Wysłany: Pon 20:20, 28 Sty 2013 Temat postu:
co do tego orginalnego simeringu to sie okazało że kosztuje nie 90,ale 180złotówek.udało mi się za to kupić(za 38zł)coś co odpowiadało wymiarami,tyle że musiałem wbić go 3mm głębiej bo był trochę grubszy,no i ten zamiennik nie ma tego kołnierza,ale to nie powinno mieć wpływu na istotę działania.
griba
Wysłany: Śro 9:20, 23 Sty 2013 Temat postu: Kardan.
Ten duży w standardzie nie występuję z tego co tutaj było pisane. Problemem jest podobno zewnętrzna średnica.
Jeden kolega podał sposób - dobrać najbliższy mniejszy zewnętrzną średnicą z typoszeregu i dotoczyć zewnętrzny pierścień, który wkleić w kardan. W to wcisnąć uszczelniacz.
Z tym, że chyba ja bym brał oryginał - nie chciałoby mi się bawić.
Pozdrawiam,
Griba
Gość
Wysłany: Wto 20:00, 22 Sty 2013 Temat postu:
Mam do wymiany ten duży simering w dyferku(mam na myśli ten od strony koła).więc pytam was drodzy koledzy czy warto zapłacić za niego 90zł. ,czy może warto poszukać jakiegoś standardowego w sklepie z traktorami ,bo wiadomo-tańszy, ale czy się sprawdzi ?czy może ma ktoś namiar gdzie kupić jeszcze taniej :?:
griba
Wysłany: Wto 11:31, 22 Maj 2012 Temat postu: Amortyzator.
Ok, dzięki za info. Pomysł z tuleją dobry.
Na razie skupię się na uchu amortyzatora - rozumiem, że otwór i śruba łączą się na przestrzał z przestrzenią kardana gdzie jest olej? To by pasowało do miejsca wycieku. Na rysunku nie widzę tego.
Pozdrowienia,
Griba
Ikis
Wysłany: Wto 7:13, 22 Maj 2012 Temat postu:
tak patrzę na schemat i... zobacz czy nie sączy spod trzpienia dolnego ucha amortyzatora. jak sugeruje Dis. może wystarczy wymienić uszczelkę a co do usczelnienia to jakby co kup 30x62x7 idź do tokarza niech wytoczy Ci pierścień fi- 62x78x8 z "zamkiem" i wklej to na np preparat do osadzania łożysk ale "słaby" by było demontowalne. jakby co to mogę wysłać Ci rysunek jak to zrobić. Ostatecznie serwis. Trzeba "skalkulować"...
griba
Wysłany: Pon 21:16, 21 Maj 2012 Temat postu: Thx.
Dzięki za info Ikis. W najgorszym wypadku zamówię w serwisie.
Pozdrawiam,
Griba
Ikis
Wysłany: Pon 20:44, 21 Maj 2012 Temat postu:
30x42x7 kupisz bez problemu
ten drugi stanowi problem... wg INCO najbiższy to 30x72x7 można było by coś wykombinować.
griba
Wysłany: Pon 17:20, 21 Maj 2012 Temat postu: Wyciek.
Ano patrzyłem, ale ciężko coś ustalić. Amorek niby suchy.
Zapach oleju typowo przekładniowy (chodź nie wiem jak pachnie ten z amorka).
Znalazłem ten post i stąd punkt zaczepienia.
Będę mył i wtedy obserwował. Zdejmę też koło i zobaczę jak od drugiej strony to wygląda. No i sprawdzę ile oleju jest w kardanie - zmieniałem 2 czy 3 lata temu i zalałem ile trzeba.
Pozdrowienia,
Griba
dis
Wysłany: Pon 16:40, 21 Maj 2012 Temat postu:
Griba a sprawdź amorek bo wygląda przynajmniej na zdjęciu jak by plama zaczynała się właśnie przy mocowaniu amorka do dyfra a jak by dyfra leciało to chyba raczej bezpośrednio w dół a nie na zewnątrz (chyba że obrót koła wychlapał go ku górze)
griba
Wysłany: Pon 16:24, 21 Maj 2012 Temat postu: Wyciek.
Hej!
Cholera, coś mi się kardan zaczął pocić. Chyba będę musiał wymienić uszczelniacze.
To nie szczyny psa tylko olej z przekładni :/ >
https://picasaweb.google.com/lh/photo/aLeBWgua5S-1YX-huc8HPEHaRfBgGaGtFD3f_c6fUDw?feat=directlink
Zakładam, że poszedł któryś z uszczelniaczy na ośce. Znalazłem takie coś >
0928330028 30x42x7 5,50 EUR
0928930001 30X78X8 29,00 EUR
Czy jest ktoś w stanie zweryfikować wymiary uszczelniaczy? Pewnie będę musiał rozebrać i dobrać na wymiar w hurtowni uszczelnień technicznych.
Może ktoś z aktywnych na forum kolegów coś napisze na temat rozbiórki i składania?
Pozdr,
Griba
Ikis
Wysłany: Nie 19:22, 09 Paź 2011 Temat postu:
Jeśli możesz podaj typy łożysk szczególnie te co "tylko salon" sprawdzę sobie w katalogach.
zbychs
Wysłany: Nie 17:00, 09 Paź 2011 Temat postu:
Już wszystko OK, okazało się, że jeszcze jedno łożysko się rozpadło, dosłownie, od strony wału napędowego, nie zaglądałem tam, bo to trochę rozkręcania ale rozleciał się koszyczek łożyska dwurzędowego, stąd opiłki w oleju, jeśli chodzi o podkładki dystansowe to nie ma się czego obawiać, trzeba założyć te co były i jest OK. Wyciek oleju po wymianie uszczelniacza spowodowany był tym, że zamiennik uszczelniacza jest trochę inny niż oryginał, w zamienniku guma jest przyklejona do metalu i po prostu się odkleiła na odcinku 3 mm i podczas obracania się przekładni sączył się powoli przez tą szczelinę. Podsumowanie: wymieniłem trzy łożyska i uszczelniacz, wyczyściłem dokładnie kanaliki odpowietrzające, straciłem trochę czasu koszt 420 pln (jedno łożysko tylko salon, reszta udało się znaleźć), używany kardan w dobrym stanie na allegro ok 500 pln
Ikis
Wysłany: Nie 12:18, 02 Paź 2011 Temat postu:
Zrobiłem dziś ok 160 km i przekładnia miała temp ok 50 stC więc to chyba norma... milczeniem pominę fakt że zgubiłem telefon... eh
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin