FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Slawko
Wysłany: Sob 15:20, 15 Kwi 2017 Temat postu:
Zgadzam się z Tobą Dis. Jak napisałem przed poprawą regulacji gaźników silnik tylko trochę prychał ale nie odcinał zapłonu. Po podciągnięciu linki szedł jak szatan..
dis
Wysłany: Sob 12:16, 15 Kwi 2017 Temat postu:
Głównym powodem odcinki w naszych moto są kwestie elektryczne bo odcinki fabrycznie brak. Tak jak podałeś Sławko gaźniki to druga kwestia problemów z pracą ale one same w sobie nie będą powodowały odcinki a jedynie nierówną pracę
Slawko
Wysłany: Sob 2:00, 15 Kwi 2017 Temat postu:
Witam szanowne grono jeźdźców VX.
Chciałbym odświeżyć temat z uwagi na to, że sam miałem podobny kłopot. Mianowicie przy obrotach rzędu 7 tys. też miałem chwilowe odcięcie zapłonu, obrotomierz spadał na zero a po chwili następowało głośne pier...nięcie przyozdobione jęzorem ognia z wydechu i silnik spowrotem wchodził na obroty- trwało to może sekundę lub dwie. Zacząłem już kombinować czy to może świece, fajki lub cewki. Celem sprawdzenia zdjąłem siodło i okazało się, że zaciski akumulatora są strasznie zaśniedziałe. Po konsultacjach z mądrymi ludźmi wyszło na to, że jedna cela była oberwana więc wymieniłem aku, wyczyściłem zaciski i problem prawie zniknął. Piszę prawie bo motocykl czasami jeszcze pierdnął w tłumiki ale sytuację poprawiło podciągnięcie linki przy gaźniku tak żeby przepustnice w obu gaźnikach równo się otwierały bo przedni gaźnik reagował nieco szybciej niż tylni. Teraz mogę silnik kręcić do czerwonego pola na obrotomierzu i wszystko jest OK. Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie, opisuję tylko moje obserwacje, ale w tym momencie nasuwa się wniosek, że takie zachowanie maszyny może byś spowodowane albo jakimiś niedoborami w prądzie albo niedokładnym ustawieniem gaźników.
pietrucha77
Wysłany: Nie 15:10, 18 Wrz 2011 Temat postu:
Miałeś rację dis to sprawka stopki bocznej.Jedna ze sprężyn się wyczepiła
dis
Wysłany: Śro 23:53, 07 Wrz 2011 Temat postu:
VX nie ma odcinki więc na pewno to nie żaden błąd elektroniki. Wygląda to tak jak by całkowicie odcinało prąd bo obrotomierz jest sterowany elektronicznie.
Częstą przyczyną w wielu maszynach takiego zjawiska jest niedociąganie przez sprężynę stopki przez co przy większych wibracjach może czujnik biegu jałowego odcinać prąd. Jest to pierwsza i zarazem najprostsza rzecz jaką należy sprawdzić. Jak będziesz jechał i nagle "odetnie" dociśnij nogą stopkę boczną do góry. Jak zaskoczy od razu masz przyczynę. Ja miałem podobnie u siebie ale sytuacja występowała przy niższych obrotach.
Napisz jeszcze czy jak "odcina" to zapalają się kontrolki np. oleju? Jeśli tak to bardzo prawdopodobna jest właśnie czujnik stopki. Jeśli się nie zapalają to trzeba kombinować gdzie indziej.
pietrucha77
Wysłany: Śro 18:59, 07 Wrz 2011 Temat postu: odcina zaplon powyżej 6 tyś
Lecę sobie aż tu nagle przy 6200 zanika zapłon, wskazówka obrotomierza nurkuje na 0 , po kilku lub kilkunasty sek. wszystko wraca do normy. Sprawdzałem na kilku biegach sytuacja się powtarza odcina od 6000 do 7000 . Po chwili jak nie zamknę gazu strzał z wydechu . Niebezpieczne to jest bo miałem taką sytuacje przy wyprzedzaniu. A w ostatni weekend na kręciłem 1,5 kkm w bieszczady i nazad
Co może być przyczyną??
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin