FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
elvis
Wysłany: Czw 21:32, 21 Lip 2011 Temat postu:
Dzialo sie to tak,
Postanowilem wymienic swiece na nowe bo czesto odkrecalem przy reperacji i myslalem ze juz mam dobre uregulowanie.
Zaczalem od synchro (byl cieply) takim elektronicznym sprzetem, wiec bardzo czujnym. Byla dobra a teraz jeszcze lepsza. Potem doregulowalem wszystkie kable i wymienilem swiece aby miec czyste. Kiedy odpalilem zaczal mi pykac prawa rura. myslalem ze to od mycia i dmuchania, ale pykal dalej po przejezdzie. Mniej niz na zimno. Pomyslalem ze nawalil prawy zaplon. Bo regulujac odpalilem z nie podlaczona swieca i tak grzalem 30 sekund zanim sie zkapowalem (sprawdzone, zaplon w normie). W koncu odlrecilem przednia mieszanke do dwoch obrotow i przestal pykac. Na drodze daje czadu i na goraco dobrze silnik kreci.
Co mnie dziwi to :
- to ze pomimo czarnej swiecy musialem otworzyc o pol obrotu wiecej
- to ze kiedys odpalajac bez wydechu byl zupelnie inny dzwiek z przodiego garu i z tylnego (z przodu przytumiony wybuch a ztylu cwierkal ale obydwa strzelaly na sucho). Zawory byly regulowane i nie stukaja.
- to ze zamykajac mieszanke z tylu przod ledwo co trzyma obroty a zamykajac przod tyl trzyma je jak gdyby nic.
Ogolnie wszystko co dotyczy silnika jest uregulowane, sprawdzane wymieniane itp...
Po prostu brak mi w tym logiki. Poki jezdzi mozna powiedziec ze ok ale... Moglo by byc lepiej.
david.1606
Wysłany: Czw 21:10, 21 Lip 2011 Temat postu:
Elwis przód jak ci sie grzeje to za uboga mieszanka może być. albo nie odpowietrzony układ chłodzenia (śruba na lewej stronie kołyski ramy) zrób jeszcze cos takiego jak ja opisałem może rozstrzelone masz synchro ,ja robiłem "U rurką" 100 razy dokładniejsze niż jakiś zegar
david.1606
Wysłany: Czw 21:05, 21 Lip 2011 Temat postu:
Powiem wam szczerze robiłem synchro zgrałem podciśnienie w garach i dupa. wiec zrobiłem inaczej... i działa zajebiście zatem ,odłączam świece przód motor powinien palić na tylny gar jeśli nie pali poruszam przepustnicą ustawiam śruba tak by palił patrze na obroty jest dajmy 1200obr,powoli skręcam srube mieszanki az zaczną sie zaburzenia w jego pracy ,jak zaczną ciut dodaje. to samo robię z przednim ,patrze na obroty samego przedniego gara jest 1300obr czyli wkręcam śrubę z lewej strony (ta od synchro) ustalam obroty na 1200 ,sprawdzam jeszcze raz tył i przód na obrotomierzu,i gra gitara motor idzie na koło jak głupi z gazu !!.
elvis
Wysłany: Czw 19:02, 21 Lip 2011 Temat postu:
Ja mam wlasnie taki problem, Przedni garnek jakos zle mi chodzi.
Gazniki wydaja mi sie dobrze uregulowane i w doskonalym stanie (wymieniane)
Kiedy zamkne mieszanke w przednim to silnik dalej kreci. Kiedy zamkne w tylnim ledwo co chodzi na przednim garnku. Otoz Przedni ma czarna swiece a tylni bardzo jasna. To nie ma sensu.
Probowalem rozne regulacje mieszanki i z tylu dobrze chodzi miedzy 1.5 a 2.5 otwarcia sruby. Z przodu zas niby chodzi miedzy 1.25 i 1.5 ale niezle pyka, szczegolonie na zimnym. Przy otwarciu na 2 dopiero przestaje pykac alez jest czarny juz przy 1.5 otwarcia sruby.
Gora byla przerobiona, uszczelki i regulacja po peknieciu uszczelki a nawet kiedys dawno temu po rozbitym i spawanym przednim garem. Tak ze konstrukcja i uszczelnienie sa dobre (sprawdzalem pryskajac powietrzem). Dzis sprawdzilem elektrycznie zaplon, jest w dobrej normie.
Oto zdjecia swiec przy mieszance 1.5 przod (ta czarna) i 2.125 tyl ta jasna.
Przedni gar mocno grzeje chyba bo wydech przy upalnym rajdzie zniebieszczal. Ale oleju praktycznie nie zuzywa. Wymieniony nowy i od 1000km ani kropla nie spadla. No, kreska powiedzmy.
Co o tym myslicie ?
Ale poza tym na drodze swietnie sie zachowuje.
david.1606
Wysłany: Czw 23:49, 30 Cze 2011 Temat postu:
Ja widziałem pracując w NO. jako mechanik przykład nr8 kolesiowi brało chłodziwo na jeden gar
/uszczelka pościła xD / w samochodzie
góri
Wysłany: Czw 23:39, 30 Cze 2011 Temat postu:
Takich cyrków jak ten dolny rząd nigdy nie widziałem ; D zdjęcie nr 3 to wygląda jakby ktoś za dużo oleju do dwusuwa wlał...
griba
Wysłany: Czw 21:11, 30 Cze 2011 Temat postu: Fajne.
Fajne focisze i ładny opis.
Pozdr,
Griba
czarny
Wysłany: Czw 18:29, 30 Cze 2011 Temat postu:
o dzieki. przyda się laikowi jak ja
david.1606
Wysłany: Czw 15:33, 30 Cze 2011 Temat postu: kolor świec, a prawidłowe spalanie
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin