FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Guti
Wysłany: Pon 19:42, 12 Mar 2007 Temat postu:
Tak. Do tego co napisał Dakos jak luz zaworowy jest za mały to tez objawia się tym że zbliżając sie do maksymalnej prędkości silnik zaczyna czkać i szarpać a na zalecanym luzie zaworowym przy tej samej prędkości powinien pojechać więcej i bez szarpnięć . Na zimnym silniku też może czkać z deczka (przy złym ustawieniu gazników tez)
AAaale ustwienie w Vx-sie zaworów jest tak proste nawet dla mechanika amatora garazowego ze mozna sobie sprawdzac co 5 tys km . Pozdro
Dakos
Wysłany: Sob 13:04, 10 Mar 2007 Temat postu:
z tego co wiem moze sie i zmniejszyc i zwiekszyc :
jak sie zwiekszy to zawory klekocza i to slychac,
jak sie zmniejszy to jest jeszcze gorzej bo gniazda zaworowe sie wypalaja
wiec trzeba pilnowac regulacji zaworow hrhr
marekZ
Wysłany: Pią 21:53, 09 Mar 2007 Temat postu:
Witam. Chciałem dzisiaj ustawić zaworki, rozkręciłem co tam trzeba aby dojść do zaworków, ale okazało się, że "nietypowy" kluczyk który mam do ustawiania zaworów nie jest od VX, więc mogłem sprawdzić tylko luz na dzwigienkach ręką, okazało się, że jest bardzo mały, ledwo wyczuwalny, stąd moje pytanie czy podczas eksploatacji luz zaworowy w XV się zmniejsza (jak to ma miejsce np. w Kawasaki), czy powiększa?
Pozd.
gumis
Wysłany: Sob 20:30, 24 Lut 2007 Temat postu:
Miki napisał:
Gościu.....co ty wygadujesz , nie wprowadzaj zamieszania z tymi luzami.
Wartosci podane w serwisowce odnosza sie do wszystkich zaworów.
Ustaw sobie 0,13 na wydechu to bedziesz miał niezła sieczkarnie.
Ja zawsze ustawiam 0,10 na wszystkich zaworach i jak dotad nie mam zadnych problemów.
z reszta temat był juz poruszany i ustalilismy co napisałem wyzej
houk
popieram teze i jak najbardziej sie pod tym podpisuje
wiem z doswiadczenia...
..:maniek:..
Wysłany: Sob 17:00, 24 Lut 2007 Temat postu:
GMP najpewniej sprawdzic przy pomocy np.malego srubokreta wlozonego w otwor po swiecy zapolonowej
krecisz walem az tlok znajdzie sie w najwyzszym punkcie i to wlasnei jest GMP
Domin
Wysłany: Pią 23:34, 23 Lut 2007 Temat postu:
Witam.
Przymierzam się go regulacji zaworów w moim moto. Poczytałem trochę o tym na forum i obejrzałem na foto
http://www.vx800.de/werkstatt_selber.htm
.
mam pytanie czy mógłby mi ktoś dokładniej wyjaśnić - chodzi mi o ustalenie GMP.
"... -jeśli pojawi się któryś z tych znaków sprawdzić na odpowiednim cylindrze(FT lub RT) czy mamy GMP(górny martwy punkt) czyli czy wszystkie zawory są zamknięte=> na obu dźwigienkach zaworowych jest luz
-jeśli jest luz to mamy ustawiony GMP, jeśli luz jest tylko na jednej dźwigience to mamy dolne położenie tłoka => należy obrócić wałem o kolejne 180st!
-jeśli mamy GMP to luzujemy nakrętki kontrujące na śrubach regulacyjnych i ustawiamy zadany luz(0,08-0,13mm)..."
Drugie pytanie co oprócz baku trzeba zdemontować przystepując do regulacji.
Z góry dziękuję i proszę o odpowiedź.
Narka
W
Wysłany: Czw 4:36, 22 Lut 2007 Temat postu:
Jak najbardziej mm to zawsze 1/1000 m, więc szczelinomierz równie dobrze może być motocyklowy
Pozdrawiam!
Gość
Wysłany: Wto 15:59, 20 Lut 2007 Temat postu:
Czy do ustawienia zaworów mogę wykorzystać szczelinomierz samochodowy ?
Czy na listkach są odpowiedniki takich samych wartości ?
Gość
Wysłany: Nie 18:04, 11 Lut 2007 Temat postu:
Sory. Już sam zwątpiłem jak ma być. Wszystkie na 0,10 i będzie OK. Dzięki. W tym sezonie będę ustawiał je sam.
Miki
Wysłany: Nie 13:00, 11 Lut 2007 Temat postu:
Gościu.....co ty wygadujesz , nie wprowadzaj zamieszania z tymi luzami.
Wartosci podane w serwisowce odnosza sie do wszystkich zaworów.
Ustaw sobie 0,13 na wydechu to bedziesz miał niezła sieczkarnie.
Ja zawsze ustawiam 0,10 na wszystkich zaworach i jak dotad nie mam zadnych problemów.
z reszta temat był juz poruszany i ustalilismy co napisałem wyzej
houk
Gość
Wysłany: Sob 18:32, 10 Lut 2007 Temat postu:
ssące 0,08
wydechowe 0,13
G.T.
Wysłany: Czw 22:57, 28 Gru 2006 Temat postu:
Witam pojawia sie kolejne pytanie poniewza nikt tego nie sprecyzowal ani na forum ani instrukcji, luz podany w instrukcji w sposob VALVE CLEARANCE IN&EX 0,08-0,13 wskazuje iz jest to zakres luzu dla zaworów ssacych i wydechowych (czyli takie same wartości dla zaworów) chyba ze sie myle ,bo nigdzie nie moge znależć informacji czy jest to luz 0,08 dla ssących a 0,13 dla wydechowych
W
Wysłany: Wto 18:10, 26 Gru 2006 Temat postu:
Witam!
Zaworki reguluje się co 6 tys. km (polecam lekturę serwisówki).
Dłuższa jazda grozi oczywiście uszkodzeniem silnika (wyklepanie zaworów, wypalenie gniazd, wcześniej motor może zacząć chodzić na jednym garze).
Charakterystyczne objawy to przede wszystkim sieczkarnia w okolicy głowicy (wyraźne stukanie), chociaż niekoniecznie - zaworki trzeba często regulować i tyle, nie czekać na objawy.
Uczciwa cena - jak dla mnie - 50 zł, dlatego niestety wszystko muszę robić sam
Elegancki opis regulacji jest w temacie "POMOCY" z 20 grudnia chyba
Pozdrawiam!
marekZ
Wysłany: Wto 17:06, 26 Gru 2006 Temat postu: zawory
witam
Mam kilka pytań do znawców VX-sa:
Jak często powinno sie regulować zawory w VX ?
Czym grozi dłuższa jazda bez regulacji ?
Jakie objawy są charakterystyczne dla rozregulowanych zaworów ?
Jaka jest uczciwa cena za ustawienie zaworów, np. w serwisie ?
Z góry dziękuję za wszelkie informacje. Pozd.
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin