FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
griba
Wysłany: Wto 0:07, 12 Kwi 2011 Temat postu: Super...
No to elegancko, że udało się poprawić.
Linka ssania tylnego gaźnika rozciąga się bardziej - jest dłuższa i stąd problem.
Pozdrawiam,
Griba
pumex
Wysłany: Czw 20:57, 07 Kwi 2011 Temat postu:
Witam. Wykonałem czynności wg. podpowiedzi Griby i ... jest poprawa.
Faktycznie po podłożeniu kawałka ok.3mm wężyka igelitowego pod luźny pancerz ssania tylnego gaźnika , oraz odkręceniu ok 1/2 obrotu śruby składu mieszanki strzelanie tłumika ustało. Teraz tylko muszę sprawdzić jaki będzie kolor elektrody na tylnej świecy. Dzięki za podpowiedź!
pumex
Wysłany: Wto 13:39, 29 Mar 2011 Temat postu:
OOO. O to mi chodziło. W moim moto silnik popiarduje na ssaniu ,konkretnie tylny gar. Jak zwiększę skład pracuje ładnie ale kolor tylnej świecy po przejechaniu traski, wskazuje na zbyt bogaty skład. Może faktycznie mam coś z tym ssaniem . Sprawdzę .
griba
Wysłany: Wto 13:33, 29 Mar 2011 Temat postu: Wpływ...
Teoretycznie patrząc na przekrój gaźnika (manual) nie powinien mieć za dużego wpływu.
Praktycznie - tak, ma. Ostatnio na skręconej śrubie po złożeniu gaźnika ssanie mi nie łapało (chciałem wyregulować dopiero po nagrzaniu).
Jeżeli strzela przy uruchamianiu - być może jedna linka ssania nie do końca je otwiera w którymś gaźniku. Oficjalnej regulacji nie ma, ale można pomóc takiej lince podkładając od strony gaźnika pod jej pancerz kawałek koszulki z jakiegoś grubszego przewodu.
Pozdrawiam,
Griba
dis
Wysłany: Wto 13:33, 29 Mar 2011 Temat postu:
Zależy o co tobie dokładnie chodzi. Jak będziesz miał zbyt bogatą mieszanakę na jednym cylindrze a dobrą na drugim to nie ważne czy na ssaniu czy bez silnik nie będzie pracował równo, bedzie lekko skakał z obrotami ale będą to różnice ok 100obr/min więc dla laików niezauważalne. Jak obie będą zbyt bogate to może przylewać chętniej świece przy odpalaniu na ssaniu.
pumex
Wysłany: Wto 12:54, 29 Mar 2011 Temat postu: Wolne obroty.
Witam.
Mam może i głupie ale dręczące mnie pytanie. A mianowicie - czy skład mieszanki ma wpływ na pracę zimnego silnika przy włączonym ssaniu??
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin